Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:Aan de achterbaksheid van sommige mensen. Professioneel zeg, poeh.
Lestrange01 schreef:Aan dat ik house aan het her-kijken ben en er weer helemaal in zit maar het is zo'n oude serie dat de fandom gewoon dood is. En dat ik een twee mensen van de serie ship, wat geen populair ship is en nu kan ik geen goede fanfiction vinden
deksel schreef:Lestrange01 schreef:Aan dat ik house aan het her-kijken ben en er weer helemaal in zit maar het is zo'n oude serie dat de fandom gewoon dood is. En dat ik een twee mensen van de serie ship, wat geen populair ship is en nu kan ik geen goede fanfiction vinden
Nu ben ik benieuwd welke serie!
Ik erger me echt dood aan de wifi. Paar dagen geleden is voor de zoveelste keer een KPN man langs geweest. Hij doet het nog slechter dan eerst, toen die het al nauwelijks deed.
Lestrange01 schreef:Aan dat ik house aan het her-kijken ben en er weer helemaal in zit maar het is zo'n oude serie dat de fandom gewoon dood is. En dat ik een twee mensen van de serie ship, wat geen populair ship is en nu kan ik geen goede fanfiction vinden
oomens schreef:Lestrange01 schreef:Aan dat ik house aan het her-kijken ben en er weer helemaal in zit maar het is zo'n oude serie dat de fandom gewoon dood is. En dat ik een twee mensen van de serie ship, wat geen populair ship is en nu kan ik geen goede fanfiction vinden
Ik erger mij eraan dat ik het gevoel krijg dat ik abracadabra lees terwijl het volgens mij gewoon Nederlands is wat er staat. Ben ik dan écht zo bejaard als ik mij nu voel?
*Edit: House ken ik overigens gewoon, daar staat hier zelfs nog wat van in de kast. Die doktersserie met in de hoofdrol George uit Blackadder, toch?
oomens schreef:Lestrange01 schreef:Aan dat ik house aan het her-kijken ben en er weer helemaal in zit maar het is zo'n oude serie dat de fandom gewoon dood is. En dat ik een twee mensen van de serie ship, wat geen populair ship is en nu kan ik geen goede fanfiction vinden
Ik erger mij eraan dat ik het gevoel krijg dat ik abracadabra lees terwijl het volgens mij gewoon Nederlands is wat er staat. Ben ik dan écht zo bejaard als ik mij nu voel?
*Edit: House ken ik overigens gewoon, daar staat hier zelfs nog wat van in de kast. Die doktersserie met in de hoofdrol George uit Blackadder, toch?
nicole_floor schreef:Dat hier al 5 minuten een auto stationaire staat te draaien. Ik denk dat het een kameraad is van mijn vriend die hem weer breng is? Maarja het kunnen ook inbrekers zijn en aangezien ik in de middle of nowhere woon. Heb mijn vriend al geappt maar die reageert natuurlijk niet. En ben ik dus klaar wakker met een bokkend hart en kan dus niet meer slapen.