Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 12:44

Cambionn schreef:
De wachtrij bij de huisarts. Vanochtend bellen rond 8, 15 wachtende. Terugbellen zou precies zijn als ik op de fiets zit. Afijn, bel ik wel nog een keer als ik op kantoor ben. Nu 37 wachtenden, kan om 11 uur teruggebeld worden want de wachtrij is anderhalf uur.

11 uur heb ik een belangrijke meeting dus ik probeer wel weer later :') ... vrees ergens dat ik niet zo heel snel een afspraak krijg. Ik mis de tijd dat je 8 uur belde en dezelfde middag terecht kon. Maar daar kan de HA ook niks aan doen.

I feel you…

——
Ik had begin december een mail gekregen van de arbodienst met een afspraak voor de volgende keer dat ik moet langskomen. Op die dag en dat tijdstip kan ik niet en dezelfde dag nog heb ik dat laten weten en mijn leidinggevende daarvan ook op de hoogte gesteld met de reden waarom.

Omdat ik nog steeds geen reactie had gekregen, heb ik net maar eens opgebeld.
Nou drama zeg omdat aan te passen. Pas toen ik zei dat ze wat mij betreft dan maar zelf mee zouden gaan naar het ziekenhuis en dat ik ze tussen de afspraken door wel kon spreken… Kon de afspraak opeens wel verplaatst worden naar een dag en tijdstip dat ik langs kon komen. :') -O-

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 13:15

Kairos schreef:
Ik zie werkwhatsappjes over zieken, uhhh, mij vandaag even niet gezien. Ik vul de laatste tijd al alle gaatjes op, nu eens iemand anders.

Hier vorige week ook. Heb me netjes stil gehouden. Als ze wouden dat ik kwam werken hadden ze me maar prive moeten appen of bellen.

marleen_88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 14:20

Die eindeloze regen

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 14:34

marleen_88 schreef:
Die eindeloze regen

vanavond storm.... Heel fijn.

Ik ben vandaag niet productief en had eigenlijk net zo goed thuis kunnen werken. Maargoed.

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 14:55

Nou uiteindelijk aan de lijn gehad na wachttijden van 200+ minuten en 41 mensen aldus het bandje, maar nu zat vandaag en morgen vol natuurlijk en hij mocht donderdag niet inplannen. Of ik dan donderdag 8 uur kon bellen voor een afspraak. Ja hallo ben de hele ochtend al bezig sinds 8, krijg ik donderdag straks weer hetzelfde...

Hij gaat toch maar overleggen of hij me wel nu voor donderdag mag inplannen. Dus nu wacht ik weer op telefoontje terug of dat mag of niet :') .

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 14:57

Ik erger me aan Jurkjes.com. Heb wat besteld, krijg geen bevestiging en ze zijn niet te bereiken. De livechat die ze noemen is nergens te vinden en de mail bounced. Hopelijk ben ik niet opgelicht. -O-

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 15:09

Winged schreef:
marleen_88 schreef:
Die eindeloze regen

Ik ben vandaag niet productief en had eigenlijk net zo goed thuis kunnen werken. Maargoed.

Storm? Altijd fijn, ik ga dus vroeg mesten en paarden op stal zetten. :=

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 15:13

Nou, ze mogen niet inplannen voor donderdag maar wel volgende week dinsdag, ondanks dat er dus gewoon plek is donderdag. Terwijl ik dus continue pijn heb en veel dingen niet normaal kan doen.

Maar als ik donderdag bel en dan niet zo lang in de wachtrij sta dat het vol is tegen de tijd dat ik erdoor kom (ondanks dat ik vandaag ook al om 8 uur begon met bellen), dan mag ik donderdag wel een afspraak maken voor donderdag want er is nog wel plek donderdag.

Echt, wat een grote [insert scheldwoorden] zooi. Ik vind dit dus echt te belachelijk voor woorden.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 15:25

Uh wat, dat is toch een raar gedoe Cambionn… wat een gezeik zeg!

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 15:27

Altijd spannend of je achtervolgers het ook door hebben dat er ineens een onverwachte file is. Degene achter mij bleef wel erg lang op het gas (ik had allang mijn gevarenlichten aan). Maar het ging goed gelukkig. Maar ik heb nog steeds hartkloppingen _O-

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 15:31

Winged schreef:
marleen_88 schreef:
Die eindeloze regen

Storm. En regen. Of storm. Of regen. Met beide ben ik helemaal klaar ;(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 16:35

Ratje moet 2 weken lang veel antibiotica. En elke avond pijnstilling en ontstekingsremmers. Arme ding heeft daar zo’n hekel aan.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 17:12

Cambionn schreef:
Nou, ze mogen niet inplannen voor donderdag maar wel volgende week dinsdag, ondanks dat er dus gewoon plek is donderdag. Terwijl ik dus continue pijn heb en veel dingen niet normaal kan doen.

