Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 19:05

Ik hoef niet gelijk aangevallen te worden. Dit is hoe ik erover denk.

Ze kon eerst elke keer vrij snel antwoorden. Heb tot op heden nog geen antwoord. dus ga op zoek naar een andere fiets.

Jadeleigh263

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 19:29

Ja soms heb ik ook even een dagje vrij en kan ik gewoon de hele dag achter de mail zitten maar als ik naar shool moet en werk heb heb ik ook een tijd om te reageren.

Zo denk ik er dan weer over.
Of miss heeft de verkoper er geen haast achter :')

Turlijk het is niet netjes om niks te laten horen maar 1 dag is niet erg, wie wret heeft ze een autoongeluk gehad of iets, lekker banketstaaf is het dan.
.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 19:35

We vallen je toch niet aan ?
We proberen je hooguit wat gerust te stellen en wat uitleg te geven :(:)

Samsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 19:47

Niet iedereen valt me aan. Maar sommige komen nogal bot over, dan denk ik van dat kan ook op een wat aardigere manier :)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 19:48

That's liiiife :)ddd

Ik reageer soms ook een dag niet, soms twee dagen niet zelfs! Ik heb drukke weekeinden dus dan komt mails beantwoorden niet in mijn woordenboek voor..

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 19:49

zucht, het gaat al een hele pagine over een halve dag, ieder zijn mening toch? Pfffffffff Graag weer ontopic please, Samsie heeft de boodschap nu wel begrepen denk ik, wat een gehak.

Vandaag weer een aparte ervaring. ik had geboden op een kinderfietsje, opeens bleek deze verkocht en dat het fietsje zaterdag opgehaald zou worden. Ik stuurde een berichtje dat ik het fietsje vandaag al op wilde halen voor de vraagprijs en dat was akkoord O:) . Ik heb nu dus een super leuk kinderfietsje, maar het is wel banketstaaf voor diegene die het fietsje zaterdag zou ophalen.... :=

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 19:54

Pfoe, wel echt banketstaaf voor die andere. Ik zou het niet echt fijn vinden als. Iemand dit by my zou doen. Miss wilde die andere koper het ook als cadeau geven...

En ontopic, wat ik dan wel raar vind ik had iemand gemaild, de dag daarna was het gereseerveerd en nu 1,5 week later krijg ik een mail dat het is verlocht

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 19:56

Dan vind ik jou net zo onaardig als de verkoper -O-
Zou je zelf ook niet leuk vinden, toch ?

En Jadeleigh, hebben jullie in de tussentijd geen kontakt gehad dan ?

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 19:57

Nee haha, helaas niet :p

Maarja maakt niet zoveel uit :p

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 19:57

Dan denk ik dat de verkoper dacht dat je geen interesse meer had ... ook wel begrijpelijk :j

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 19:59

Haha heb geen idee, wilde het namelijk wel heel.graag. Maar miss zag ze het mailtje nu pas, heel vaak komt mp mail by my in ongewenst en dan zie ik het ook pas na een paar dage.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 20:01

Jammer !!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 20:50

Jij mag mij onaardig vinden hoor :D lig ik niet wakker van. Ik had al eerder geboden dan de andere 'koper' alleen de verkoper had mijn bod niet gezien zei hij... tsja....

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 20:57

Gelukkig maar :D
Want dat was ook helemaal niet mijn bedoeling :(:)

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 21:20

Pff ik heb nu wat. Mijn vriend en ik staan hierin een beetje tegenover elkaar.

Situatie. Meerdere kopers voor de vaatwasser. Koper 1 bied bedrag, koper 2 bied 10 meer en zegt die avond te bellen om te laten weten of ie komt of niet. (Dit was gisteren) Dus wij wachten in ons 'nieuwe' huis.. tot 10u. Geen bericht.
Gebeld, voicemail. Ik mail, ja wilden ze vanavond komen. Om 8u zouden ze er zijn, wij wachten. Niemand.
Bellen, geen gehoor. Mailen, geen reactie.
wij na een dik uur naar huis, koper 2 benaderd, die kon morgenavond komen.
Adres gegeven.
Sms van koper 1, de telefoon was uitgevallen, ze hadden "autopech". Ja nou ja, ze hebben een half uurtje reistijd dus neem aan dat als je dan stilstaat je ook voor de afgesproken tijd kunt laten weten dat je autopech hebt ipv bijna 1,5u later.

