Stom

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 06:44

Biebz schreef:
Ik vind het stom dat het ziekenhuis net belde dat de arts ziek is.

Heel vervelend en begrijpelijk.
Maar ik zie heel erg op tegen de afspraak (spuit in mn pees) en ben de hele ochtend al misselijk, heb diarree en krijg geen hap weg door de spanning.
Nu mag ik morgen, maar dan kan er niemand meer mee en moet ik alleen gaan met de bus, want mag ook geen autorijden |(

Krijg je een corticosteroïden injectie? Laat je dan goed informeren. De prik valt echt reuze mee, echt waar. Ik heb alleen een allergische reactie gehad en nu een hele gekke droge huid. En dat voelt met druk vervelend.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:58

Yavanna schreef:
Biebz schreef:
Ik vind het stom dat het ziekenhuis net belde dat de arts ziek is.

Heel vervelend en begrijpelijk.
Maar ik zie heel erg op tegen de afspraak (spuit in mn pees) en ben de hele ochtend al misselijk, heb diarree en krijg geen hap weg door de spanning.
Nu mag ik morgen, maar dan kan er niemand meer mee en moet ik alleen gaan met de bus, want mag ook geen autorijden |(

Krijg je een corticosteroïden injectie? Laat je dan goed informeren. De prik valt echt reuze mee, echt waar. Ik heb alleen een allergische reactie gehad en nu een hele gekke droge huid. En dat voelt met druk vervelend.

Ja klopt. Ik hoor heel veel verschillende ervaringen. Maar ik ben wel blij dat er na een jaar aanmodderen iets aan gedaan gaat worden.

Alleen ik heb gewoon een grote angst voor naalden (ook stom) en bloedprikken vorige week ging ook niet helemaal lekker.

Maar ik ga mij klaar maken om zo richting het ziekenhuis te gaan.

Jolliegirl

Re: Stom

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:30

Hoe is het gegaan?

Ik heb ook zo'n prik.gehad..in mn knokkel..was er naar van. Verder geen problemen.

Biebz

Re: Stom

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:43

De prik zelf viel heel erg mee gelukkig, vooral een vervelend gevoel met inspuiten.

Helaas was de verdoving ook al met ander half uur uitgewerkt, voelde wel even lekker :+

Nu wel veel napijn maar dat is blijkbaar normaal bij deze injectie.