Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lestrange01 schreef:Ik heb de stap genomen om toch naar een vrijgevestigde psycholoog te gaan. De receptioniste die mij toewees aan iemand, was zo lief. Ik heb maandag gelijk een afspraak!
Kost wel 95 euro per afspraak... dus hoe ik dat ga doen ga ik nog even uitzoeken, maar dat komt wel goed hoop ik.
xPabloBokt schreef:Lestrange01 schreef:Ik heb de stap genomen om toch naar een vrijgevestigde psycholoog te gaan. De receptioniste die mij toewees aan iemand, was zo lief. Ik heb maandag gelijk een afspraak!
Kost wel 95 euro per afspraak... dus hoe ik dat ga doen ga ik nog even uitzoeken, maar dat komt wel goed hoop ik.
Goede stap van je, hopelijk kan zij/hij je helpemijn vriend en ik hebben om de zo veel weken relatietherapie en dat kost 82,50 per uur, per therapeut (het is een stel dat het samen geeft). Schrik je toch wel van
Lestrange01 schreef:Ik heb de stap genomen om toch naar een vrijgevestigde psycholoog te gaan. De receptioniste die mij toewees aan iemand, was zo lief. Ik heb maandag gelijk een afspraak!
Flowery schreef:Dat mijn favo band weer een nummer heeft uitgebracht en het beter is dan mijn verwachtingen
deksel schreef:Flowery schreef:Dat mijn favo band weer een nummer heeft uitgebracht en het beter is dan mijn verwachtingen
Omg, welke band?
Ik ben blij want het nieuwe nummer van BMTH samen met Yungblud is zo leuk. En ik heb vandaag vrienden gezien en leuke dingen geshopt. En ik kan zo intens blij worden van het live album van Halsey, aaaaaaaaaaa