Nu bijna 1000 weergaven en ruim 450 likes!
Als ik nu iets nieuws post, zou het effect dan verdwijnen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) en ik had nog een aantal dingen staan om te plaatsen dus nu moet ik mij echt inhouden
Ga toch braaf bij 1 foto per dag blijven want zal ook wel weer snel zonder zitten, haha.
[***] schreef:Ruim 700 likes nu .. we have a winner![]()
![]()
Slaan jullie trouwens soms dingen op? Wat doen jullie er dan mee?
Filmpje is 40 keer opgeslaan.. zou niet weten wat iemand ermee zou moeten
Kaitlyn schreef:AylaL schreef:Woehoe1 van mijn posts heeft zojuist voor de eerste keer 200 likes gehaald en vandaag 400 volgers gekregen! Dat allemaal in bijna 2 weken
wat gaaf!
Ik had je per ongeluk een pb gestuurd i.p.v. gequote.
Ik heb er ook wat volgers bij, ik denk via dit topic. Heb jullie terug gevolgd!
[***] schreef:Ruim 700 likes nu .. we have a winner![]()
![]()
Slaan jullie trouwens soms dingen op? Wat doen jullie er dan mee?
Filmpje is 40 keer opgeslaan.. zou niet weten wat iemand ermee zou moeten
echt verschrikkelijk, dat Instagram algoritme 
billionache schreef:Hier gaat alles de laatste tijd weer een stuk minderecht verschrikkelijk, dat Instagram algoritme
Betrap mezelf er ook op dat ik het moeilijk vind om nog boeiende dingen te blijven posten. Mijn veulen gaat stilaan richting 'naarling' en wordt dus ook een stuk minder schattig, en ik doe natuurlijk ook nog niks met hem. Plus dat het weer ook niet echt meewerkt voor leuke foto's momenteel haha.
Kaitlyn schreef:Al bijna 800!![]()
Ik sla nooit wat op, zou niet weten wat ik met iemand anders filmpje moest.![]()
Je hebt echt fantastische pony’s trouwens!
Echt niet normaal.
Dus ik probeer nu wat meer te variëren in de manier van foto's maken, de toekomst zal uitwijzen of mensen het leuk vinden. En wat kleine trucjes tussendoor in de hoop dat de afwisseling leuk is.