Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 22:53

SindyKaya schreef:
Ik kan echt heel erg janken om de reclame van ouderen mishandeling, dat raakt mij zo erg dat ik er echt van van slag ben :o

Oooooh dat z'n bootje kapot is :'( tranen over mn wangen

Amandavd

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 22:56

Hier zit ik dan ook bijna te brullen. Wil die meneer zo graag knuffelen.

gerpiegorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 22:57

SindyKaya schreef:
Ik kan echt heel erg janken om de reclame van ouderen mishandeling, dat raakt mij zo erg dat ik er echt van van slag ben :o

Hij was net weer op tv, die blik van die oude opa, zo hulpeloos.. Dat raakt me echt en elke keer schieten de tranen in mn ogen :')

Was vandaag een klant in de winkel en die zei dat er iemand had gestolen, hij was pas net voorbij de kassa. Ik dacht van 'not my job', ben gewoon met de kassa gaan praten en weer terug gelopen 'er is wel iemand achteraan gegaan, maar hij was al weggelopen. Helaas...' := had écht geen zin in die zeurkous (die kerel komt altijd zeuren). Sorry Jumbo _/-\o_

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 23:02

Is het erg om op te biechten dat ik gerust meer dan 30 euro aan sushi bestel en in mijn eentje op eet :o ?

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 23:07

Ach wij eten ook voor 50 euro aan sushi, voor 2 personen hahahaha

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 23:08

In het kader van eten.
Die knorr wereldgerechten staat toch altijd 3/4 personen op? Als ik een beetje m'n best doe eet ik die in m'n eentje op verdeeld over 2 dagen, en dan heb ik de 2de dag net genoeg om een vol gevoel te hebben :o

SiSi1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 23:09

Dat is me onwijs erger aan mensen op mijn werk die betaald krijgen voor een functie die ik er onderhand bij doe voor ze, terwijl hun me dan dom aankijken als ik ze een slag voor ben :=

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 23:09

liekec schreef:
SindyKaya schreef:

Oooooh dat z'n bootje kapot is :'( tranen over mn wangen

Hier ook, die blik van die man. ;( :(:)

En vandaag ben ik blijkbaar in zo'n emobui, dat ik net al bijna moest huilen bij een stukje van South Park. :=
Was een stukje dat iemand was ontslagen en thuis tegen z'n zieke hond ging vertellen dat het wel goed kwam, dat ie wel een manier vond om d'r medicijnen te betalen. :(:)
Dat zette mijn hoofd gelijk om naar een real life beeld geloof ik. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 23:17

*heeft spotje opgezocht*

Achgut ;( Nou prikken ze hier ook, wat een aangrijpend beeld. Op zo'n momenten ben ik blij dat ik voor de zorgsector heb gekozen, en toch kan proberen om een druppeltje op de hete plaat te zijn...

(en je wil niet weten hoe vaak dit soort dingen echt gebeuren...)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 23:26

Die reclame is zielig inderdaad!

Confession: omdat m'n vriend zo nadrukkelijk vraagt of ik ook ga douchen omdat ik naar paard stink, ga ik lekker morgenochtend douchen :')

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 23:28

Froukje schreef:
In het kader van eten.
Die knorr wereldgerechten staat toch altijd 3/4 personen op? Als ik een beetje m'n best doe eet ik die in m'n eentje op verdeeld over 2 dagen, en dan heb ik de 2de dag net genoeg om een vol gevoel te hebben :o

Ik ook hoor, ik eet er ook twee dagen van. Drie, als ik er extra groenten bij in doe.

Die hoeveelheden klopt niks van... het voedingscentrum adviseert bijvoorbeeld ook 75 gram pasta per persoon 8)7 Mijn ouders eten het liefst twee volle borden pasta, en ze zijn beiden niet te dik.. vooral mijn vader doet gewoon zwaar werk. Dus aan zulke kleine porties hebben zij niet genoeg [maar ik gek genoeg ook niet, terwijl ik heel erg veel zit..].

Niks van aantrekken dus! Gewoon je eigen behoeftes in de gaten houden..

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 23:29

Ik heb HG duo ontstopper extreem sterk gekocht voor de wc, maar nu ga ik twijfelen of hij wel in de wc gebruikt mag worden... Er staat voor alle keuken- of sanitairafvoer, maar niet in leidingen van zink of aluminium. Nu ben ik bang dat mijn leidingen wegbranden als ik het er vannacht in gooi en ik verder van huis ben.

Femek2902

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 23:33

Je wc is sanitair :Y)

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 23:34

Ik vind die reclame ook zo sneu.... Hoe die man kijkt als hij overeind komt. Zo zielig.
Die reclame van Ronald Mcdonald huizen vind ik ook erg zielig op een of andere manier.

