Ik zou trouwens ook geen kat willen, maar wel liever dan een kind. Die kat kan je met een beetje geluk nog wel ergens slijten, en anders lekker buitensluiten als die irritant doet.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jessica_K schreef:Ik vond het ook heerlijk om kind te zijn, en voel me ook nu op mijn 32e soms nog een kind. Nog een reden dat ik denk dat ik beter geen moeder kan worden.
...
corinep schreef:Jessica_K schreef:Ik vond het ook heerlijk om kind te zijn, en voel me ook nu op mijn 32e soms nog een kind. Nog een reden dat ik denk dat ik beter geen moeder kan worden.
...
Wat grappig om dit te lezen. Ik heb dus wel kinderen en vind het heerlijk om eindelijk weer een excuus heb om me als een kind te gedragen. Samen met mn kinderen door indoor speelpaleizen kruipen, in de ballenbak, op trampoline dat soort dingen. Lekker meespelen met de Lego ipv huishouden doenAls volwassene alleen kun je zoiets niet doen, met je kinderen gek doen kijkt niemand je gek aan.
![]()
Maar ik zit hier niet om een pro kinderen punt te maken hoor zeker niet, ik geniet ook heel erg van de tijd als ze er niet zijn. En probeer ook zoveel mogelijk dingen te doen die iemand zonder kinderen ook zou doen en geniet daar ook heel erg van, dus herken ook wel heel veel in jullie verhalen dus erg leuk om te lezen.
En verder ben ik gewoon persoonlijk en professioneel heel erg geïnteresseerd in de menselijke psyche.
De abortus discussie vind ik een lastige, sowieso vind ik wel dat iedereen zelf de keuze zou moeten hebben. Ik zie alleen teveel "ongelukjes" die dan toch gehouden worden en dat is voor niemand fijn, volgens mij is hier in Nederland adoptie niet echt gebruikelijk of zelfs erg moeilijk, zou misschien goed zijn als dat wat meer geaccepteerd zou zijn. Ook heb je hier niet echt een safe haven wet, er zijn wel hele kleinschalige initiatieven maar zoiets zou denk ik een hoop mensen een hoop leed kunnen besparen.
corinep schreef:Jessica_K schreef:Ik vond het ook heerlijk om kind te zijn, en voel me ook nu op mijn 32e soms nog een kind. Nog een reden dat ik denk dat ik beter geen moeder kan worden.
...
Wat grappig om dit te lezen. Ik heb dus wel kinderen en vind het heerlijk om eindelijk weer een excuus heb om me als een kind te gedragen. Samen met mn kinderen door indoor speelpaleizen kruipen, in de ballenbak, op trampoline dat soort dingen. Lekker meespelen met de Lego ipv huishouden doenAls volwassene alleen kun je zoiets niet doen
MarcoBorsato schreef:lor1_1984 schreef:Het Nemo in Amsterdam is ook tof als volwassene zijnde.
Jaaa! Labjas aan en experimenten doen! Onder schooltijd sterft het van de dertigers
Vrienden van mij organiseren 1 keer per jaar een gymcircus, dat is zo tof! Apenkooien en andere ellende.
MarcoBorsato schreef:lor1_1984 schreef:Het Nemo in Amsterdam is ook tof als volwassene zijnde.
Jaaa! Labjas aan en experimenten doen! Onder schooltijd sterft het van de dertigers
Vrienden van mij organiseren 1 keer per jaar een gymcircus, dat is zo tof! Apenkooien en andere ellende.