Zag weer veel leuks voorbij komen, regelmatig even bijgelezen, alweer even niks gepost.
Een aantal leuke kleertjes erbij voor Daniel, waaronder de tuinbroek met sterren van HEMA die ik móest hebben. Met 15% korting mocht ik hem van mezelf al wel vast kopen. Maat 80, ziet er best heel groot uit, dus nog even ingroeien dan maar... Daniel draagt nu maat 74.
Dat sweatshirt en dat jurkje met muggen erop, schattig!
Mavelle
Geplaatst: 25-03-19 12:11
Wat een mooi setje Mir, die schoentjes maken het echt af!
Ik vind vliegen met een kind elke keer weer meevallen (gelukkig).
Vandaag een nieuw pakje aan kunnen doen. We moeten helaas tot minimaal zondag in het ziekenhuis blijven vanwege een infectie bij de kleine meid.
Dani
Geplaatst: 25-03-19 13:58
Gefeliciteerd Fee! Wel heftig dat de start niet is zoals gehoopt. Ik hoop dat jullie kleine Sofie er snel weer bovenop is en jullie thuis kunnen gaan genieten.
Mir, wat een mooie setje zo! Waar zijn die schoenen van? Vestje was Mingo toch? Staat wel onwijs leuk zo oversized.
Van harte gefeliciteerd Fee, hopelijk mag de kleine meid snel met jullie mee naar huis!
M_i_R
Geplaatst: 25-03-19 15:52
Dani, deze is van Zara. Heb idd ook nog een gele van Mingo maar die is zonder rits en nog wat langer/groter. Schoenen zijn little Celebs bedenk ik me nu, niet van Zara
Beterschap voor de kleine Fee. Hopelijk trekt het snel bij!
Ik ga dinsdag stof halen voor de zomercollectie. Mag een paar ribben gaan inleveren ben ik bang
Leuk geworden weer Michelle
Michelle77
Geplaatst: 25-03-19 16:41
Keet schreef:
Ik ga dinsdag stof halen voor de zomercollectie. Mag een paar ribben gaan inleveren ben ik bang
Leuk geworden weer Michelle
Succes....
Welke is het leukst?
Heb een roze zonnehoedje met stipjes van Liewood. En een zalmkleurig uv pakje van small rags, maar wil 1 met lange mouw ook hebben. We gaan naar Griekenland, dus geen overbodige luxe.
Dat is jammer Caro. Helemaal voor het geld dat je doorgaans neer moet leggen voor MR. Mijn vleermuis trui is wel netjes, ook al is hij wat ouder en tweedehands. Maar zie ook veel leeuwenprints voorbij komen die al aardig gaar zijn. Zonde!