Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AfricanLady schreef:Oké de mogelijke ontknoping
Ik denk dat mijn ss Germie is
Is naar Boedapest en mexico geweest
Houd van pittig eten en zegt dat de hint pittig zal zijn.
Onder de tas zat een sticker dat hij uit Mexico kwam.
En ook de saus kwam daar vandaan.
germie schreef:AfricanLady schreef:Oké de mogelijke ontknoping
Ik denk dat mijn ss Germie is
Is naar Boedapest en mexico geweest
Houd van pittig eten en zegt dat de hint pittig zal zijn.
Onder de tas zat een sticker dat hij uit Mexico kwam.
En ook de saus kwam daar vandaan.
oliebol geraden.![]()
Habanero is de Mexicaanse peper, en ja is Heerlijk. Het flesje heb ik dus meegenomen voor je uit Mexico.
Tevens heb ik het woord 'pittig' meerdere keren laten vallen als hint in dit topic. De saus is nieuw en nog dicht, je kunt het gewoon gebruiken.
Feliz Navidad is Spaans en ja, ook dat tasje heb ik in Mexico gekocht. De inhoud kwam ik hier tegen en tja, African moest natuurlijk gematched worden met een beestenboel.
Het kleine schildpadje heb ik gewoon voor de lol gekocht in Tulum. Behoort niet tot de big 5. Maar ik vond hem wel leuk.![]()
De rest is van je toplijst, aangevuld met een paardje, puur omdat het kon en tenslotte een paardenforum is.
Ik hoop dat je het leuk vindt. En dat de zijdehoenders ook papagaaienvoer mogen.![]()
Enne, de chocola ben ik zelf ook dol op.
M_D_H schreef:geerte schreef:Ik ga nog een gokje wagen. Dees/mdh ben jij met sss?
He wat?
Van jouw?
Nee sorry meis, ik ben onschuldig dit keer
Asvinia schreef:Allereerst ben ik toch idioot trots op hoe netjes ik het gehouden heb, want letterlijk OVERAL zat confetti in
[ [url=m/Oisuss.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bgfpwN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RWbTFv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Jzjonb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vAM34X.jpg]Afbeelding[/url] ]
En echt SS, wauw! Ik was een paar dagen zo aan het balen dat ik geen extra pure chocolade kruidnoten meer kon inslaan, en alles is gewoon echt helemaal tof!![]()
Nu ben ik geen kei in puzzelen, dus daar moet ik echt even mee bezig