Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
petra8 schreef:Hebben jullie het idee dat producten onder een bepaalde prijs beter verkopen of is dat echt merk/product afhankelijk?
Ik heb wat kleding voor 12,50 en 15 euro en denk er over om dat naar 10 euro te prijzen in de hoop dat het dan snel verkoopt.
Wat is jullie mening daarin?
CastaMickey schreef:Pff wat moet ik hier nu mee..? Iemand stuurt dat het pakket beschadigd is en dat ze het terug wil sturen en dan haar geld + verzendkosten terugwilt. Het was een bundel van 2 en 1 vd artikelen is "beschadigd". Op de foto zie ik echter geen beschadigingen, er zitten wat kreukels in het doosje maar voor zover ik kan zien is het item onbeschadigd. Ik heb gevraagd of ze foto's kan sturen van de inhoud, omdat ik nav de foto's die ze gestuurd heeft dus denk dat daar niks mis mee is. Mocht dat inderdaad het geval zijn dan heb ik aangeboden alsnog een korting te geven voor de beschadigingen aan de verpakking (die je toch weggooit maar soit). Daarop reageert ze dat "ze ze graag had aangeboden maar dat niet kan vanwege de staat van het pakket" en dan de vraag hoe ik verder wil gaan, paypal overschrijving of iets anders. Geen foto's of niks waar ik om gevraagd had. Ik denk dat ze de boel probeert te flessen, ze ging al vrij laag bieden, ging uiteindelijk akkoord met mijn bod maar wilde toen toch nog 57 cent eraf. Ben maar akkoord gegaan maar ik heb nu echt het idee dat ze er gewoon zo veel mogelijk hoopt uit te halen. Zou me ook eerlijk gezegd niks verbazen als ze zelf drie kreukels heeft gemaakt omdat ze ze toch niet wilde oid of hoopt dat vinted haar gelijk geeft en ze straks de hele bundel gratis mag houden..
Stiekem hoop ik dat ze vergeet een probleem aan te kaarten en dat de tijd dan voorbij is, zou morgenavond zijn dus ik denk niet dat dat gaat lukken helaasEn mocht er echt iets mis zijn met het artikel dan zorg ik uiteraard wel voor een goede oplossing.
KB12 schreef:CastaMickey schreef:Pff wat moet ik hier nu mee..? Iemand stuurt dat het pakket beschadigd is en dat ze het terug wil sturen en dan haar geld + verzendkosten terugwilt. Het was een bundel van 2 en 1 vd artikelen is "beschadigd". Op de foto zie ik echter geen beschadigingen, er zitten wat kreukels in het doosje maar voor zover ik kan zien is het item onbeschadigd. Ik heb gevraagd of ze foto's kan sturen van de inhoud, omdat ik nav de foto's die ze gestuurd heeft dus denk dat daar niks mis mee is. Mocht dat inderdaad het geval zijn dan heb ik aangeboden alsnog een korting te geven voor de beschadigingen aan de verpakking (die je toch weggooit maar soit). Daarop reageert ze dat "ze ze graag had aangeboden maar dat niet kan vanwege de staat van het pakket" en dan de vraag hoe ik verder wil gaan, paypal overschrijving of iets anders. Geen foto's of niks waar ik om gevraagd had. Ik denk dat ze de boel probeert te flessen, ze ging al vrij laag bieden, ging uiteindelijk akkoord met mijn bod maar wilde toen toch nog 57 cent eraf. Ben maar akkoord gegaan maar ik heb nu echt het idee dat ze er gewoon zo veel mogelijk hoopt uit te halen. Zou me ook eerlijk gezegd niks verbazen als ze zelf drie kreukels heeft gemaakt omdat ze ze toch niet wilde oid of hoopt dat vinted haar gelijk geeft en ze straks de hele bundel gratis mag houden..
Stiekem hoop ik dat ze vergeet een probleem aan te kaarten en dat de tijd dan voorbij is, zou morgenavond zijn dus ik denk niet dat dat gaat lukken helaasEn mocht er echt iets mis zijn met het artikel dan zorg ik uiteraard wel voor een goede oplossing.
Hoe is het afgelopen?