Rebecca schreef:Haha, was een heel eind maar dezelfde kleuren is niks voor mij
Kom maar brengen
Er zit geen thee in

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ramona1993 schreef:Andreeaa Ben jij mijn Secret Santa?(kan bijna niet missen haha)
en is die mooie tekening van 1 van je kids? zeg maar dat ik hem op de deur bij de kerstkaarten plak![]()
Iloveiswan schreef:[naam] schreef:
Heb je dan toevallig ook zoethout thee?
Nee dat vind ik zoooo smerig![]()
Wel chocolade en karamel verse thee
Andreeaa schreef:Ramona1993 schreef:Andreeaa Ben jij mijn Secret Santa?(kan bijna niet missen haha)
en is die mooie tekening van 1 van je kids? zeg maar dat ik hem op de deur bij de kerstkaarten plak![]()
Ja!! Ik ben je secret santa![]()
Ik ben blij dat je er blij mee bent en de tekening heeft mijn zoontje sjors gemaakt. Ik zal het hem zeggen. Zal hij leuk vinden!
De popcorn heb ik mijn man laten doenDat is inderdaad best wat werk geweest haha.
Het ging ook een keertje mis mijn zoontje kreeg ook een grote schaal met popcorn en liet die precies naast zijn zusje vallen tussen het speelgoed en de cadeautjes... Toen besloot mijn dochtertje(7.5 maand) dat ze ook wel wat popcorn luste![]()
[ [url=m/FRzkGz.jpg]Afbeelding[/url] ]
@Borstnoot : kan je voorstellen hoe slecht mijn Engels is als ik het woord vos niet eens kan vertalen in het Engels. Ik snap hem nu pas nu je hem hebt uitgelegd
. Eigenlijk erg logish als ik het zo zie haha.
Mijn laserlampje is trpuwens gelijk ingepikt door mijn zoontje en wist je dat baby's ook gek zijn op lampjesmijn dochtertje vind hem geweldig en probeert het lichtje ook echt te pakken haha.