Toch nog even snel met de hond naar buiten geweest. Volgensmij ben ik maar 5 minuten buiten geweest haha. Het begon te flitsen dus toen heb ik het toch op het lopen gezet. Heb zo'n hekel aan buiten zijn met onweer
Joolien, kom maar dan ik neem aan dat je een ondergrondse tunnel hebt richting jou huis ?
Oh men Even een serieuze vraag maar zijn er hier meer die doodsbenauwd zijn voor onweer ? En dan bedoel ik dus als fobie ? Zo ja wat doen jullie om er vanaf te komen ? Heb er zelf van kleins af aan erg last van, en wil er zo graag vanaf, maarja hoe ?
Hier nog niets te zien...en paarden kan ik niet binnen halen staan op een 24/7 weide en alleen bomen om onder te schuilen. Denk dat ze wel weten wat ze moeten doen land is groot zat, al vind ik het wel sneu als het hier ook zo hard tekeer gaat straks.
Nee geen angst voor onweer, al blijf ik het wel altijd spannend vinden,
Agossie
Geplaatst: 20-06-13 13:52
Er komt nu ècht veel aan!!! 8,1mm/s?? En het begint om 14:30???? Ik moet RENNEN!!!
IK ren met je mee Agossie ik moet zo mijn zoon van school halen maar durf de paarden niet te laten staan ga ze snel binnen zetten ( zal je zien lost het voor ons weer op )
tine10
Geplaatst: 20-06-13 13:58
Hier nog steeds niets aan de hand. Is veel warmer dan gisteren. Rare voorspellingen toch steeds.
Ik zit nu in Veldhoven en wil graag naar huis. Maar ik durf niet.... Onweer en flinke regen hier.
gohya
Geplaatst: 20-06-13 14:02
Uh? de onweer trekt hier niet langs maar komt hierheen.Ik dacht dat het vanuit het Zuid-Westen kwam? Maar het komt vanuit het Zuid-Oosten,het gerommel komt steeds dichterbij. Ik moet over 1½ uur bij de fysio zijn,hopen dat het dan voorbij is met regen en vooral onweer.