Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
purny schreef:Relaxed schreef:Purny, Rhodos vs Nederland
Nee maar ik bedoel.. hoe kan het zo zijn dat er in 1 dag meer dan 1000 besmettingen zijn bijgekomen?
Of begrijp ik het verkeerd?
Heb gisteren en vandaag vernomen van 6 bekenden dat ze besmet zijn, in koppels van 2 in een gezin (waarvan 1 gezin 5 personen telt, alleen vader en dochter zijn tot nu toe positief). Ook mijn "2de moeder en vader", waar ik vanaf mijn 13de (meer dan 30 jaar dus) bijna dagelijks kom, en sinds 6 jaar ook tegenover woon, zijn positief, en zij ligt inmiddels op de IC sinds dit weekend. Zitten hard te bedenken of we de vakantie vroegtijdig afbreken of niet. Hoewel onze ouders weer blij zijn dat wij nu uit die haard zijn, omdat het met die besmetting wel heel dichtbij is.
Bij de eerste golf was dat een safe stukje Brabant, nu gaat het dus hard. Zei trouwens 6, maar het zijn er meer, want ken ook degene waar mijn 2de ouders door besmet zijn.lenaa_tje schreef:Relaxed schreef:Vrienden zijn gisteren teruggekomen van Rhodos en zeiden dat er daar amper besmettingen waren.. Westhof bedoelt denk ik van 4 op Rhodos naar 1000+ in Nederland?
Volgens mij ook, ligt er natuurlijk als nog aan of je in Amsterdam woont of een dorpje in Drenthe ofzo![]()
Ook daar ligt het risico anders maar die beslissingen over het buitenland zijn natuurlijk ook gewoon politiek.
[/quote]
Zij zijn uiteindelijk door de GGD gebeld met het contact onderzoek.
mond valt een beetje open. Waar zit je dan met je hoofd, mensen in de risico groep laten langskomen terwijl je getest bent op covid
dan ben je toch niet helemaal helder
. Je zou de dood van iemand op je geweten hebben daarna. Hopen dat ze goed opknappen.
maar even teruggaan is ook niet een fijne geruststelling wat betreft risico. Pfff
MarliesV schreef:Niet alleen mensen uit een risicogroep Karuna, ik snap niet dat je überhaupt met iemand contact hebt als je wacht op een uitslag. Belachelijk.
Hopelijk knappen ze op Neonlight en komt je 2e moeder niet op de IC terecht. Vreselijke rot situatie!
Knollentuin, balen van eerder terug maar wel een fijne vakantie gehad zo te lezen.
Blijft gek he en krom om van zo weinig naar zoveel besmettingen per dag te moeten reizen.
die zit in de verpleging en is in maart ook erg ziek geweest.alleen omdat ze haar huis verkoop klaar wilde hebben heeft ze "even" mijn vader laten langskomen voor klusjes terwijl op haar werk de ene na de andere client besmet was en ze zelf ook liep te kwakkelen al. Alleen hoorden we dat achteraf pas.
mijn paps is 86 hartpatient en meer kwalen. Het is dat die man een goede weerstand heeft maar wat was ik kwaad op haar.