Donna89 schreef:Leuk! de eerste pakketten zijn binnen en de eerste santa is al geraden!
Ik hou de lijst bij maar ga hem pas delen bij meer geraden santa's!
Ik volg jullie op de voet
Ik heb mijn santa ook al geraden en was daarmee de eerste

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roodvos schreef:Ik twijfel tussen 2 mogelijke Santa's, maar zit er mogelijk volledig naast.
De eerste hint "mondkapje" gaf mij een "shortlist" van circa 20 deelnemers die iets doen in de zorg, verpleging, of een ander beroep hebben waarbij ze (mogelijk) veel een mondkapje dragen.
De tweede hint is een esculaap. Het moet iemand uit de zorg zijn dus.geerte schreef:Ik ben trouwens Geerte en ergens tussen de 20 en 30 jaar oud. Werk in de zorg en vind rare medische dingen zoals pennen in de vorm van gewrichten etc erg leuk.
Geerte, ben jij mijn Santa?
Tanya schreef:Bij deze dan mijn tops en flops![]()
Tanya, 30 jaar, huisarts in opleiding![]()
Tops:
- kaarsenik hou van leuke opvallende kaarsen en geurkaarsen! daar maak je me altijd blij mee.
- dingen met medische print.. esculapen enzo, leuk!
- gezichtsmaskers zijn relaxed! scrubs ook. douchegel etc gebruik ik ook wel maar heb ik echt nog voor een aantal jaar genoeg, lol. shampoo gebruik ik alleen van zwitsal en heb ik nog genoeg.
- opvallende (niet te grote) sleutelhangers vind ik heel leuk! die dingen gaan ook af en toe stuk dus die zijn altijd welkom
Roodvos schreef:Roodvos schreef:Ik twijfel tussen 2 mogelijke Santa's, maar zit er mogelijk volledig naast.
De eerste hint "mondkapje" gaf mij een "shortlist" van circa 20 deelnemers die iets doen in de zorg, verpleging, of een ander beroep hebben waarbij ze (mogelijk) veel een mondkapje dragen.
De tweede hint is een esculaap. Het moet iemand uit de zorg zijn dus.Geerte, ben jij mijn Santa?
Ok, ik herstel mijzelf. Die esculaap zat mij toch niet lekker. Dus even opnieuw gezocht. Ik weet het nu zeker! Tanya!!!!
Jij bent mijn Santa!
* Je bent huisarts in opleiding, en alleen als arts mag je de esculaap voeren / gebruiken. De esculaap kijkt naar rechts = arts voor mensen. En ook huisartsen dragen nu natuurlijk hele dagen een mondkapje op hun werk.
* Je houdt van dingen met medische print, zoals esculapen (hoe dik wil je het er nog op leggen)
* Ik had aangegeven graag iets te willen ontvangen wat mijn Santa leuk / fijn /handig oid vindt: check gezichtsmasker en opvallende sleutelhanger.Tanya schreef:Bij deze dan mijn tops en flops![]()
Tanya, 30 jaar, huisarts in opleiding![]()
Tops:
- kaarsenik hou van leuke opvallende kaarsen en geurkaarsen! daar maak je me altijd blij mee.
- dingen met medische print.. esculapen enzo, leuk!
- gezichtsmaskers zijn relaxed! scrubs ook. douchegel etc gebruik ik ook wel maar heb ik echt nog voor een aantal jaar genoeg, lol. shampoo gebruik ik alleen van zwitsal en heb ik nog genoeg.
- opvallende (niet te grote) sleutelhangers vind ik heel leuk! die dingen gaan ook af en toe stuk dus die zijn altijd welkom
Heel erg leuk gedaan. Dankjewel, ben er heel blij mee
.
En dan gelijk nog een vraagje: er zit aan de sleutelhanger een labeltje met een lampje. Betekent dit dat ik er ergens ook nog licht uit kan laten schijnen? Of is de sleutelhanger fluoriserend?
CharxHebe schreef:Boeflover ben jij mijn ss? Jij woont in Zeeland en het droomreizen boek linkt naar je onderschrift denk ik