Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 22:47

Jolien87 schreef:
Mensen die de coronatoestanden vergelijken met WOII. En nog erger: mensen die zeggen dat 5 mei 'dood' is omdat we onze vrijheid kwijt zijn.
En ik weet nieteens wat ik überhaupt moet zeggen om duidelijk te maken dat ik dat klinkklare onzin vind. Dit maakt me echt sprakeloos.

Verschrikkelijk, deze mensen moeten blij zijn dat ze geen echte oorlog mee gemaakt hebben.

fjordjes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 22:55

Aan m'n man, chagrijn...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 22:57

Droge huid, kapotte lippen... ik smeer me het ongans, maar blijf velletjes houden die ik er dan ook weer vanaf trek, waardoor de boel gaat bloeden. :o

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 23:01

Jolien87 schreef:
Mensen die de coronatoestanden vergelijken met WOII. En nog erger: mensen die zeggen dat 5 mei 'dood' is omdat we onze vrijheid kwijt zijn.
En ik weet nieteens wat ik überhaupt moet zeggen om duidelijk te maken dat ik dat klinkklare onzin vind. Dit maakt me echt sprakeloos.

Heel erg dit. Nog erger is het dat er mensen zijn die ziekenhuizen en dokterspraktijken bellen om dit soort dingen te zeggen. Of te zeggen dat de mensen daar zich moeten schamen omdat ze helpen fake nieuws te verspreiden want corona bestaat niet. Dapper hoor, die mensen werken elke dag keihard om ons door deze tijd heen te helpen. Ga je dat soort dingen zeggen... ;(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 23:02

Dat mijn cavia druk is :') beestje heeft af en toe een bui dat hij letterlijk heen en weer rent op de bank en op mijn buik springt om vervolgens weer weg te rennen :') ik had gehoopt dat hij gewoon in de luie mood was ik heb al genoeg prikkels gehad vandaag :')

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 23:10

Dat ze de livestream van de PhD uitreiking van mijn schoonzusje vergeten waren aan te zetten waardoor we driekwart gemist hebben :/

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 23:17

Mijn haar wat er 6 uur doet om over te drogen. Niet eens overdreven -O-

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 23:21

Mand schreef:
Mijn haar wat er 6 uur doet om over te drogen. Niet eens overdreven -O-

Ik ook! Ik ben zwemlesgever. Ben om 18.15u het water uitgestapt, het is nog steeds nat! :7

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 23:49

Heb je ook krullen?

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 23:52

Mand schreef:
Heb je ook krullen?

Nee gewoon stijl!

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 00:19

Als ik alcohol gedronken heb, dan heb ik altijd super veel zin in sinaasappel sap. Dus ik vanochtend om 9 uur naar de plus, fles vers geperste sinaasappelsap kopen.

Heb ik in een dag de hele 1 liter fles opgedronken... En ik had mezelf nog zo verteld dat ik nooit meer in een keer zoveel sinaasappel zou drinken... spijt

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 07:59

mala26 schreef:
Myfairytale schreef:
Erger me aan mezelf.
Voor binnenkort hebben we eigenlijk een babyshower gepland in een restaurant voor schoonzus A. Maar omdat we uit 5 huishoudens bestaan, mag dat dus niet meer. Nu wil schoonzus B. het thuis houden. Ik gun het schoonzus A. echt van harte (ik kwam zelf met het plan), maar vind het ook wel een beetje eng in deze situatie. Een van de uitgenodigden heeft verkoudheidsklachten en laat zich sowieso testen. Maar het risico dat ik (of een van ons) het over zou kúnnen dragen (ook al heb ik letterlijk 0 klachten en kom ik bijna nergens) beangstigt mij gewoon. Wat is nu wijsheid? :?

Veel sterkte Nymbous, luister goed naar jezelf. Doe het rustig aan! :knuffel:

Wat wij hebben gedaan voor een vriendin die we dus ook geen babyshower konden geven is allemaal kleine cadeautjes kopen dat ze elke dag 1 cadeautje kon uitpakken tot der uitgerekende datum.
En we hebben allemaal een filmpje gemaakt en die heeft iemand leuk achter elkaar geplakt.
1 persoon is dit naar haar gaan brengen en heeft toen ook een kleine high thea meegenomen.

Vriendin vond het zo ook erg leuk dus misschien een idee voor jullie.

