Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sureido

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 14:32

Oh, dat heb ik niet eens gelezen :Y). Dacht zeg ik nu iets heel geks.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 15:39

Aan de achterbaksheid van sommige mensen. Professioneel zeg, poeh.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 15:43

Gisteren een leuke dag gehad. Vandaag voel ik mij beroerd... ;(

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 18:20

Ik wil graag douchen, maar dat kan niet omdat de riolering verstopt zit en het water dus blijft staan.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 18:38

Ontzettend moe, mensen die moeilijk doen over 2 uur langer werken omdat ik naar een crematie moet en dat mijn vakantie alleen maar uit werken bestaat.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 19:09

xDenies schreef:
Aan de achterbaksheid van sommige mensen. Professioneel zeg, poeh.

Precies dit ja..

En dat ik mijn hooikoortsmedicatie vergeten was gisteren. Ik ben knal allergisch voor gras. Waarop moet mijn paard aan de hand revalideren? Op het gras. Leuk man, stukken draven als je al de conditie van een aardappel hebt en ook nog eens niet kan ademen door de allergie _O-

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 20:58

Aan dat ik house aan het her-kijken ben en er weer helemaal in zit maar het is zo'n oude serie dat de fandom gewoon dood is. En dat ik een twee mensen van de serie ship, wat geen populair ship is en nu kan ik geen goede fanfiction vinden :')

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 20:59

Aan dat ik iets teveel knoflook in mijn zelfgemaakte guacamole heb gedaan waardoor ik het eigenlijk alleen 's avonds kan eten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 21:13

Asciugamano schreef:
De domheid van veel mensen en Amerikanen in ‘t bijzonder; 2 schietpartijen binnen 24u!

Gelukkig ben jij wel heel slim +:)+

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 21:48

Lestrange01 schreef:
Aan dat ik house aan het her-kijken ben en er weer helemaal in zit maar het is zo'n oude serie dat de fandom gewoon dood is. En dat ik een twee mensen van de serie ship, wat geen populair ship is en nu kan ik geen goede fanfiction vinden :')

Nu ben ik benieuwd welke serie! :')

Ik erger me echt dood aan de wifi. Paar dagen geleden is voor de zoveelste keer een KPN man langs geweest. Hij doet het nog slechter dan eerst, toen die het al nauwelijks deed.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 21:54

Ik voel met je mee Deksel, ook al doet de WiFi het bij mij ( nu wel) goed.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 22:19

deksel schreef:
Lestrange01 schreef:

Nu ben ik benieuwd welke serie! :')

Ik erger me echt dood aan de wifi. Paar dagen geleden is voor de zoveelste keer een KPN man langs geweest. Hij doet het nog slechter dan eerst, toen die het al nauwelijks deed.

Zegt ze toch :+ House!
House is geweldig!

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 22:26

Oh god, ik ben echt blind. Oeps :+
House is inderdaad echt zo leuk.

Wat betreft de wifi, heb de wifi 'versterker' uitgezet, nu doet de wifi het een stuk beter?

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 22:32

Nu ben ik benieuwd welke ship hahaha. Ik ben ook een echte house fan!

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 23:02

Lestrange01 schreef:

Ik erger mij eraan dat ik het gevoel krijg dat ik abracadabra lees terwijl het volgens mij gewoon Nederlands is wat er staat. Ben ik dan écht zo bejaard als ik mij nu voel?

*Edit: House ken ik overigens gewoon, daar staat hier zelfs nog wat van in de kast. Die doktersserie met in de hoofdrol George uit Blackadder, toch?

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 23:05

Fanfics bestaan toch al enkele tientallen jaren, dus of het met een bejaarde leeftijd te maken heeft betwijfel ik :+

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 23:13

oomens schreef:
Lestrange01 schreef:

Ik erger mij eraan dat ik het gevoel krijg dat ik abracadabra lees terwijl het volgens mij gewoon Nederlands is wat er staat. Ben ik dan écht zo bejaard als ik mij nu voel?

*Edit: House ken ik overigens gewoon, daar staat hier zelfs nog wat van in de kast. Die doktersserie met in de hoofdrol George uit Blackadder, toch?

Ik dacht dat het aan mij lag. Kon er ook geen broccoli van maken.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 23:17

Castilja schreef:
Fanfics bestaan toch al enkele tientallen jaren, dus of het met een bejaarde leeftijd te maken heeft betwijfel ik :+

Inderdaad, bestaat ook al weer zo'n 20 jaar ofzo? Heb een keer een fanfic uit 1999 gelezen dus :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-19 23:26

oomens schreef:
Lestrange01 schreef:

Een ship is een stel waarvan je vind dat ze bij elkaar horen, dus je "shipt" ze.

Fanfictions zijn verhalen geschreven door fans gebaseerd op karakters uit een boek, serie of film.

angrywolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 23:55

Aan het geen wat mn vader moet voorstellen, Klojo heeft me als baby in de steek gelaten en geeft nu nog steeds geen donder om me, Heb een jaar of 7 gelden 2 oude akoestische gitaren gehad en die hebben we samen met 2 elektrische gitaren aan de muur gehangen samen met nog meer instrumenten, Nu belt de klojo ineens op {Na bijna een half jaar niets van hem gehoord te hebben!} "Ja ik ga naar Frankrijk op vakantie en ik wil mn gitaren terug omdat ik daar les ga geven aan kleine kinderen" Ze zijn onderdeel van ons interieur en je hebt 30 jaar lang niets voor of met mij gedaan en nou vragen om gitaren die hier al 7 jaar hangen omdat je liedjes wil gaan spelen met kindjes, En mij negeer je al 30 jaar, Bedankt pa!!

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 00:26

Dat ik weer op muggenjacht moet

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 01:03

Dat hier al 5 minuten een auto stationaire staat te draaien. Ik denk dat het een kameraad is van mijn vriend die hem weer breng is? Maarja het kunnen ook inbrekers zijn en aangezien ik in de middle of nowhere woon. Heb mijn vriend al geappt maar die reageert natuurlijk niet. En ben ik dus klaar wakker met een bokkend hart en kan dus niet meer slapen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 01:07

nicole_floor schreef:
Dat hier al 5 minuten een auto stationaire staat te draaien. Ik denk dat het een kameraad is van mijn vriend die hem weer breng is? Maarja het kunnen ook inbrekers zijn en aangezien ik in de middle of nowhere woon. Heb mijn vriend al geappt maar die reageert natuurlijk niet. En ben ik dus klaar wakker met een bokkend hart en kan dus niet meer slapen.

Doe de lichten aan, als het inbrekers zijn dan zal dat ze hopelijk afschrikken :)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 01:09

Het is gelukkig mijn vriend denk, hoorde een fiets over het grindpad gaan.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 03:18

Mijn darmen. |o