Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 19:28

Macyy schreef:
Deetjeeuh schreef:
Jaaaa ik vind ze zoooo mooi! <3 Maar kan ze nergens vinden :(

Leuke kleren!

Welke maat heb je? Ik zal eens voor je kijken of ik wat kan vinden!

Maat 38, en thanks! :D

Hele leuke bestelling! Is die laatste ook een jurkje of gewoon tshirt + rok? (Ja toch?)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 19:31

Moet wel zeggen dat ik soms kleding pas en dan ook echt me verbaas over de zweetlucht die er in hangt :o

Maar zoiets mag ze natuurlijk niet zeggen.

Daenerys

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 19:42

Ik werk in een kledingwinkel en wij dragen kleding uit de winkel, na een dag werken wordt het gelucht en daarna weer teruggehangen :o :roll: Mijn advies is om sowieso alles te wassen voordat je het zelf draagt en bij twijfel gewoon vragen om een ander shirtje/broek/whatever in jouw maat, je weet nooit wie het al aan heeft gehad :r

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 19:43

Ik ben trouwens ook echt gek van de Asics Gel Lyte III Cosmo pack <3

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 20:00

hele gave sneakers!

wauw, Lau, heb je een link van dat kanten rokje? im in love! hele leuk bestelling :))

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 20:16

Daenerys schreef:
Ik werk in een kledingwinkel en wij dragen kleding uit de winkel, na een dag werken wordt het gelucht en daarna weer teruggehangen :o :roll: Mijn advies is om sowieso alles te wassen voordat je het zelf draagt en bij twijfel gewoon vragen om een ander shirtje/broek/whatever in jouw maat, je weet nooit wie het al aan heeft gehad :r

Ik heb toen inderdaad een show gelopen voor een kledingwinkel. Heb die kleding 2 dagen aangehad, en ook dat ging weer terug de winkel in.

Leuke bestellen komen er langs!
Vind de asics die hier geplaatst worden niet zo, maar er zitten wel leuke bij :)). Ik mag alleen echt geen sneakers meer. Wil nog wel een paar zwarte laarsjes.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 20:38

Hou op met al die toffe sneakers! Ik mag dit jaar geen schoenen meer kopen, maar jullie maken het me wel erg moeilijk zo :+ .

Tof ook dat Asics zo terugkomen. Toen ik een jaar of 15 was droeg ik ze ook echt elke dag haha.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 20:40

Ik wil ze echt al jaren, maar degene die ik wilde waren zo limited dat ze voor mijn neus weggekaapt werden, of ik zag gewoon geen leuke releases. En nu zie ik er heel veel <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 21:11

Die heb ik aan gehad, maar ik vond het een heel naar, glad stofje bij dat paar. Vond ze ook iets te druk haha.

Echt vies eigenlijk! Snap niet waarom winkels dat doen. :r

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 21:31

Ik vind dat dragen van kleding door medewerkers in winkels ook echt zo vies. Ik snap best dat ze wat ze willen verkopen willen promoten. De verkopers zijn toch min of meer wandelende paspoppen, maar het is alles behalve fris.

Afbeelding

Ik heb deze enkellaarsjes van Unisa besteld :D

Afbeelding
Dit jurkje van Supertrash hangt sinds gister ook in m'n kast. :+:

Verder had ik nog wat dingetjes besteld bij H&M, oa een 'pak' (jasje + broek) krijg ik vanavond een mail dat de broek toch niet meer leverbaar is poedersuiker!!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 21:39

Ik werk ook in een kleding zaak en wij mogen absoluut geen kleding dragen en weer terug hangen. Wij moeten de kleding kopen voordat we het aantrekken. We hoeven sowieso niet per se kleding van het merk aan :j

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 00:43

Had je al afgerekend FA? Anders was ik echt gewoon zo weggelopen. Als ik al betaald had zou ik gelijk hebben gezegd; nou dan bij deze hoef ik dit shirt ook niet meer. Geld terug graag *en dan in jezelf eracheraan; domme bitch*

Mooie broek Rebec!

Ik ben echt geen sneakermeisje. Ben echt van de nette enkellaarsjes enzo, dus de sneakers hier geplaatst zijn niet mijn ding :P

Ja, ik vind dat ook zo vies. Je ziet altijd de kaartjes er nog aan hangen bij het personeel :P
Alles wat ik koop gaat regelrecht eerst de wasmand in. Alleen jasjes wil ik nog wel eens aantrekken zonder wassen, die worden snel minder mooi van wassen. Nou haal ik ook veel jasjes bij steps, en daar zie ik het ze nog niet zo snel doen; maar je weet maar nooit ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 00:47

Ik vind kleding het mooiste als ze helemaal nieuw is. Na 1x wassen is het nieuwe er al af, vind ik. Ik trek m'n nieuwe kleren dus gelijk aan. :D Ondergoed uitgezonderd.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 10:20

MarlindeRooz schreef:
Gave bestelling Lau! :D

Wat ga je doen als dat eerste jurkje doorschijnt zoals bij dat model? Is wel sexy hoor!

Onderjurk aan ;)

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 12:00

Helaas xfioon, ook bij de steps doen ze dat -O-

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 12:16

Ik vind dat écht heel erg vies, ik gooi gelijk mijn gekochte kleding in de was. Alleen al het feit dat iedereen er aan heeft gezeten vind ik vies. Laat staan als ze al gedragen zijn! |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 12:54

Ik kan het best begrijpen. Een vriendin van mij werkte in een luxe modezaak van een specifiek merk en die moest dan ook echt dat specifieke merk dragen als ze aan het werk was. Nou heeft de gemiddelde student echt geen centen om die kleding te kopen, dus dan draag je het inderdaad uit de winkel... Ook bij de Monki is dat vrij gangbaar. Weet alleen toevallig wel dat bij allebei die winkels alles met een stoomreiniger onder handen genomen wordt voordat het weer terug de winkel in gaat.. Dan vind ik het toch anders.

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 14:01

Dan lijkt het inderdaad alweer anders, dan word er iig iets aan gedaan.

Ik heb ze binnen! :):)

Afbeelding

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 14:02

OEh leuke kleur!

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 14:05

Ik heb dinsdag schoenen besteld bij Zalando, wel een bestelbevestiging gehad, maar nog geen verzendbevestiging en ik ben wel sneller van ze gewend :') Hoop stiekem nog op een verzendbevestiging vandaag, dan heb ik ze lekker voor het weekend binnen.

Komen leuke dingen voorbij!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 14:21

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 15:17

Ik kreeg gisternacht al een mailtje van H&M dat mijn bestelling verzonden was, met een track&trace code, maar bij PostNL staat er nog steeds dat het pakketje niet bij hun binnen is. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 15:19

Ja dat klopt hoor, waarschijnlijk staat dat er morgen pas op.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 15:57

Macyy schreef:
Dan lijkt het inderdaad alweer anders, dan word er iig iets aan gedaan.

Ik heb ze binnen! :):)

[ [url=m/0MGP0l.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een onwijs gave schoenen. Reageer normaal nooit, maar moest nu toch even.. :j

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-15 16:03

Iemand enig idee waar ik deze of een soortgelijke jas kan vinden? <3

Afbeelding