Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 19:34

Filmpje blijft gaan :oo
Nu bijna 1000 weergaven en ruim 450 likes!

Als ik nu iets nieuws post, zou het effect dan verdwijnen? :+

Joscaa

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 19:39

Haha nee je kan veilig iets nieuws posten, want dat laat dit filmpje niet accuut verdwijnen.

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 19:40

Wauw gaat goed! Ik heb volgens mij de meeste die mij zijn gaan volgen terug gevolgd. Hopelijk is het morgen mooi weer zodat ik wat foto’s kan maken. Ik heb echt nieuwe foto’s nodig _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 19:52

Ik heb vandaag zoveel leuke foto's kunnen maken (of dat vind ik toch :P ) en ik had nog een aantal dingen staan om te plaatsen dus nu moet ik mij echt inhouden :') Ga toch braaf bij 1 foto per dag blijven want zal ook wel weer snel zonder zitten, haha.

Was wel grappig daarstraks, ik open de app en zag 100 likes staan, dacht eerst dat instagram alles wat ik al had gehad nog als nieuw toonde want dat gebeurd soms, maar het waren echt 100 nieuws likes :Y)

Ik hoop het Joscaa, want vind het effect wel leuk. Zit me af te vragen of die qua likes voorbij mijn beste filmpje kan komen (die had er ruim 600, maar wel bijna 15.000 weergaven).

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 20:01

xLiez schreef:
Wauw gaat goed! Ik heb volgens mij de meeste die mij zijn gaan volgen terug gevolgd. Hopelijk is het morgen mooi weer zodat ik wat foto’s kan maken. Ik heb echt nieuwe foto’s nodig _O-

Ik volg jou nu ook! :j

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 20:47

Gaaf allemaal! Ik volg ook volgens mij zo'n beetje iedereen. Ben best actief op insta :)
Likes gaan alleen nog steeds niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 21:32

Ruim 700 likes nu .. we have a winner *\o/* :')

Slaan jullie trouwens soms dingen op? Wat doen jullie er dan mee?
Filmpje is 40 keer opgeslaan.. zou niet weten wat iemand ermee zou moeten :+

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 21:46

[***] schreef:

Al bijna 800! :wow:
Ik sla nooit wat op, zou niet weten wat ik met iemand anders filmpje moest. :=
Je hebt echt fantastische pony’s trouwens! :D

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 22:00

Kaitlyn schreef:
AylaL schreef:
Woehoe *\o/* 1 van mijn posts heeft zojuist voor de eerste keer 200 likes gehaald en vandaag 400 volgers gekregen! Dat allemaal in bijna 2 weken *\%/*

*\o/* wat gaaf!
Ik had je per ongeluk een pb gestuurd i.p.v. gequote. :=

Ik heb er ook wat volgers bij, ik denk via dit topic. Heb jullie terug gevolgd!

Ik volg je :j

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 22:14

[***] schreef:

Soms sla ik andere mensen hun posts perongeluk op als ik door instagram scroll. Maar als ik het bewust doe is het meestal als inspiratie voor mijn fotografie

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 22:15

Hier gaat alles de laatste tijd weer een stuk minder := echt verschrikkelijk, dat Instagram algoritme :')

Betrap mezelf er ook op dat ik het moeilijk vind om nog boeiende dingen te blijven posten. Mijn veulen gaat stilaan richting 'naarling' en wordt dus ook een stuk minder schattig, en ik doe natuurlijk ook nog niks met hem. Plus dat het weer ook niet echt meewerkt voor leuke foto's momenteel haha.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 22:18

billionache schreef:
Hier gaat alles de laatste tijd weer een stuk minder := echt verschrikkelijk, dat Instagram algoritme :')

Betrap mezelf er ook op dat ik het moeilijk vind om nog boeiende dingen te blijven posten. Mijn veulen gaat stilaan richting 'naarling' en wordt dus ook een stuk minder schattig, en ik doe natuurlijk ook nog niks met hem. Plus dat het weer ook niet echt meewerkt voor leuke foto's momenteel haha.

Toch volg ik (sinds net)! Weer is inderdaad bleh...

Dayanara ik volg jou ook!

wilmatj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 22:26

[***] schreef:

Ik zie nu pas dat ik jou nog niet volgde. Nu wel *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 22:50

Kaitlyn schreef:
Al bijna 800! :wow:
Ik sla nooit wat op, zou niet weten wat ik met iemand anders filmpje moest. :=
Je hebt echt fantastische pony’s trouwens! :D

Meer dan 800 :wow: Echt niet normaal.
En dank je wel :D

Haha wilmatj, dank je!

