Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mando

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 11:52

Mijn ring met Mando zijn staart erin verwerkt verloren.
Gefeliciteerd black_kelpie mooie dag om jarig te zijn _O-

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 11:57

Goede ochtend gehad, maar om 11 uur ging het lampje uit.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 12:03

Duur nieuw ergonomisch toetsenbord gekocht, krijg ik hem niet verbonden. Argh

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 12:07

Nog steeds ziek van de vla van gisteren. :+

Motiveert me altijd wel om semi gezond te eten die dag

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 12:14

Gister dan...
Gewerkt, kids van de opvang gehaald en willen beginnen met koken. En toen zien dat de hond de hele tuin onder gepoept heeft (als in met diarree). Konden we de hele tuin schoonspuiten en schrobben. :r

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 12:45

Zoe_97 schreef:
Tova schreef:
Aan mezelf.

Over een paar weken is er een clubmatch van de rasvereniging waar ik lid van ben. Wil graag mee doen voor de ervaring en ben benieuwd wat de keurmeester van mijn hond vind. Maar ik weet dus niet of je met een gecastreerde reu mee mag doen. Kan nergens vinden of ik dan wel mee mag doen.

Castreerde reuen mogen niet showen. Moeten 2 ballen hebbeb

Geldt dat ook voor een clubmatch? Het gaat om een Welsh Corgi Cardigan, honden met een fluf-vacht mogen ook mee doen maar zijn uitgesloten voor het kampioenschap.

Ik hoef ook niet mee te doen voor het kampioenschap, puur voor de ervaring om het een keer mee te maken en omdat ik wil weten wat de keurmeester van mijn hond vindt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 14:07

Zou een aquarium ophalen morgen zegt die opeens dat die weg is _-:( . Zag een advertentie van een goudvis en zat in zon kleine kom. Als ik snel een aquarium via marktplaats heb dan ga ik hem zeker redden, dus heeft iemand tips PB me dan graag

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 14:20

De vis tijdelijk in een grote emmer doen?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 14:51

Suzywuzy schreef:
Zou een aquarium ophalen morgen zegt die opeens dat die weg is _-:( . Zag een advertentie van een goudvis en zat in zon kleine kom. Als ik snel een aquarium via marktplaats heb dan ga ik hem zeker redden, dus heeft iemand tips PB me dan graag

Ik heb geen aquarium meer voor je helaas, jaren geleden had je er zo een kunnen lenen want ik heb vissen gehad en ik had ook altijd een quarantaine aquarium beschikbaar. Heb je misschien iemand in je omgeving, familie of vrienden die ook vissen heeft, misschien dat je iets zou kunnen lenen om hem te kunnen redden?

Ik deed vissen ook wel eens in emmers, maar let dan wel op dat er geen schoonmaakmiddel of resten daarvan in zitten. Ik had zelf 1 emmer voor de vissen om die reden, die gebruikte ik alleen voor de vissen. Grotere goudvissen heb ik ook wel eens in (stevige!) plastic opbergdozen gehad als ik een emmer te klein vond, ik gok 40 liter ofzo? Plankje eroverheen in een hoek zodat je een platformpje hebt, en dan heb je ook mogelijkheid om een luchtpomp aan te sluiten.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 14:57

Pffff, net op de parkeerplaats bij supermarkt. Ik sta rustig de boodschappen in mijn tas te doen. Ik ben ook met kinderwagen. Maar de auto naast mij stond wat dicht bij mijn auto. Komt toevallig de bestuurster eraan. Dus ik zet alles even aan de kant, zegt ze oh ga maar hoor. Dus ik zeg gaat u maar eerst weg. Het duurt wel even voor ik alles in de auto heb. Mevrouw zegt oh super, dankjewel. Gaat ze vervolgens heel uitgebreid op de telefoon in de auto. Sta ik voor Jan met de korte achternaam te wachten. Zij kon niet weg als ik de deur open had.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 15:15

Telpeva schreef:
Suzywuzy schreef:

Ik heb geen aquarium meer voor je helaas, jaren geleden had je er zo een kunnen lenen want ik heb vissen gehad en ik had ook altijd een quarantaine aquarium beschikbaar. Heb je misschien iemand in je omgeving, familie of vrienden die ook vissen heeft, misschien dat je iets zou kunnen lenen om hem te kunnen redden?

