Rebecca schreef:Haha, was een heel eind maar dezelfde kleuren is niks voor mij
Kom maar brengen
Er zit geen thee in
Wat denk jij dat thee is dan ?
Heb wel heeeeeel veel thee. En de meloen thee van vorig jaar ook nog
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ramona1993 schreef:Andreeaa Ben jij mijn Secret Santa?(kan bijna niet missen haha)
en is die mooie tekening van 1 van je kids? zeg maar dat ik hem op de deur bij de kerstkaarten plak![]()
. Ik zal het hem zeggen. Zal hij leuk vinden!
Dat is inderdaad best wat werk geweest haha.

. Ik snap hem nu pas nu je hem hebt uitgelegd
. Eigenlijk erg logish als ik het zo zie haha.
mijn dochtertje vind hem geweldig en probeert het lichtje ook echt te pakken haha. Iloveiswan schreef:[naam] schreef:
Heb je dan toevallig ook zoethout thee?
Nee dat vind ik zoooo smerig![]()
Wel chocolade en karamel verse thee

(kan ik even langer ronken in bed
) , hij weegt bijna 5 kilo
, mijn moeder komt op woensdag die vind uitpakken ook leuk
Andreeaa schreef:Ramona1993 schreef:Andreeaa Ben jij mijn Secret Santa?(kan bijna niet missen haha)
en is die mooie tekening van 1 van je kids? zeg maar dat ik hem op de deur bij de kerstkaarten plak![]()
Ja!! Ik ben je secret santa![]()
Ik ben blij dat je er blij mee bent en de tekening heeft mijn zoontje sjors gemaakt. Ik zal het hem zeggen. Zal hij leuk vinden!
De popcorn heb ik mijn man laten doenDat is inderdaad best wat werk geweest haha.
Het ging ook een keertje mis mijn zoontje kreeg ook een grote schaal met popcorn en liet die precies naast zijn zusje vallen tussen het speelgoed en de cadeautjes... Toen besloot mijn dochtertje(7.5 maand) dat ze ook wel wat popcorn luste![]()
[ [url=m/FRzkGz.jpg]Afbeelding[/url] ]
@Borstnoot : kan je voorstellen hoe slecht mijn Engels is als ik het woord vos niet eens kan vertalen in het Engels. Ik snap hem nu pas nu je hem hebt uitgelegd
. Eigenlijk erg logish als ik het zo zie haha.
Mijn laserlampje is trpuwens gelijk ingepikt door mijn zoontje en wist je dat baby's ook gek zijn op lampjesmijn dochtertje vind hem geweldig en probeert het lichtje ook echt te pakken haha.
leuke voorbereiding dus whahaha 

, de kat is ook benieuwd!
weet ook meteen al wie mijn SS is, dankzij hint 2... alleen ff de naam nog opzoeken op Bokt
SS gevonden 
ik post ze in 2x omdat ik anders teveel foto's in een post heb 

nou ja... kon niet meteen op je naam komen, maar wist dat jij canvas bent geweest

En ik heb me rot gelachen
Ben echt overal blij mee

Ik kan niet haken maar ik ben wel gek op knutselen dus ik ga dat proberen 

Heb echt hardop gelachen toen ik ‘m uitpakte
Ik had dit eerst ook als hint!! Maar ik had die appel nodig dus heb ‘m eruit gehaald