Ik heb hem met de kaartjes eraan gekocht via Mp. Hopelijk blijft hij verder mooi. Hij is wel al favoriet.
Sophie staat er weer knap op
Niwla
Geplaatst: 26-03-19 13:02
Ooooh geef, lau.
Ik vind de linker eigenlijk ook wel leuk Michelle. Wat een heerlijk kindje Fee. Wel jammer dat jullie nog even moeten blijven.
verootjoo
Geplaatst: 26-03-19 13:19
caro29 schreef:
Ik heb hem met de kaartjes eraan gekocht via Mp. Hopelijk blijft hij verder mooi. Hij is wel al favoriet.
Sophie staat er weer knap op
Ik lees op 2e hands FB groepen waar deze ook wordt verkocht ook vaak bij de kikkertrui dat de print gekraakt is, maar dat dat bekend is bij de kikkerprint?
Ik herken het niet bij andere prints die ik tot nu toe van MR heb. Misschien ligt het aan die oplage of aan de manier waarop ze die print hebben gemaakt.
Ah Fee, niet leuk dat Sofie een infectie heeft. Hopelijk gaat het gauw over en kunnen jullie lekker naar huis.
Oh, de teckeljurk Zo leuk. En die hertjes ook zo scheetig.
Trek jij die ook bij een jongen aan MB? Ik zag op de FB groep wat van die shirts, maar vind het niet echt voor jongens, of kan dat gewoon? Vind ze wel heel leuk nl
Lau goed geslaagd. Maten MR zijn ook apart heb de rozen jurk 104/110 kan um verkopen kind verzuipt erin en ze zeurt elke dag om die jurk.
Printen en scheuren
Ja ik heb ervaring mee en was MR binnenste buiten. Mijn vis print met badstof is gescheurd, en ik heb ook shirt met konijntjes enkele is gehalveerd. Het zijn de printen die erop gestreken worden die scheuren. De jurkjes van Lau en de bekende duck serie is het de stof, die scheuren niet.
Maar de panter-trui scheurde ook toen ik um aankeek die heb ik retour gedaan
__danielle__
Geplaatst: 26-03-19 22:50
Die hertjes jurk vind ik echt super leuk *Gaat op zoek * en Sophie is prachtig in Julia haar kerstjurk.
Jammer dat jullie nog in het ziekenhuis moeten blijven Fee, gaat het verder wel goed met jullie?
Hier vandaag simpel Terstal, maar de kleur staat haar zo mooi
Ze zegt dat ze het nog tot vandaag afwacht of ze het nog krijgt. Ik heb zelf echt zwaar het vermoeden dat ik opgelicht wordt maar ik kan het niet controleren of bewijzen helaas.
_lautje_
Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-19 07:56
Teckel had ik al in kleinere maat ja. De 80/86 vorig jaar maar was vorig voorjaar al te klein. Toen via Facebook 92/98 maar die is wel echt wat afgeragd. En dan nu weer maatje groter Maar ze is echt dol op die jurk en ik ook.
Vero teckels rn hertjes kunnen super hoor voor jongetjes! Mini rodini kent natuurlijk gewoon maar 1 collectie en niet meisje/jongen (op jurkjes na dan) en eigenlijk alles kan voor beide wel.
IMJ
Geplaatst: 27-03-19 08:59
litilaura schreef:
Ze zegt dat ze het nog tot vandaag afwacht of ze het nog krijgt. Ik heb zelf echt zwaar het vermoeden dat ik opgelicht wordt maar ik kan het niet controleren of bewijzen helaas.