SindyKaya schreef:Ik kan echt heel erg janken om de reclame van ouderen mishandeling, dat raakt mij zo erg dat ik er echt van van slag ben
Oooooh dat z'n bootje kapot is :'( tranen over mn wangen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SindyKaya schreef:Ik kan echt heel erg janken om de reclame van ouderen mishandeling, dat raakt mij zo erg dat ik er echt van van slag ben
had écht geen zin in die zeurkous (die kerel komt altijd zeuren). Sorry Jumbo
? liekec schreef:SindyKaya schreef:Ik kan echt heel erg janken om de reclame van ouderen mishandeling, dat raakt mij zo erg dat ik er echt van van slag ben
Oooooh dat z'n bootje kapot is :'( tranen over mn wangen

Froukje schreef:In het kader van eten.
Die knorr wereldgerechten staat toch altijd 3/4 personen op? Als ik een beetje m'n best doe eet ik die in m'n eentje op verdeeld over 2 dagen, en dan heb ik de 2de dag net genoeg om een vol gevoel te hebben
Mijn ouders eten het liefst twee volle borden pasta, en ze zijn beiden niet te dik.. vooral mijn vader doet gewoon zwaar werk. Dus aan zulke kleine porties hebben zij niet genoeg [maar ik gek genoeg ook niet, terwijl ik heel erg veel zit..].
Ik waan me weer even helemaal een 10-jarig paardenmeisje
UhNee schreef:Confession: ik ben eergisteren met mijn moeder naar de bieb geweest, en daar gekscherend het laatste deel van Heartland meegenomen (ik was vroegah altijd fan van die serie), hem in mijn sjaal gewikkeld zodat voorbijgangers niet konden zien wat voor boek ik bij me had en inmiddels heb ik 'm bijna uit.Ik waan me weer even helemaal een 10-jarig paardenmeisje
UhNee schreef:Ik vind die reclame ook zo sneu.... Hoe die man kijkt als hij overeind komt. Zo zielig.
Die reclame van Ronald Mcdonald huizen vind ik ook erg zielig op een of andere manier.
Confession: ik ben eergisteren met mijn moeder naar de bieb geweest, en daar gekscherend het laatste deel van Heartland meegenomen (ik was vroegah altijd fan van die serie), hem in mijn sjaal gewikkeld zodat voorbijgangers niet konden zien wat voor boek ik bij me had en inmiddels heb ik 'm bijna uit.Ik waan me weer even helemaal een 10-jarig paardenmeisje

UhNee schreef:Ik vind die reclame ook zo sneu.... Hoe die man kijkt als hij overeind komt. Zo zielig.
Die reclame van Ronald Mcdonald huizen vind ik ook erg zielig op een of andere manier.
Confession: ik ben eergisteren met mijn moeder naar de bieb geweest, en daar gekscherend het laatste deel van Heartland meegenomen (ik was vroegah altijd fan van die serie), hem in mijn sjaal gewikkeld zodat voorbijgangers niet konden zien wat voor boek ik bij me had en inmiddels heb ik 'm bijna uit.Ik waan me weer even helemaal een 10-jarig paardenmeisje
allemaal mensen die je raar aankijken omdat je ineens in lachen uitbarst
Heb de error opgezocht, is wss verstopte afvoer. Die probeer ik nu leeg te laten lopen (water moet er uit) en dan eruit halen.