Anyway, ze wilden dan t geld brengen en hem later ophalen. Ik heb zoiets van ze hebben 2 kansen gehad, ik heb de volgende koper benaderd, pech gehad. Als koper 2 geen interesse meer heeft dan kunnen we altijd nog kijken. Heb 2x voor de katse k*t gewacht zonder duidelijk bericht op tijd. Mijn vriend heeft een beetje zoiets van ja, zij kunnen er ook niks aan doen en geef ze nog een kans.
Maar ja, ik wil koper 2 nu eigk niet meer afzeggen.. ben ik nu echt zo l*llig?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 21:27

Misschien had je even kunnen wachten met het benaderen van koper 2, maar die kun je nu eigenlijk ook niet meer afzeggen. Lastige situatie, ik kan me zowel jouw standpunt, als die van jouw vriend voorstellen.
Als ik op mijn gevoel afga zou ik toch proberen om aan koper 2 te verkopen.
Je kunt aan koper 1 laten weten dat je inmiddels tot twee keer toe hebt gewacht op een afspraak die niet is nagekomen, om welk reden dan ook. En dat je daarom hebt besloten om met een andere koper in zee te gaan, die wil je immers ook niet aan het lijntje houden.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 21:30

Ja ben ik met je eens, maar ik had koper 2 ook al even laten wachten op antwoord, gezien hij vanmorgen om 9u al aangaf morgenavond te kunnen komen.
Maar ik wilde eerst even afwachten wat koper 1 ging doen, gezien de actie van de vorige dag. Heb weinig zin om beide kopers aan mn neus voorbij te laten gaan omdat ik te lang wacht.
En in deze heb ik waars te snel gehandeld, maar ik kan ZO slecht tegen mensen die niet of te laat komen zonder bericht..

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 21:44

Je kan toch aangeven aan koper 1 dat hij 2 kansen heeft gehad, en dat als koper 2 toch geen interesse heeft of niet komt, koper 2 dan weer aan de beurt is?
Ja vervelend als er dingen tussen komen, auto pech heb je niet in de hand. Maar er is vast een manier te vinden om contact te krijgen. Ze hebben ook vast anwb of iemand anders kunnen bellen wb de auto pech. En zo niet, ja dan niet. Heel vervelend voor hen, maar stiekem niet jouw pakkie an.

Ik wacht ook niet meer zo lang hoor, na 3 dagen thuis te zitten voor een fornhuis die opgehaald zou worden. Ben je er niet een half uur na afspraak, hop, ga ik naar de volgende

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 21:50

Ja. We hebben paar x geprobeerd te bellen maar de telefoon was uitgevallen zei ze.. maar lijkt me dat bellen t eerste is wat je doet met autopech.

Mgoed, we hebben idd aangegeven dat we een ander hebben benaderd en als die geen interesse had we het konden laten weten, maar daar kregen we geen reactie meer op.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-14 22:11

En nu mailt er een nr 3 dat ie hem voor nog meer wil ophalen morgenavond.
Zucht. Luxe problemen xD

Maar ja. Nu is eerst koper 2 aan zet..

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 06:21

Mensen die niet komen opdagen zonder tegenbericht hebben bij mij wel alle krediets verspeelt :(

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 07:18

Ik heb nu ook een hoop reactie's maar moet nog zien of er ook daadwerkelijk kopers van komen. Door de verhuizing hebben wij een hoop spul over.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 07:29

Ja wij zijn ook aan t verhuizen idd. Bepaalde dingen pakken niet zo uit in huis als we hoopten dus doen we dan weer weg.

Maar word zo moe van mensen die niet opdagen. Helemaal omdat we de tijd wel anders kunnen gebruiken

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 07:47

Dat is zeker waardeloos! Ik zou ook voor koper 2 gaan, die een kans geven en mocht die ook niet kunnen/komen, voor koper 3 gaan! Het moet nu toch gaan lukken!? 3x is scheepsrecht :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 08:20

Nou, zondag zou er iemand komen kijken naar een paard dat ik te koop heb. Had al even het idee dat ze mij aan het lijntje hielt. Ik heb tot 2 maal toe zelf een bericht mogen sturen of ze nu kwam zondag en om welk u. Vrijdagavond ging ze zeker komen en ze zou zo snel mogelijk een uur doorsturen.
Nou ja, zondagochtend had ik nog altijd niets gehoord, maar ze had me verzekert dat ze ging komen, dus ik zag dat ze online was en vriendelijk een bericht gestuurd of ze nog kwam. Geen reactie... Tegen 14 u in de namiddag heb ik haar nog maar een bericht gestuurd dat ik het echt niet vond kunnen. Ik had 3 weekends moeten werken, had ik eindelijk een vrij weekend en heb ik dat kunnen verdoen door thuis op haar te wachten!

Ik was ook liever een dagje naar zee geweest etc. Ze heeft gewoon nergens meer op gereageerd. Heb direct gezegd dat ze wel begreep dat het paard niet meer aan haar verkocht zo worden. Van zo mensen moet ik niet weten. Het ergste van al is dat het een relatief gekende en actieve bokker is. Is dacht dat ik haar wel kon vertrouwen. Niet dus