Vind het een heel leuk idee en heb het voorgelegd, maar de anderen willen het gewoon door laten gaan. :o Ik wil geen spelbreker zijn, dus dan ik ook maar. Probeer wel zoveel mogelijk afstand te houden en ga haar maar geen knuffel geven. Eventueel mondkapje op. Dank je wel voor het meedenken in ieder geval!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 08:04

Weer misselijk en met hoofdpijn wakker. Heb gisteren nog wel rustig aan gedaan. Ben nu wel klaar met die hersenschudding... heb vanmiddag verdorie een tentamen. -O-

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 08:05

Dat mijn bijholtes zo'n zeer doen zodra ik verkouden ben. Vannacht geen oog dicht gedaan, het snot zit zo vast dat ik niet door mn neus kan ademen en ja dan droogt mn keel ook uit. En mn dochter die ook snotverkouden is en dus ook de hele nacht door heeft lopen spoken. We blijven lekker thuis voorlopig. :Z

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 08:26

Jolien87 schreef:

Die mensen moeten zich rot schamen, word zo boos van die opmerkingen

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 08:52

Jolien87 schreef:

Ik snap dat ook echt niet hé! I mean, ik vind wel dat er wat fouten zitten in het huidige beleid, maar ik zou deze vergelijking niet trekken. Gekke mensen.

Net als van die mensen die echt alleen maar coronatoestanden delen, vooral anti corona. Like mij overtuig je echt niet en met mij denk ik zeker nog wat mensen. Ik heb zoiets van ik gebruik mijn eigen verstand en vorm mijn eigen mening, ik hoef niet mijn hele tijdlijn vol met ''CORONA IS FAKE, STOP RUTTEEEE'' geblaat. Er zijn gewoon punten waarop ik vind dat ze het niet handig aanpakken (denk aan, in de laatste maatregelen: ''studenten zijn geen bron.'' Maar als we nu met 100 studenten bij elkaar gaan zitten in een café of bij iemand thuis bv dan zijn we ineens wel een bron? :o )Ik denk wel dat de ziekte gewoon flink gemuteerd is tov maart, maar om het nou fake te noemen?

Ik irriteer me verder aan dat ik me wat slapjes voel en de reden niet zo goed kan herleiden :\ Denk dat het wel weer wat hormonaals is, want ik ben weer veel te stresserig :|

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 09:11

Dat er voor 7uur vanmorgen metalen rijplaten en een graafmachine werden geleverd hier in de straat. Klonk alsof ze een huis aan het plat gooien waren.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 09:21

Witheet op moment.

Mag mijn baas zomaar wen contract naar een instantie mailen zonder dat ik daar van weet? Met alles der op incl bsn nummer woonplaats noem maar op?

Weet iemand dit hier, voordat ik dingen ga schreeuwen die niet waar zijn :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 09:23

DiscoDipp schreef:
Witheet op moment.

Mag mijn baas zomaar wen contract naar een instantie mailen zonder dat ik daar van weet? Met alles der op incl bsn nummer woonplaats noem maar op?

Ligt aan de instantie (Belastingdienst of de plaatselijke kruidenier is een verschilletje). Maar in principe niet ivm avg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 09:33

_San87_ schreef:
DiscoDipp schreef:
Witheet op moment.

Ligt aan de instantie (Belastingdienst of de plaatselijke kruidenier is een verschilletje). Maar in principe niet ivm avg.

Mag sowieso niet. Jou persoonlijke gegevens mogen niet aan derden verstrekt worden zonder jou toestemming.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 09:34

_San87_ schreef:
DiscoDipp schreef:
Witheet op moment.

Heb je even een PB gestuurd!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 10:58

DiscoDipp schreef:
Witheet op moment.

Nee, dat mag hij niet.

Ik ergerde me net aan een auto voor me bij het stoplicht die langzaam achteruit rolde en bijna bij mij binnen zat.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 11:30

Dat ik straks gebeld wordt met de uitslag van 7 examens die ik heb gemaakt. En ik maar denken waarom voel ik mij zo gespannen? Nou daarom dus :')

Gelukkig kregen we gisteravond laat te horen dat we de uitslag zouden krijgen. Werkt beter voor mij dan het een week van te voren weten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 11:37

MarlindeRooz schreef:
Weer misselijk en met hoofdpijn wakker. Heb gisteren nog wel rustig aan gedaan. Ben nu wel klaar met die hersenschudding... heb vanmiddag verdorie een tentamen. -O-

Oh zo frustrerend is dat! Ik hoop dat je tentamen goed gaat en dat je daarna even tijd hebt om bij te komen. Ik weet helaas hoe hardnekkig het is. -O- :(:)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 11:41

MarlindeRooz schreef:

Ik heb de eerste 8 weken mijn nauwelijks kunnen concentreren op toetsen en opdrachten. Niet om het negatief te bekijken maar een goed herstel is daarom zo belangrijk.