https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 1292063411

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Willl65 schreef:Academisch jaar begint als het goed is altijd in september, maar er zijn instellingen die al eerder met hun onderwijs beginnen. Mogen ze best doen (deed Eindhoven bijvoorbeeld als compensatie voor vakantie tijdens carnaval), maar daar heeft DUO geen boodschap aan.Onsmakelijke geluiden hier in de trein zeg.
Raar eigenlijk mijn zoon moet al een week naar school maar zijn ov studentenkaart gaat pas per 1 september in.....
Snap dat niet zo.
Willl65 schreef:Raar eigenlijk mijn zoon moet al een week naar school maar zijn ov studentenkaart gaat pas per 1 september in.....
Snap dat niet zo.
theadora99 schreef:Klopt, en als je 17 bent mag je de complete eerste maand zonder stufi en ov doen (pas per 1 oktober) ivm kinderbijslag, had ik vorig jaar
purny schreef:Ik snap het probleem niet zo. Vroeger toen ik 16 was had ik nog niet eens een gratis ov tot m'n 18e. Waar is het punt gebleven dat je in de zomervakantie gewoon extra werkt en het geld opzij zet voor die overbrugging?
Ik ben al heel blij dat er een ov kaart is voor de jeugd tot 18 jaar.
Kwestie van opzij zetten wat je hebt gewerkt
purny schreef:Ik snap het probleem niet zo. Vroeger toen ik 16 was had ik nog niet eens een gratis ov tot m'n 18e. Waar is het punt gebleven dat je in de zomervakantie gewoon extra werkt en het geld opzij zet voor die overbrugging?
fohadie schreef:Je HOEFT niet zo ver weg te studeren, dat is een keuze. En ja, dat is duur. En 5,00 per uur vind ik nog best veel voor een 18jarige. En ja, ik werk nog steeds dagelijks met studenten dus wel degelijk in deze tijd.
En nu weer ontopic?
fohadie schreef:Je HOEFT niet zo ver weg te studeren, dat is een keuze. En ja, dat is duur. En 5,00 per uur vind ik nog best veel voor een 18jarige. En ja, ik werk nog steeds dagelijks met studenten dus wel degelijk in deze tijd.
En nu weer ontopic?