MPR4 schreef:Relaxed schreef:Dat leer je toch gewoon met engels op school?
Ik heb nooit een ezelsbruggetje ervoor geleerd, maar ik vond het nooit moeilijk om te onthouden eigenlijk.
Idd, vond het gewoon logisch ofzo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Anoniem schreef:Dit topic staat boordevol dingen die je op school leert of behoren tot algemene basiskennis, maar iedereen onthoudt andere dingen. Laten we daar niet flauw over doen.
Is totaal niet flauw bedoeld hoor
smurfje schreef:Gisteren liep ik met mijn man door de straat langs zo'n leiboom. Dat is een platte boom. Verder in het gesprek hadden we het nog een keer over de leiboom. Zegt mijn man in ene, ja dat is een geleide boom.
Whut?! Heet ie daarom een leiboom? Ik geloof dat de deuk van mijn muntje nog steeds in de stoep ligt.
Tja het gesprek ging door naar een dakplantaan. Maar die begreep ik gelukkig snel
Sizzle schreef:Kwartje gedeeld met een ander topic:
Pas na verschillende mislukte pogingen om mooie rode stoofperen te krijgen kwam ik er met behulp van google achter dat dit enkel werkt met Giesser Wildeman peren die buiten NL niet verkrijgbaar zijn.
Sizzle schreef:Kwartje gedeeld met een ander topic:
Pas na verschillende mislukte pogingen om mooie rode stoofperen te krijgen kwam ik er met behulp van google achter dat dit enkel werkt met Giesser Wildeman peren die buiten NL niet verkrijgbaar zijn.