Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stoof schreef:Hoi allemaal! Ik ga morgen een avondje stappen en heb laatst deze jurk aangeschaft:
http://vila.com/vila/short-dresses/caral-dress/14018986,en_GB,pd.html?dwvar_14018986_colorPattern=14018986_Black_396615&forceScope=
Ik draag bijna nooit jurken, dus wat kan ik hier nu bij aan trekken? Zijn zwarte Allstars not done?
Loose schreef:Aangezien hier volgensmij wel veel H&M shoppers tussenzitten vraag ik het hier even.
Mijn moeder kreeg nl laatst een brief dat haar shoptegoed bij H&M is verhoogd met iets van €70, en dat ze nu een totaal heeft van €170. We hebben even gekeken en op haar H&M account staat ook echt dat tegoed.Heeft iemand dit wel eens gehad? Want we kunnen nu wel een bestelling gaan doen, maar straks komen ze er ineens achter dat het niet klopt en moeten we het wel terugbetalen. Wat zouden jullie doen? H&M contacten? Of even aankijken en dan een megabestelling doen (of het geld laten uitbetalen
)?
We hebben echt al in tijden niks meer besteld bij H&M, dus het kan ook niet van een vergeten retourtje zijn oid.
Loose schreef:Loose schreef:Aangezien hier volgensmij wel veel H&M shoppers tussenzitten vraag ik het hier even.
Mijn moeder kreeg nl laatst een brief dat haar shoptegoed bij H&M is verhoogd met iets van €70, en dat ze nu een totaal heeft van €170. We hebben even gekeken en op haar H&M account staat ook echt dat tegoed.Heeft iemand dit wel eens gehad? Want we kunnen nu wel een bestelling gaan doen, maar straks komen ze er ineens achter dat het niet klopt en moeten we het wel terugbetalen. Wat zouden jullie doen? H&M contacten? Of even aankijken en dan een megabestelling doen (of het geld laten uitbetalen
)?
We hebben echt al in tijden niks meer besteld bij H&M, dus het kan ook niet van een vergeten retourtje zijn oid.
Mijn moeder heeft er achteraan gebeld, en het was dus niet het max bedrag wat we mochten bestellen, maar wel echt tegoed. Dus ze gaan nu €170 uitbetalen.![]()
Loose schreef:Loose schreef:Aangezien hier volgensmij wel veel H&M shoppers tussenzitten vraag ik het hier even.
)?
Mijn moeder heeft er achteraan gebeld, en het was dus niet het max bedrag wat we mochten bestellen, maar wel echt tegoed. Dus ze gaan nu €170 uitbetalen.![]()
Rebeccaa schreef:Mijn opa is overleden vannacht, hij was 86 en zelf altijd best wel netjes gekleed en zo. Het zou hem denk ik vrij weinig uitgemaakt hebben, maar mijn gewone kleding is gewoon echt niets voor een begrafenis, vooral omdat hij zelf altijd best wel gewoon netjes gekleed ging. Oversized shirts/truien en afgetrapte vans of all stars is niet echt eh.. iets wat je dan aan doet. Vandaar.
Op de crematie van mijn moeder 3 jaar terug had ik gewoon een spijkerbroek aan met een blauw topje (haar favoriete kleur was blauw) met een simpel vestje, maar ja.. daar wist ik ook gewoon precies wat ze wel en niet zou willen zien..
Dirndl schreef:@ Lisaah, http://www.urbanstiletto.nl misschien? Fijn terugstuur systeem ook, en een aantal van m'n favoriete kledingstukken komen daar vandaan
Ik draag helemaal geen foundation of blush, ik heb van mezelf altijd een gezonde kleur en rode wangetjes met wat sproetjes. Ik lijk meteen zo raar egaal als ik foundation draag, omdat ik juist altijd kleur op m'n wangen heb. Een beetje poeder op m'n wallen en het puntje van m'n neus, that's it. Dan wenkbrauwen bijtekenen, beetje bruin oogpotlood in m'n ooghoeken en wat mascara. Maar ga ook gerust naar de uni zonder make-up. Als ik uit ga; eyeliner en een mooie statement kleur lippenstift.
Wbt. kleding, ik probeer altijd een 'interest piece' in m'n outfit te hebben. Dus als ik biker boots met een zwart jurkje en een spijkerjasje combineer, een interessante panty met patroon/ statement necklace/ opvallende sjaal/ poncho/ sjaaltje in m'n haar. Mijn kleding valt denk ik in de categorie "alternatief/hipster" (oh wat heb ik een hekel aan dat woord)
Mijn weekend outfit van vandaag, voor een wandeling over de Heath: bordeauxrood groot shirt, opgerolde spijkerbroek, allstars en poncho. Heerlijk weer, zonnetje, niet te koud. Perfect!
[ Afbeelding ]
Skyliner schreef:
Laura1589 schreef:Ik kom even uit de meelees-modus.
Allereerst: gecondoleerd!
Ik ben afgelopen zomer naar 2 begrafenissen geweest. Ook van 2 opa's die ook altijd netjes gekleed waren.
Bij de eerste begrafenis droeg ik een zwarte skinny jeans (zonder wassing ofzo, gewoon egaal zwart) met daarop een mooie wijdvallende zandkleurige top en een zwarte blazer en met zandkleurige pumps. Bij de tweede begrafenis droeg ik diezelfde broek maar dan met een witte wat wijder vallende blouse en een zwarte blazer en zwarte pumps. Het was op beide begrafenissen heel erg heet (30+ graden), dus erg prettig was het niet, maar ik vond niet dat ik met blote schouders/korte mouwen in de kerk kon gaan zitten. (allebei katholieke begrafenissen).
Over het algemeen was iedereen wel netjes gekleed, maar niet in geheel in het zwart.
Veel sterkte de komende tijd..