Niet… Bizar zeg. De rebelse ik zou mij donderdagochtend om 8 uur melden in de praktijk met de woorden “ Telefonisch inplannen is dinsdag na een hele ochtend / dag proberen niet gelukt. Vandaag zou er plek zijn, dus ben ik gekomen en ik ga niet eerder weg voor ik een arts gesproken heb.”

Marlinde rottig zeg, arm ding :(:)

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 17:16

Niobe schreef:
Altijd spannend of je achtervolgers het ook door hebben dat er ineens een onverwachte file is. Degene achter mij bleef wel erg lang op het gas (ik had allang mijn gevarenlichten aan). Maar het ging goed gelukkig. Maar ik heb nog steeds hartkloppingen _O-

Sinds ze bij mij achterop zijn geklapt ben ik er ook enorm benauwd van. Ook als iemand gaat afslaan op een doorgaande weg zet ik mijn 4 pinkers al aan om extra te waarschuwen dat ik stil ga staan om te wachten op mijn voorligger.

Ik kom vanmiddag thuis en ga boodschappen opruimen, verdikke garage onder water. Vorige week een heel debacle gehad met de pomp en dat was gefikst maar daar kwam het water ook niet van. Ik heb een goot gedeeld met de buurman voor de afwatering van het veld en die was helemaal verstopt met bladeren en aangezien de buurman van zijn voortuin een woestijn heeft gemaakt door alle beplanting eruit te flikkeren is er een hoop zand in dat gootje gespoeld. Heb dus een uur staan scheppen in de regen om daarna nog een poging te doen om de garage droog te krijgen.
Sta ik te scheppen buiten kletst er ineens een straal water in mijn nek, heeft die toffe buurman een of andere afwatering op pomp gemaakt die gewoon van een hoogte van 1m50 in de goot (en deels op mijn beukenhaag) liters water tegelijk spuit. Vriend, als je het zo gebruikt, doe dan ook wat onderhoud ofzo.

De laatste keer dat hij onderhoud heeft gedaan heeft zijn werkmannetje alle rotzooi op mijn kant geschept trouwens :Y) 3x raden waar de rotzooi van vandaag ligt.

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 17:25

Wel de balans lekker afgekregen vandaag! Nogal rugpijn nu...

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 17:32

Net sneeuw geschoven van de bestrating voor de stal.O nee,modder geschoven :(

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 17:35

Middenoorontsteking aan linkeroor, gisteren aan m’n rechtoor. Leuk begin van het jaar.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 17:58

Mensen die hun kinderen kwijtraken bij de ikea... hou ze bij je...

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 17:58

Froukje_J schreef:

Of stop ze waar ze horen. Bij de Babydump. :))

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 18:11

Roosch schreef:
Froukje_J schreef:

_O-

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 18:28

Roosch schreef:
Froukje_J schreef:

_/-\o_ :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 18:39

Net met de hand maar een deel van de kelder leeg geschept. Wat een ***** klus. Maar hij staat al zo onder water, en dat wordt er met deze hysterische regen niet beter op. Melding bij de VVE staat al een week uit, maar ja. Zal wel niet de enige zijn met dobberende fietsen ^)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 18:48

Berdien schreef:
Net met de hand maar een deel van de kelder leeg geschept. Wat een ***** klus. Maar hij staat al zo onder water, en dat wordt er met deze hysterische regen niet beter op. Melding bij de VVE staat al een week uit, maar ja. Zal wel niet de enige zijn met dobberende fietsen ^)

Net 6 emmers uit de kelder gehaald. En je ziet er niks van...

We wonen hier nu ruim 19 jaar maar dit nog nooit gehad.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 18:58

Net in de Ikea: kinderkamer en koelkast besteld, willen afrekenen accepteert mijn bank de transactie niet? Wtf? Paar keer geprobeerd, maar Nope. Blijkbaar gebeurt dit vaker en kon ik het ook online bestellen..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 18:58

Ik dacht/hoopte wel iets verschil te zien, maar droog is het nog niet nee… Zo ontzettend hopeloos dit.