Ik deed vissen ook wel eens in emmers, maar let dan wel op dat er geen schoonmaakmiddel of resten daarvan in zitten. Ik had zelf 1 emmer voor de vissen om die reden, die gebruikte ik alleen voor de vissen. Grotere goudvissen heb ik ook wel eens in (stevige!) plastic opbergdozen gehad als ik een emmer te klein vond, ik gok 40 liter ofzo? Plankje eroverheen in een hoek zodat je een platformpje hebt, en dan heb je ook mogelijkheid om een luchtpomp aan te sluiten.

Nee helaas niemand in mijn omgeving die wat beschikbaar heeft. Die foto zag er zo triest uit, de kom was eigenlijk zijn hele lengte. Ben bereid 50 minuten met de bus te gaan puur omdat het zo zielig is.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 15:34

Erge maagklachten :( misselijk, snel vol, maagpijn. En toch zit ik het weer uit te stellen om huisarts te bellen _-:(

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 15:37

Suzywuzy schreef:
Telpeva schreef:

Nee helaas niemand in mijn omgeving die wat beschikbaar heeft. Die foto zag er zo triest uit, de kom was eigenlijk zijn hele lengte. Ben bereid 50 minuten met de bus te gaan puur omdat het zo zielig is.

Geen grote bak in huis, zoals een plastic opbergbak?

Een aquarium kun je op korte termijn wel regelen. Bijvoorbeeld eens een oproepje op de lokale facebookpagina.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 15:42

Suzywuzy schreef:
Telpeva schreef:

Geen grote bak in huis, zoals een plastic opbergbak?

Een aquarium kun je op korte termijn wel regelen. Bijvoorbeeld eens een oproepje op de lokale facebookpagina.[/quote]
Nee volgens mij niet, maar ga hem dan in de emmer zetten. Dankje voor de suggestie ga gelijk kijken!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 16:02

Eigenlijk nog gisteren. Sollicitatie waar ik gisteren ochtend voor gebeld heb en te horen kreeg o ja zijn we nog niet over uit eind van de week weten we meer. Heb gisteren rond 17.00 uur mailtje gehad. Ja we konden je niet bereiken dus hierbij via de mail dat het niet geworden ben. Was gewoon bereikbaar.

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 16:34

Fruitvliegjes }:) -:(-

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 16:36

Mariettjj schreef:

Ik ben voorzichtig positief over een bakje met azijn en dreft/ander afwasmiddel neer zetten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 17:37

Op de terugweg: trein gaat niet verder dan Arnhem |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 17:52

Ik wil dus die vis vandaag nog ophalen dus ik zeg een tijd, reageert ze niet eens _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 17:54

Zonder enige pardon zegt ze is al opgehaald :') flink naaiend aangezien we al een afspraak aan het maken waren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 18:00

Nu in de volgende trein die 9 minuten terug had moeten vertrekken. Staat nog steeds stil en er is spoorwegpolitie ingestapt?
Voor niks gerend om de overstap van 1 minuut te halen |o

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 18:16

Benthhh schreef:
Mariettjj schreef:

Ik ben voorzichtig positief over een bakje met azijn en dreft/ander afwasmiddel neer zetten!

Dat is in ieder geval het proberen waard, dankje! :)

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 18:47

Helemaal klaar met vandaag. Ben er 10 uur geweest, heb 10 uur mijn benen onder me vandaan gerend maar de laatste tijd lijkt alles zo ongeveer mis te gaan... |o

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 18:52

Britta31 schreef:
Mijn vader is zijn gehoorapparaat kwijt.Gisteren uit zijn oor gehobbeld tijdens de hobbelige rit door het bos op zijn scootmobiel.Tja,ga maar eens zoeken :(

Gevonden *\o/* Het apparaat zat klem tussen het spatbord van de scootmobiel.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 18:59

Britta31 schreef:
Britta31 schreef:
Mijn vader is zijn gehoorapparaat kwijt.Gisteren uit zijn oor gehobbeld tijdens de hobbelige rit door het bos op zijn scootmobiel.Tja,ga maar eens zoeken :(

Gevonden *\o/* Het apparaat zat klem tussen het spatbord van de scootmobiel.

Wow mazzel!! *\o/*