Confession: ik ben eergisteren met mijn moeder naar de bieb geweest, en daar gekscherend het laatste deel van Heartland meegenomen (ik was vroegah altijd fan van die serie), hem in mijn sjaal gewikkeld zodat voorbijgangers niet konden zien wat voor boek ik bij me had en inmiddels heb ik 'm bijna uit. :+ Ik waan me weer even helemaal een 10-jarig paardenmeisje :')

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 23:36

UhNee schreef:
Confession: ik ben eergisteren met mijn moeder naar de bieb geweest, en daar gekscherend het laatste deel van Heartland meegenomen (ik was vroegah altijd fan van die serie), hem in mijn sjaal gewikkeld zodat voorbijgangers niet konden zien wat voor boek ik bij me had en inmiddels heb ik 'm bijna uit. :+ Ik waan me weer even helemaal een 10-jarig paardenmeisje :')

Zo hey, da's nostalgisch! Heb die boeken ook verslonden...

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 23:37

UhNee schreef:
Ik vind die reclame ook zo sneu.... Hoe die man kijkt als hij overeind komt. Zo zielig.
Die reclame van Ronald Mcdonald huizen vind ik ook erg zielig op een of andere manier.

Oke ik ga mijn eerste confession doen naar aanleiding van deze haha.
Ik heb vandaag het boek 'Afblijven' van Carry Slee weer besteld. En ik vertel het lekker niemand in mijn omgeving _O-

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 23:38

Voordat ik ging verhuizen, heb ik alle boeken van Heartland nog een keer gelezen voordat ze in de doos gingen. En nu ben ik sinds een week de serie aan het kijken :+

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 23:40

Nicolien schreef:
Voordat ik ging verhuizen, heb ik alle boeken van Heartland nog een keer gelezen voordat ze in de doos gingen. En nu ben ik sinds een week de serie aan het kijken :+

Ik heb alle dvd's van de serie vorig jaar gekocht :x

Is leuke serie he!

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 23:57

die serie is briljant ik volg gewoon als een die hard fan :Y)

confession ik volg Violetta en ik vind het geweldig kan ook in het spaans meezingen al heb ik geen idee wat ik precies zing :+

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 23:58

UhNee schreef:

Ik beken,
Ik moest voor Nederlands een leesautobiografie schrijven en daarin vanaf je jeugd tot nu vertellen over de gelezen boeken.
Ik heb als kind de 'bianca' serie verslonden, Bianca was mijn grote voorbeeld. Alles wat zij deed, moest en zou ik ook doen.
Nav mijn leesautobiografie, ben ik weer begonnen met lezen en is Bianca opnieuw mijn 'grote voorbeeld'..

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 00:02

Confession: soms maak mezelf aan het lachen. En niet zo'n beetje, echt de slappe lach.

Vandaag bijvoorbeeld. Ik ving in iemands conversatie op "[...]wij hebben een dikke tuin[...]".
Ik vroeg mezelf meteen af of er wellicht vetplanten in staan.

Heb hardop gelachen :') allemaal mensen die je raar aankijken omdat je ineens in lachen uitbarst _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 00:07

En eens je de slappe lach hebt kan je niet meer stoppen. 9 op 10 keer gebeurt dat ook als je net serieus moet blijven :+

Vriendje weet nog steeds niet van de "kapotte" wasmachine :o Heb de error opgezocht, is wss verstopte afvoer. Die probeer ik nu leeg te laten lopen (water moet er uit) en dan eruit halen.

Bekentenis 2: ik ben het aardig zat dat ie nog minstens 2 weken van huis is voor z'n werk, dat worden 11 tot 12 weken in totaal. Het dubbele van wat hij normaal doet. Hij denkt er gelukkig net hetzelfde over en stuurt hele lieve berichtjes <3

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 00:09

CharlotteJay schreef:
die serie is briljant ik volg gewoon als een die hard fan :Y)

confession ik volg Violetta en ik vind het geweldig kan ook in het spaans meezingen al heb ik geen idee wat ik precies zing :+

Oh, ik was al bang dat ik de enigevwas, gelukkig niet ^^

PollyPancake

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 01:43

Naar aanleiding van de confession over Heartland boeken: een paar jaar geleden heb ik een Heartland DVD van een vriendin geleend. Het leek mij heel kinderachtig, maar ik moest het van haar kijken dus dat heb ik maar gedaan. Sinsdien ben ik super verslaafd aan de serie en volg ik deze ook. Seizoen 9 is nu al bezig, en ik heb elke aflevering gezien (een aantal zelfs 2 keer). 's zondags wordt er een aflevering uitgezonden in Canada en 's maandags heb ik hem meestal al gezien. Bijna niemand weet dit behalve mijn beste vriendin van wie ik ooit de DVD heb geleend en mijn vriend die me voor gek verklaart. Ik schaam me er niet echt voor, maar zou er niet zelf over beginnen hahahahaha.

*Edit*: en zit trouwens regelmatig stukjes met tranen in mijn ogen te kijken en af toe stromen de tranen zelfs over mijn wangen. Hier schaam ik me dan wel weer voor dus ik kijk Heartland ook alleen wanneer ik alleen thuis ben .

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 02:47

Ik vind Britt uit Down voor Dummies een verschrikking met d'r gejank en gezeur. :o