Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 19:01

MarcoBorsato schreef:
Een date is tot daar aan toe, dat snap ik nog wel. Maar als je met vriendinnen thuis afspreekt dan leef je echt onder een steen.

Want? Van mijn vriendinnen weet ik tenminste wat ze hebben uitgespookt en hoe groot hun kring is, van een date weet je dat niet.

Flessuh

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 19:14

Het verschilt ook nogal of je nu in Noord-Brabant zit of zoals ik in Friesland...maar ja het opzoeken is nu niet slim idd. Leuk daten met 1,5m tussenafstand :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 19:20

Lekker makkelijk als je met je man en kinderen samen woont. Als ik niet met vrienden zou kunnen afspreken zou ik dus weken lang in mijn eentje op 28m2 zitten. Echt niet dat je dat trekt. Dus bij mij komen gewoon vrienden over de vloer. Niet meerdere tegelijk maar gewoon af en toe 1. En mijn date ook natuurlijk maarja dat is er maar 1 ook.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 19:39

Ja heb ik ook, ik ben echt alleen, geen man, geen kinderen geen familie, geen paard waar ik dagelijks naar toe kan.
Als ik mijn vrienden niet had had ik echt weggekwijnd.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 19:54

Dan moeten alle mensen in de landen waar lockdowns zijn wel helemaal gek zijn geworden inmiddels :')

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 20:10

Kan me best voorstellen dat er wat mensen gek aan het worden zijn daar ja. :D Sommige mensen hebben nou eenmaal behoefte aan veel contact.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 20:17

Natuurlijk.

Er worden offers gevraagd. Maar niet voor niets. De wereld staat in brand.

Men zou het in ieder geval kunnen proberen.

Helemaal eens met Kimbers. En goed dat ze het ter sprake brengt in dit topic. Ik heb me net zo verbaasd, maar het voor me gehouden.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 20:21

Ik denk dat iedereen best de ernst van de situatie in ziet, maar in feite is een vriendin laten overkomen net zo, of eerder minder gevaarlijk dan een bezoekje aan de supermarkt.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 20:23

Kimbers schreef:
Dan moeten alle mensen in de landen waar lockdowns zijn wel helemaal gek zijn geworden inmiddels :')

En bedankt he

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 20:25

Er is natuurlijk wel een verschil tussen vrijwillig volledig in lockdown gaan versus je leven rustig verder leiden alsof er helemaal niets aan de hand is in de wereld.
Met groepen vriendinnen afspreken, op hotel gaan, waarom? Mensen sterven aan een gekke ziekte waar we voorlopig geen vat op krijgen. Geen enkele afspraak, geen enkele hotelovernachting, geen enkele kus van een date, is het dat toch waard? Doe het niet alleen voor jou, jij overleeft het misschien wel, maar die zwakkere of oudere persoon die jij onbewust hebt aangestoken, die misschien niet.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 20:29

Gini schreef:
Er is natuurlijk wel een verschil tussen vrijwillig volledig in lockdown gaan versus je leven rustig verder leiden alsof er helemaal niets aan de hand is in de wereld.
Met groepen vriendinnen afspreken, op hotel gaan, waarom? Mensen sterven aan een gekke ziekte waar we voorlopig geen vat op krijgen. Geen enkele afspraak, geen enkele hotelovernachting, geen enkele kus van een date, is het dat toch waard? Doe het niet alleen voor jou, jij overleeft het misschien wel, maar die zwakkere of oudere persoon die jij onbewust hebt aangestoken, die misschien niet.

Uiteraard maar ik vind zelf een hotelovernachting of met een groep afspreken echt compleet iets anders dan een goede vriendin bij je thuis uitnodigen, waarvan je weet wat diegene heeft gedaan/gezien de afgelopen weken.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 20:36

Als dat 1 vriendin is ja, dan ben ik het met je eens. Dat mag zelfs in België nog en hier is toch al sprake van verregaande maatregelen. Als je echter in een week tijd met 10 vriendinnen telkens apart afspreekt, maakt dat op zich niet uit. Als jij besmet bent, heb je ze alle 10 waarschijnlijk besmet. En dat zijn dan weer 10 extra personen die het op hun beurt ook weer verder dragen. Helemaal het risico naar 0 krijgen is onmogelijk, ergens kom je altijd mensen tegen. En ja, zolang de regering van je land je niet verplicht, ben je vrij om te doen en laten wat je wilt. Maar om dan maar helemaal niets te doen en nog steeds te daten en normaal met vrienden af te spreken zoals je altijd doet, goh, dat vind ik gek.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 20:39

Shaggy09 schreef:
Gini schreef:

Uiteraard maar ik vind zelf een hotelovernachting of met een groep afspreken echt compleet iets anders dan een goede vriendin bij je thuis uitnodigen, waarvan je weet wat diegene heeft gedaan/gezien de afgelopen weken.

Waarom is een hotel overnachting anders?
Je ligt toch niet met meerdere mensen op een kamer?
Je eet niet met meerdere mensen, restaurant is nl gewoon gesloten.
Of je nou met je man in 1 bed ligt of je kinderen om je nek hangen (die overigens wel met meerdere buiten spelen)
Of dat je met een goede vriendin in 1 bed slaapt.
Sorry ik zie het verschil niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 20:43

Kan deze discussie naar een van de corona topics? Punt is duidelijk..

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 20:43

Ja graag!

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 20:47

Jammer van dat wegwuifgedrag. Don't let Corona spoil your fun.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 20:48

Silly1972 schreef:
Kimbers schreef:

En bedankt he

Ja kom nou, ik weet dat het ellendig is. Ik heb een eenzame vader die ook nog eens manisch depressief is en nu dus ook geen kant op kan dus ik snap heel goed de moeilijke aspecten van het verhaal. Maar even alleen zijn is nu even niet anders, dit zijn niet de tijden om egoïstisch te zijn. We leven verdorie in een tijd met zo ontzettend veel mogelijkheden om in contact te blijven met elkaar.. waar hebben we het over.

Maar vind het prima om me aan het topic te onttrekken hoor! Was gewoon een uiting van pure verbazing die ik even niet voor me kon houden.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 23:09

Kunnen we nou gewoon even stoppen en het gezellig houden ipv een leuk topic verzieken?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 23:21

Ik heb met mijn tinderdate afgesproken dat we nu even niet daten ivm mocoronie....

En dat vond hij ook een slim plan.
Sws is het een gevalletje dl-nl dus mocoronie extra de grens over brengen is niet slim.
We zijn zondag wel wezen wandelen.
11 km in totaal. En we waren elkaar naderhand nog niet zat _O-....

Zooo nu ga ik weer meelezen

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 23:24

Gezellig, maar wat is mocoronie? Neem aan dat je Corona bedoeld :D

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 23:31

Silly1972 schreef:
Gezellig, maar wat is mocoronie? Neem aan dat je Corona bedoeld :D

Ik word gek van het woord corona dus ik noem het mocoronie _O-

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 23:37

Haha briljant, die houden we erin.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 23:37

:')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 00:09

Dansen we dan ook samen de mocorona?

Ik zie de dans al voor me, netjes op 1,5 meter verschillend handenwasmoves uitvoeren! :))

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 10:07

Haha dat wordt zeer lachwekkend