Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tova schreef:Sterkte zebrastreep![]()
Mensen die met dit weer in de brandende zon met hun hond gaan fietsen. Als je er voorzichtig wat van zegt krijg je een grote mond waar je je mee bemoeid en wordt je uitgescholden.
…
Zebrastreep schreef:Dankjewel iedereen.
Ik heb er gek genoeg al behoorlijk vrede mee. De dierenarts heeft keurig uitgelegd waarom zij ook aanraadde om er een eind aan te maken. De kans dat het abces door zou slaan naar andere lichaamsdelen was zeer groot. Het zou alleen maar lijden zijn en heel veel intensieve verzorging wat voor een cavia eigenlijk niet te doen is.
Heb ze nog even flink bedankt voor de afgelopen maanden. Ze zijn erg netjes geweest met de kosten
Hilary schreef:Hoeveel heb je er te bekappen, Dropneus? En vooral: zijn ze braaf?
_San87_ schreef:Zebrastreep schreef:Dat ik een beetje een woedeaanval krijg van die schreeuwden buurkinderen en hun moeder die in de tuin spelen.
Ik wil zo graag schreeuwen dat ze hun banketstaaf moeten houden![]()
Maar goed ik zet de radio gewoon hard aan
Misschien moet je zelf ook gaan staan schreeuwen.
[***] schreef:De dag beginnen met wakker geblaft worden door kefmormel 1 en 2.
En een stel kneuzen bij het bouwbedrijf. Ik heb gemaild met het verzoek om mijn balkon snel te repareren want ik wacht al behoorlijk lang. Onderwerp van de mail: lek balkon *straatnaam huisnummer woonplaats*
Krijg een mail terug of ik mijn adres wil doorgeven. Kijk gewoon een keer uit je doppen.
Keizerinnnn schreef:vibabu schreef:Omgeslagen klepjes van bodyprotectors.
Biecht ik gelijk op dat ik dit ook doe als ik hem om heb....Maar die van mij blijft achter de lepel van springzadel hangen waardoor ik dan flink achterblijf in de sprong en gezien die van mij nogal groot beweegt is het dan voor ons beide vervelend
Begin elke les toch met de klep omlaag maar daarna toch maar weer omgeslagen. Zal vast een andere oplossing voor zijn en hoop volgend jaar ander zadel te hebben wellicht heb ik het daarbij niet. En heb ook echt onwijs veel bodyprotectors gepast maar die ik heb is enige goed passende met lange lichaam, smal maar wel veel borst
Of heb jij nog DE tip?

Zebrastreep schreef:Dat ik een beetje een woedeaanval krijg van die schreeuwden buurkinderen en hun moeder die in de tuin spelen.
Ik wil zo graag schreeuwen dat ze hun banketstaaf moeten houden![]()
Maar goed ik zet de radio gewoon hard aan