Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
listiglistje schreef:Maar goed na date 4 of 5 of 10 kan er ook iets negatiefs gebeuren.... garantie heb je nooit.
Rennie89 schreef:Ik ben een beetje aan het kloten geweest op tinder en was een match met iemand, stuurde mij vandaag een bericht en ik gereageerd. Stond ik net tegenover hem bij de wasstraatwas wel een leuke opening toen ik vroeg of hij dat type auto in die kleur had
Kaitlyn schreef:Met een one night stand ging ik ook altijd mee, ze hoefden niet te weten waar ik woon.
Urbanus schreef:Kaitlyn schreef:Met een one night stand ging ik ook altijd mee, ze hoefden niet te weten waar ik woon.
Nee maar ik heb ooit eens iemand ontmoet in de kroeg, hij had een vrijgezellenfeestje in mijn stamcafé. Ik was toen net 18, hij had iets weg van Robbie Williams en 2 wijn later lag ik in z'n bed.
Na ons gedoetje vertelt hij doodleuk dat hij net uit de gevangenis komt omdat hij de nieuwe vriend van z'n ex in de Extase had neergeschoten.
Tududududu ben gauw naar huis gefietst en toen hij later nog smste heb ik 'm geblokkeerdmaar ik lag echt in dat bed van, hoe... kom ik ongeschonden naar huis
Dat het altijd goed is gegaan, is meer geluk dan wijsheid, echt.
Nature93 schreef:Vinden jullie het fijn om als je in de auto komt op dezelfde parkeerplaats af te spreken? Wij gaan naar een centrum en kunnen ook in het centrum af te spreken. Ik vind het dan toch iets gemakkelijker om ergens anders te parkeren en dan naar de afgesproken plek toe te lopen. Geen idee waarom, voelt toch iets beter.
Marocje schreef:Nature93 schreef:Vinden jullie het fijn om als je in de auto komt op dezelfde parkeerplaats af te spreken? Wij gaan naar een centrum en kunnen ook in het centrum af te spreken. Ik vind het dan toch iets gemakkelijker om ergens anders te parkeren en dan naar de afgesproken plek toe te lopen. Geen idee waarom, voelt toch iets beter.
Nee. Idd precies waarom je zelf al zegt. Laat me gewoon rustig parkeren, en dan lopen naar een afgesproken plek.
Hhilde schreef:Rennie89 schreef:Ik ben een beetje aan het kloten geweest op tinder en was een match met iemand, stuurde mij vandaag een bericht en ik gereageerd. Stond ik net tegenover hem bij de wasstraatwas wel een leuke opening toen ik vroeg of hij dat type auto in die kleur had
En, ook aangesproken bij de wasstraat zelf?