Captain schreef:Bedankt allemaal voor het temmen nog!!Mocht schijnbaar niet baten. Nou, dan niet.
Ik heb hem net extra getemd, vind het stom dat hij niet op de voorpagina staat, hij verdient dat
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Captain schreef:Bedankt allemaal voor het temmen nog!!Mocht schijnbaar niet baten. Nou, dan niet.
Ik heb hem net extra getemd, vind het stom dat hij niet op de voorpagina staat, hij verdient dat
theadora99 schreef:Lestrange01 schreef:Allebei mijn schouders hebben het echt officieel opgegeven. Ze maken allebei de meest verschrikkelijke knak/verschuiving geluiden wanneer ik ze beweeg en ze gaan nu zo makkelijk in en uit de kom dat ik ze er niet eens terug in hoef te duwen. Hoe ik nog zoveel kan doen met ze is een raadsel
Edit: ik gooide een plastic bekertje in de prullenbak
Ik las dus schoonouders en ik was heel erg in de war
__Sannne schreef:Kairos schreef:Uitgeschreven zijn bij een opleiding al ruim 2 maanden en nog steeds mails krijgenIk dacht dat instanties alleen gegevens mochten bewaren als het nog relevant was.
Ik ben al anderhalf jaar uitgeschreven en krijg nog steeds regelmatig mails.
Captain schreef:Ja ik was sowieso van plan om dat eens te vragen, wie dat beoordeeld. Want ik zag gisteren een topic waar pas 2 reacties in stonden.. Waarom staat dat wel in Uitgelicht en een topic met 4 pagina's niet?
Ik vind mezelf echt zo'n zeurend kind, maar hij verdient dat gewoon nog 1x om te stralen op de voorpagina!
Mars schreef:Is het dan de bedoeling jezelf in Uitgelicht/bloemetje te stemmen/temmen (of ertoe op te roepen) of hoe werkt t eigenlijk? Ik had juist het idee dat dat een soort van iets is waar je voor wordt uitgekozen en niet om gaat vragen.
Want met dat argument wil iedereen zijn overleden lieverd wel in Uitgelicht zien.
Ergernis: hoe moeizaam het is om alle info rondom Omtzigt op tafel te krijgen en hoe corrupt de politiek in elkaar steekt.
Mars schreef:Is het dan de bedoeling jezelf in Uitgelicht/bloemetje te stemmen/temmen (of ertoe op te roepen) of hoe werkt t eigenlijk? Ik had juist het idee dat dat een soort van iets is waar je voor wordt uitgekozen en niet om gaat vragen.
Want met dat argument wil iedereen zijn overleden lieverd wel in Uitgelicht zien.
Ergernis: hoe moeizaam het is om alle info rondom Omtzigt op tafel te krijgen en hoe corrupt de politiek in elkaar steekt.