Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shenavallie schreef:Ik kan het tweede filmpje niet zien/openen, waarschijnlijk omdat ik zelf geen Fakebook heb. Dus als iemand dat filmpje hier nog zou willen delen....?
Hieperdi schreef:Onali schreef:
Zal vanmiddag kijken of ik een foto kan maken van een dode mol van afgelopen week.
Hoe snel net opruimen gaat.
[ Afbeelding ]
Dit was maandag.
Aaahw beessie. Ja is goed! Super interessant
Little_Gift schreef:De koe die gaan liggen is, was waarschijnlijk zelf ook niet goed... Soms raken ze gewoon niet meer recht als ze een acute medische aandoening hebben.
Als je kijkt naar de derde koe (de bruine) raakt die namelijk ook maar heel moeilijk recht halfweg het filmpje en gaat zelfs bijna nog een keer onderuit... Of de vloer is heel vies en glad, want normaal zou de stikkende koe zichzelf wel uit deze situatie moeten kunnen bevrijden maar je ziet dat de benen en hoeven totaal geen houvast vinden...
Onali schreef:Hij is verder heen dan ik dacht.
[ Afbeelding ]Spoiler:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
nick_en_ik schreef:Ik volg het YouTube kanaal “Special Books by Special Kids”; waar ze kinderen/mensen interviewen. Deze video vond ik best schokkend, gaat over een jongetje die als 2-jarige is aangevallen door 5 honden maar het gelukkig wel heeft overleefd. De ouders vertellen gedetailleerd wat ze hebben gezien, dat is vooral luguber. Verder geen hele enge plaatjes te zien.
https://youtu.be/jmc0BKxnyqs?si=ogXiNOgfcUe2SGOY