Ik vind het qua foto's ook moeilijk altijd, zelf zie ik graag uitzichtfoto's maar die doen het niet zo goed, heb alles in de buurt ook wel al zo'n beetje gehad in elk seizoen :+ Dus ik probeer nu wat meer te variëren in de manier van foto's maken, de toekomst zal uitwijzen of mensen het leuk vinden. En wat kleine trucjes tussendoor in de hoop dat de afwisseling leuk is.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 23:20

wilmatj schreef:
[***] schreef:

Ik zie nu pas dat ik jou nog niet volgde. Nu wel *\o/*

Ik volgde jou ook nog niet, nu wel! :D

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 23:58

Ik doe veel te weinig met IG geloof ik... Post 2/3x per week een foto ongeveer en gebruik het verder vooral als een soort whatsapp voor een aantal reismaatjes van over de hele wereld en een groep fotografen uit Zuid Afrika waar ik vaak contact mee heb.

Wat is eigenlijk de IG etiquette voor nieuwe volgers? Hoor je die ook terug te volgen want dat doe ik eigenlijk zelden :o
Volg zelf voornamelijk mensen die ik echt ken en mensen waar ik het werk (fotografie) en mooi van vind.
Zie soms mensen die 1000 of meer mensen volgen maar dan zie je toch lang niet alles wat mensen plaatsen?

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 00:09

Ik volg eigenlijk amper iemand terug :o

Vind het fijn om enkel accounts te volgen die me echt oprecht interesseren of die ik ken, en ik probeer dan ook actief alles te liken en eventueel te reageren hier en daar. Als ik mensen ga 'volgen om te volgen' maar dan verdwijnen de voor mij interessante posts vaak tussen de rest... Ik volg zelf maar iets van een 110 mensen, terwijl ik nu bijna 1400 volgers heb :j

ninaphilo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 08:10

Op het begin volgde ik bijna iedereen terug, maar dat was puur om een beetje volgers op te bouwen. Toen had ik uiteindelijk 85 volgers en volgde ik 80 mensen zo ongeveer. Degene die mij gingen volgen waren net als ik beginners fotografen.

Nu 365 volgers en ik volg er 128. Toen ik snel ging groeien in volgers heb ik niet iedereen teruggevolgd. Maar die beginner fotografen blijf ik wel volgen, ook al vind ik hun posts niet altijd inspirerend. Zij hebben mij toch geholpen met mijn start en vaak krijg ik juist van hen reacties op nieuwe foto's.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-19 09:04

Ik volg mensen die ik echt inspirerend vind. Dus als dat toevallig iemand is die mij is gaan volgen volg ik terug.
Is het iemand die ik tegen kom in dit topic volg ik die ook.

Soms volg ik ook mensen die ik graag op de foto zou willen zetten. Maar die durf ik niet altijd te benaderen. Dus dan volg ik ze een tijdje in de hoop dat zij terug volgen. En dan benader ik ze :o

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 10:18

Vind dat ook nog wel moeilijk, met mijn persoonlijke account volg ik alleen mensen die ik ken of fotografen die ik mooie foto’s vind maken. Bij mijn paardenaccount volg ik vaker terug, tenzij ik het account echt niets vind.

AylaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 10:32

In het begin vaak terug gevolgd maar nu komen de 2 volgers een beetje te snel om allemaal terug te volgen en wil ook nog "actief" mensen hun fotos liken en commenten

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 11:26

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn insta link vind? Zodat ik deze als doorklikbaar in mn onderschrift kan zetten.

Ik vind het lastiger om op insta volgers te krijgen als op Facebook. 150 tegenover 1091. Hoe doen jullie dit?

Bij elke post met tags krijg ik een nieuwe volger maar vaak buitenlands. Probeer zoveel mogelijk Nederlandse tags te gebruiken maarja lastig want alle pmu benamingen zijn engels

Heeft insta trouwens ook dat je niet op iedereen zn tijdlijn verschijnt net als op Facebook?

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 11:33

Je link is gewoon http://instagram.com/ en na de schuine streep je gebruikersnaam (zonder de @ ervoor) :j

Tips om volgers te krijgen staan er al heel veel in het topic. Verder kun je niet veel doen vrees ik, veel hangt af van het algoritme dat maar net in jouw voordeel moet werken.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 11:36

Gelukt! Tnx

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 11:46

__Nathalie__ schreef:
Gelukt! Tnx

Ik volg je!