Cambionn schreef:De wachtrij bij de huisarts. Vanochtend bellen rond 8, 15 wachtende. Terugbellen zou precies zijn als ik op de fiets zit. Afijn, bel ik wel nog een keer als ik op kantoor ben. Nu 37 wachtenden, kan om 11 uur teruggebeld worden want de wachtrij is anderhalf uur.
11 uur heb ik een belangrijke meeting dus ik probeer wel weer later... vrees ergens dat ik niet zo heel snel een afspraak krijg. Ik mis de tijd dat je 8 uur belde en dezelfde middag terecht kon. Maar daar kan de HA ook niks aan doen.
I feel you…
——
Ik had begin december een mail gekregen van de arbodienst met een afspraak voor de volgende keer dat ik moet langskomen. Op die dag en dat tijdstip kan ik niet en dezelfde dag nog heb ik dat laten weten en mijn leidinggevende daarvan ook op de hoogte gesteld met de reden waarom.
Omdat ik nog steeds geen reactie had gekregen, heb ik net maar eens opgebeld.
Nou drama zeg omdat aan te passen. Pas toen ik zei dat ze wat mij betreft dan maar zelf mee zouden gaan naar het ziekenhuis en dat ik ze tussen de afspraken door wel kon spreken… Kon de afspraak opeens wel verplaatst worden naar een dag en tijdstip dat ik langs kon komen.