Hilli schreef:Ik heb daar echt helemaal niks mee, wat moet ik in een oversized draaimolen? Een dag de Efteling is erger dan op de 2 zeer vervelende kinderen van vrienden passen
Nou, ga jij maar op kinderen passen, ga ik in april naar de Efteling

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Ibbel schreef:Praat even voor jezelf wil je? Ik heb geen enkel probleem met moeders die de lol van spuitpoepluiers kunnen inzienEn ik geloof dat de teller op 4 moeders staat, terwijl er echt substantieel meer kinderlozen tussen de vaste posters zitten, Niet zo dramatiseren hoor.
topsylover schreef:Ibbel schreef:Praat even voor jezelf wil je? Ik heb geen enkel probleem met moeders die de lol van spuitpoepluiers kunnen inzienEn ik geloof dat de teller op 4 moeders staat, terwijl er echt substantieel meer kinderlozen tussen de vaste posters zitten, Niet zo dramatiseren hoor.
Je bedoelt moeders die al die ellende voor zichzelf goed proberen te praten op een 'grappige' manier. Er zit namelijk geen énkel voordeel aan het nemen van een kind en die werkelijkheid proberen mensen met humor weg te lachen.
Anyway, dit topic was leuk voor zolang het duurde.
c_alsemgeest schreef:Ok doei
Ik ben erg blij met de moeder input hier... bevestigd mijn keuze prima
c_alsemgeest schreef:Kan ook dat het voor sommige mensen geen voordelen heeft... hoeft niks te maken te hebben met het niet zien.![]()
Voor jou heeft het voordelen om jezelf voort te planten. Voor mij helemaal niet... maar dat betekend niet dat we niet met respect met elkaar om kunnen gaan.
Magrathea schreef:[ Afbeelding ]