Gefeliciteerd black_kelpie mooie dag om jarig te zijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoe_97 schreef:Tova schreef:Aan mezelf.
Over een paar weken is er een clubmatch van de rasvereniging waar ik lid van ben. Wil graag mee doen voor de ervaring en ben benieuwd wat de keurmeester van mijn hond vind. Maar ik weet dus niet of je met een gecastreerde reu mee mag doen. Kan nergens vinden of ik dan wel mee mag doen.
Castreerde reuen mogen niet showen. Moeten 2 ballen hebbeb
Suzywuzy schreef:Zou een aquarium ophalen morgen zegt die opeens dat die weg is. Zag een advertentie van een goudvis en zat in zon kleine kom. Als ik snel een aquarium via marktplaats heb dan ga ik hem zeker redden, dus heeft iemand tips PB me dan graag
Telpeva schreef:Suzywuzy schreef:Zou een aquarium ophalen morgen zegt die opeens dat die weg is. Zag een advertentie van een goudvis en zat in zon kleine kom. Als ik snel een aquarium via marktplaats heb dan ga ik hem zeker redden, dus heeft iemand tips PB me dan graag
Ik heb geen aquarium meer voor je helaas, jaren geleden had je er zo een kunnen lenen want ik heb vissen gehad en ik had ook altijd een quarantaine aquarium beschikbaar. Heb je misschien iemand in je omgeving, familie of vrienden die ook vissen heeft, misschien dat je iets zou kunnen lenen om hem te kunnen redden?
Ik deed vissen ook wel eens in emmers, maar let dan wel op dat er geen schoonmaakmiddel of resten daarvan in zitten. Ik had zelf 1 emmer voor de vissen om die reden, die gebruikte ik alleen voor de vissen. Grotere goudvissen heb ik ook wel eens in (stevige!) plastic opbergdozen gehad als ik een emmer te klein vond, ik gok 40 liter ofzo? Plankje eroverheen in een hoek zodat je een platformpje hebt, en dan heb je ook mogelijkheid om een luchtpomp aan te sluiten.
Suzywuzy schreef:Telpeva schreef:
Ik heb geen aquarium meer voor je helaas, jaren geleden had je er zo een kunnen lenen want ik heb vissen gehad en ik had ook altijd een quarantaine aquarium beschikbaar. Heb je misschien iemand in je omgeving, familie of vrienden die ook vissen heeft, misschien dat je iets zou kunnen lenen om hem te kunnen redden?
Ik deed vissen ook wel eens in emmers, maar let dan wel op dat er geen schoonmaakmiddel of resten daarvan in zitten. Ik had zelf 1 emmer voor de vissen om die reden, die gebruikte ik alleen voor de vissen. Grotere goudvissen heb ik ook wel eens in (stevige!) plastic opbergdozen gehad als ik een emmer te klein vond, ik gok 40 liter ofzo? Plankje eroverheen in een hoek zodat je een platformpje hebt, en dan heb je ook mogelijkheid om een luchtpomp aan te sluiten.
Nee helaas niemand in mijn omgeving die wat beschikbaar heeft. Die foto zag er zo triest uit, de kom was eigenlijk zijn hele lengte. Ben bereid 50 minuten met de bus te gaan puur omdat het zo zielig is.
Suzywuzy schreef:Telpeva schreef:
Nee helaas niemand in mijn omgeving die wat beschikbaar heeft. Die foto zag er zo triest uit, de kom was eigenlijk zijn hele lengte. Ben bereid 50 minuten met de bus te gaan puur omdat het zo zielig is.