Super Melvern! Dat moet een enorme opluchting voor je zijn.
Vandaag de bouw van de kuikenren naar voren getrokken. Vannacht een marterachtige ruzie horen maken, maar gelukkig hem nog niet op bezoek gehad. Nu zitten ze veilig. Alleen de leghennen en de zijdehoenders moeten nu nog s nachts afgesloten worden, de rest zit nu allemaal in marterveilige verblijven.
Dat er toch nog gehakt in de vriezer lag en daardoor kan ik spaghetti maken
Questquedit
Geplaatst: 27-08-20 20:56
Dat ik in oktober eindelijk ga starten en vandaag wedstrijdkleding heb gekocht en dat het rijden zooo ontzettend goed ging na onze les gister. Zit op een roze wolk
Geplaatst: 28-08-20 10:20
Mijn moeder met Alzheimer is naar een tehuis gegaan.En het gaat goed.Ze past zich aan .Draait al een beetje mee de groep.Slaapt eindelijk redelijk door(thuis niet).Ze vindt het leuk om mee te helpen met simpele huishoudelijke taken en vooral geen drama als we weg gaan.Hopen dat het zo blijft.
xPabloBokt
Fotograaf
Geplaatst: 28-08-20 16:01
Schone was opgeruimd, bed verschoond en een aantal wasjes gedraaid. Blij mee, normaal krijg ik niks uit mijn handen als ik 's avonds moet werken.
Dat ik na jaren van angst eindelijk heb doorgezet en naar de tandarts ben geweest. Eerst een keertje kijken. 2de keer linker kant een aantal vullingen vervangen 3de keer rechterkant wortel kanaal behandeling en een vulling vervangen.
Vooral trots op mij zelf dat ik heb doorgezet.
Safiera
Geplaatst: 29-08-20 14:56
Blij dat ik een extra vest te leen heb, we zijn bij de moeder van mijn vriend en ik heb het kóúd
Dat we zaterdag voor het eerst sinds 8 maanden weer onder het zadel mochten stappen met mijn paard. Heerlijk gevoel, samen met mijn geweldige bijrijdsters fles champagne open getrokken!
Captain
Geplaatst: 01-09-20 13:00
Gisteren heerlijk foto's gemaakt van een vriendin en ze wilde ook nog even een foto van ons maken..
xPabloBokt
Fotograaf
Geplaatst: 01-09-20 13:18
Captain schreef:
Gisteren heerlijk foto's gemaakt van een vriendin en ze wilde ook nog even een foto van ons maken..
[ [url=m/B6R8lw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lau
Geplaatst: 01-09-20 13:22
Captain schreef:
Ik ben blij omdat: - vriendin vandaag uit de kliniek ontslagen is en ik haar vanmiddag zie in haar NIEUWE HUISJE! - lekker gewinkeld en geluncht met een vriendin - vanavond lekker kaasfondue met een andere vriendin eten (bokker jets haha) - ik vanavond waarschijnlijk doorga naar vriendje - ik het mezelf eindelijk gegund heb airpods te kopen. Doei zweetoren.
Mijn paardje had schrik van de wipplank in het midden van de piste, ik ben hem aan het laten wennen en vandaag ging hij zonder snoep of wortel of aanmoediging met zijn 2 voorste hoeven de plank op om mee te komen kijken wat ik daar te doen zat , ik was zoooooo trots en superblij met het blijk van vertrouwen