Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 10:46

Captain schreef:
Bedankt allemaal voor het temmen nog!! :* Mocht schijnbaar niet baten. Nou, dan niet.

Ik heb hem net extra getemd, vind het stom dat hij niet op de voorpagina staat, hij verdient dat

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 10:56

Telpeva schreef:
Captain schreef:
Bedankt allemaal voor het temmen nog!! :* Mocht schijnbaar niet baten. Nou, dan niet.

Ik heb hem net extra getemd, vind het stom dat hij niet op de voorpagina staat, hij verdient dat

Verbaas me er eerlijk gezegd over, of de regels voor uitgelicht zijn aangepast, maar boven een X-aantal meldingen, wordt het normaliter in uitgelicht geplaatst. Volgens mij is er genoeg geTEM'd hiervoor.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 10:57

Ja ik was sowieso van plan om dat eens te vragen, wie dat beoordeeld. Want ik zag gisteren een topic waar pas 2 reacties in stonden.. Waarom staat dat wel in Uitgelicht en een topic met 4 pagina's niet?
Ik vind mezelf echt zo'n zeurend kind, maar hij verdient dat gewoon nog 1x om te stralen op de voorpagina! ;(

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 11:09

theadora99 schreef:
Lestrange01 schreef:
Allebei mijn schouders hebben het echt officieel opgegeven. Ze maken allebei de meest verschrikkelijke knak/verschuiving geluiden wanneer ik ze beweeg en ze gaan nu zo makkelijk in en uit de kom dat ik ze er niet eens terug in hoef te duwen. Hoe ik nog zoveel kan doen met ze is een raadsel :=

Edit: ik gooide een plastic bekertje in de prullenbak :')

Ik las dus schoonouders en ik was heel erg in de war :')

:') nu las ik ook schoonouders, en ik heb het bericht nog wel zelf geschreven

lotthje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 11:24

Er zijn zo veel Shetlanders. Waarom is er nou niet eentje voor mij :’)

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 11:45

Uitgeschreven zijn bij een opleiding al ruim 2 maanden en nog steeds mails krijgen :+ Ik dacht dat instanties alleen gegevens mochten bewaren als het nog relevant was.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 11:52

Kairos schreef:
Uitgeschreven zijn bij een opleiding al ruim 2 maanden en nog steeds mails krijgen :+ Ik dacht dat instanties alleen gegevens mochten bewaren als het nog relevant was.

Ik ben al anderhalf jaar uitgeschreven en krijg nog steeds regelmatig mails. :')

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 11:53

Als mijn school dat ook even doet, en mijn schoolmail blijft bestaan, kan ik nog even extra een adobe pakket aanschaffen voor een prikkie O:)

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 11:57

__Sannne schreef:
Kairos schreef:

Ik ben al anderhalf jaar uitgeschreven en krijg nog steeds regelmatig mails. :')

Oh wow :') Ik kon ook gewoon stemmen voor een verkiezing, terwijl ik niet eens meer ingeschreven ben :+

@Nayomie: De kans is aanwezig :+

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 12:21

Captain schreef:
Ja ik was sowieso van plan om dat eens te vragen, wie dat beoordeeld. Want ik zag gisteren een topic waar pas 2 reacties in stonden.. Waarom staat dat wel in Uitgelicht en een topic met 4 pagina's niet?
Ik vind mezelf echt zo'n zeurend kind, maar hij verdient dat gewoon nog 1x om te stralen op de voorpagina! ;(

Ik heb je ook getemd en ook een pb gestuurd waarom je niet bij het bloemetje staat maar dat komt de volgende keer Captain :j

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 12:55

Super stomme opdracht voor school. Een beschrijvende onderzoeksvraag verzinnen (en uitwerken bij het tentamen) over "de bronnen van het internationaal recht".... pfff saaaaaai

edit: hoe moet ik nu dingen lezen op bokt als het steeds ondersteboven is :')
Laatst bijgewerkt door Lestrange01 op 01-04-21 12:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 12:57

Wat lief van jullie allemaal! <3

Gisteren had ik een hele moeilijke dag, was even als afleiding in de tuin bezig geweest. Alle bloemen en planten water gegeven. Vanochtend zag ik ineens een hele mooie paardenbloem staan. Die stond er gisteren nog niet, daar ben ik 100% zeker van. Een mooie knipoog van gekke Menno! <3

Afbeelding

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 13:24

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 13:27

Die berichten die op zn kop staan... Ha-ha 1 april.
Kan het nu weer uit? :\ Echt mijn humor niet.

Sophie_Wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 13:30

michelle___ schreef:
Kan het nu weer uit? : Echt mijn humor niet.

Hier zocht ik naar haha, 2 topics gezien, nu al helemaal klaar mee :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 13:36

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 13:37

michelle___ schreef:

Volgens mij kun je onderin 'omdraaien' aanklikken en dan zou het op moeten houden maar ik open maar gewoon geen foto topics meer. :')

Mars

Is het dan de bedoeling jezelf in Uitgelicht/bloemetje te stemmen/temmen (of ertoe op te roepen) of hoe werkt t eigenlijk? Ik had juist het idee dat dat een soort van iets is waar je voor wordt uitgekozen en niet om gaat vragen.
Want met dat argument wil iedereen zijn overleden lieverd wel in Uitgelicht zien.

Ergernis: hoe moeizaam het is om alle info rondom Omtzigt op tafel te krijgen en hoe corrupt de politiek in elkaar steekt.

lenaa_tje

Captain schreef:
michelle___ schreef:

Volgens mij kun je onderin 'omdraaien' aanklikken en dan zou het op moeten houden maar ik open maar gewoon geen foto topics meer. :')

Ik had het hier net ook :')

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 13:38

Ik erger me aan dat gedoe daar in DenHaag.... ga iets nuttigs doen ipv met vingertjes naar elkaar wijzen van hij zei dit em zij zei dat .... blablabla.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 13:40

Captain schreef:
michelle___ schreef:

Die optie zie ik niet, of ik ben kippig :+

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 13:41

heeeeeelemaal onderin, bij help/gebruikersvoorwaarden/regels enz.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 13:44

Benthhh schreef:
heeeeeelemaal onderin, bij help/gebruikersvoorwaarden/regels enz.

Oh goeiemorgen, dankjewel _/-\o_

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 13:49

Mars schreef:
Is het dan de bedoeling jezelf in Uitgelicht/bloemetje te stemmen/temmen (of ertoe op te roepen) of hoe werkt t eigenlijk? Ik had juist het idee dat dat een soort van iets is waar je voor wordt uitgekozen en niet om gaat vragen.
Want met dat argument wil iedereen zijn overleden lieverd wel in Uitgelicht zien.

Ergernis: hoe moeizaam het is om alle info rondom Omtzigt op tafel te krijgen en hoe corrupt de politiek in elkaar steekt.

Ik erger mij inderdaad aan de leugens van rutte hierin.

Ik kan het mij niet herrineren. Bah 8)7

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 13:53

Mars schreef:

Die bloemetjes weet ik niet, volgens mij moet je daarvoor opgegeven zijn.

Ik wil niet bedelen om in Uitgelicht te komen, ik vraag me alleen af waarom sommige topics er wel in komen, terwijl ze amper reacties hebben (dus ook niet zoveel TeM's lijkt me?) en anderen niet. Wat voor logica zit daar achter? Ook topics die er 2/3 dagen in staan.. In het verleden was het dan zo dat ze niet genoeg topics hadden, maar als er geTeMt wordt op topics en daar wordt dan niks mee gedaan, dat klopt dan toch ook niet? :)