Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Princess_ schreef:Popstra schreef:nouja, ik vind het wel normaal mensen hun bedenkingen hebben bij jou verhaal. Ik zelf weet ook niet helemaal wat ik er van moet vinden. Wie weet nou wat je waar kan en mag bestellen als particulier?? Ik niet iig.
Jij doet het voorkomen of alles zo te verkrijgen is en ik denk dat als een arts ook al is het in het buitenland ook verkeerd bezig is jou van spullen te voorzien..evenals internisten die jou zelf leren een infuus aan te leggenAndere mensen moeten thuis zorg voor behandelingen en jij mag het allemaal zelf doen.
Ik geloof nooit dat artsen hier in NL happig zijn op patienten zoals jij die alles zelf wel even doet.
Maar goed, ieder zijn meug en ik hoop dat je succes hebt met je behandeling en al die andere ,,sukkels,, het nakijken geeft maar dan nog kun je er niks mee aangezien men jou niet wil testen
Jij kent zulke mensen niet dus je geloof het niet. Zoals ik ook al eerder zei, ik heb na 10 jaar infuus in het ziekenhuis ook de boel verhuist naar thuis toen (nu niet meer nodig) daar werd ik door mijn moeder geprikt en later toen ik een portacath had heb ik ook zelf geprikt. Van de patiënten die mijn ziekte hadden en ook infuus nodig waren er zeker 4 die ik kende die zelf infuus aanlegden toen het naar huis verplaatst werd. Dat word je dan gewoon geleerd.
Echwel schreef:Nee wat dom en onverantwoord is , dat je beweerd dat vitc Covid (niet bewezend dat je het hebt) geneest want virussen kunnen niet tegen vitc, dat is nergens bewezen.
Dit is bijna hetzelfde als Trum die zegt dat desinfectant Covid geneest.
Vergeet niet dat er veel mensen op Bokt meelezen en daar info weghalen.
Dus hoe gevaarlijk dat mensen denken , ach ik neem buisje vitc en blijf doorlopen, niet wetend hoeveel mensen ze ondertussen besmetten..
Dus voor iedereen die meeleest.
Vitc geneest geen Covid
Desinfectie ook niet.
Blijf thuis.
De artsen testen momenteel iedereen met klachten.
Voor de mods die hier meelezen toch een verzoekje om posts waarin mensen verkondigen dat ze door zelfmedicatie genezen, te verwijderen..
Iedere leek kan van alles roepen, voor deze allemaal, je bent geen dokter.....
Marie_Anne schreef:Sure_lee schreef:Ik was voor moederdag ook graag bij mijn moeder langs gegaan. Maar ja ze heeft helaas corona dus dat gaat even niet.
Halen we als ze klachten vrij is wel weer in.
Ojee! Hoe is het met haar?
Tancreda4 schreef:Jessix schreef:Mijn nichten vonden het vandaag wel een goed idee om bij mijn 97 jarige oma binnen te komen... We moesten ons maar niet meer zo druk maken over dat virus, het is tenslotte moederdag.
Tja hier werd dst ook gezegd. Dat het allemaal prima kon want zij hadden toch geen covid want ze waren niet ziek. En ondertussen daarvoor vertellen dat het soms lastig is tussen aanraking mensen/spullen te bedenken dat handenwassen slim is voordat je gezicht aanraakt of je broodje gaat eten.
Ik word daar echt heel zenuwahcig van.
Citaat:Zij is niet de enige die vitamine C inzet. GEbeurt ook door artsen hoor. Want covid is een lastige en iedereen zoekt en zoekt.
LadyMadonna schreef:Yup, voelt zo raar![]()
Wil iedereen in dit topic heel erg bedanken voor de luisterende oren, de tips en adviezen, tijdens mijn noodgedwongen sluiting![]()
Ik hoop dat alles goed blijft gaan zodat we niet over drie weken weer een stap terug moeten doen
Popstra schreef:Ja ach, ik moet 4X per jaar door de scan, een longfunctie test, sputum test en worden er die 4X 6 buisjes bloed voor onderzoek afgenomen. en bij een beetje pech nog maar weer eens een longspoeling en een PET scan. krijg steeds maar voor 3 maanden mijn hele sh*tload aan medicijnen voor geschreven omdat ze niet voor langer mee mogen geven. Kost ook een duit en heb het er ook mee te doen.
Kan zelf ook niet maar gaan dokteren.