baby nijntjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Veriye schreef:Vind het inderdaad heel erg jammer. Het zijn twee schatjes van kippen en ons dochter vindt het geweldig om eitjes te rapen en de kippen te voeren.
baby nijntjeslaat je weer foto´s zien?
Veriye schreef:Vind het inderdaad heel erg jammer. Het zijn twee schatjes van kippen en ons dochter vindt het geweldig om eitjes te rapen en de kippen te voeren.
baby nijntjeslaat je weer foto´s zien?
DeMolenhoek schreef:Heb je flink wat werk voor de boeg!
Ga zo meteen mijn eerste lam volledig zelf versnijden
palousa_boy schreef:DeMolenhoek schreef:Heb je flink wat werk voor de boeg!
Ga zo meteen mijn eerste lam volledig zelf versnijden
Haha mijn eerste lam was een beetje onverwachts en heb ik in de keuken versneden terwijl de kinderen toekeken![]()
Heb het toen ook niet echt in kleine stukken gesneden, alleen de poten en rug afgesneden, de rest is weg gegaan geloof ik omdat het ook al wat laat begon te worden.
Onze had vast gezeten in het hekwerk en is daar dood gegaan.
Ben benieuwd hoe het bij jou gaat.
Hier is het lammeren inmiddels weer begonnen, de teller staat nu op 2 dood en 1 levend. De doden was er 1 al dood voor het geboren was en 1 heeft te lang vast gezeten denk ik, die heb ik er achterstevoren uitgetrokken en heeft nog 1 keer naar adem gehapt en toen was het klaar.
lizy29 schreef:Een paar zware zakken voer doen wonderen om de deksel dicht te houden.
Moonfight schreef:Wat super dat het goed smaakt! Heb je nog een foto van wat allemaal gesneden hebt? Ik kreeg een mailtje dat wij na vandaag ons vlees kunnen ophalen. Vriezersstress is begonnen
palousa_boy schreef:lizy29 schreef:Een paar zware zakken voer doen wonderen om de deksel dicht te houden.
Of een sjorband![]()
(We hebben een oude koelkast staan voor schapen waar we eventueel sectie op willen doen maar de laatste was zo groot dat ik de koelkast niet dicht kreeg en dus met een sjorband dicht heb gezet. Nu kan de koelkast dus naar de vuilstort