Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yvankaxx

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 21:15

Voor een avondje stappen vind ik wat drankjes prima, maar hoef daarbuiten niet perse drank :n Maar ik wordt er ook niet echt anders van, heb alleen wat meer schijt aan alles haha.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 21:17

Berdien schreef:
Ja! En voor onderweg een heupflacon mee met wat sterkers erin :')

Goed voorbereid :))

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 21:21

Ik word er gauw moe van. Het is zo moeilijk dat fijne gevoel van het begin vast te houden. De spiegel in he bloed is bijna niet constant te maken lijkt het. Je gaat er heel gauw overheen en dan werkt het vermoeiend. Bij mij dan.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 21:30

Zo, weer thuis!
Deze at geen spareribs maar brandde zijn mond gruwelijk aan zijn vlees. Als een halve zeehond begon hij met zijn handen te flapperen en rare blafgeluidjes te maken.
Je maakt wat mee...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 21:40

Ik drink zelden en als ik drink moet ik flink tanken om überhaupt iets te merken :+

Storm, en verder?

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 22:08

Tja verder, ik wil nog wel op tweede date, maar of het iets wordt dat weet ik niet. Hij was erg gecharmeerd van me liet hij blijken.

Ik lust geen wijn. Best jammer maar ik denk dat het voor mij wel beter is, haha.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 22:20

Hahaha jij maakt ook wat mee zeg storm

Hier vandaag date gehad. Beetje mixed feelings. Intens heftige ochtend in de familie ivm ziekte van mn opa. Appte date dat ie bij de boot was. Straal vergeten. Jankend onder de douche en niet opgetut ivm uitlopende make up toch richting boot :+ Beetje de situatie uitgelegd dat ik even niet op mn best was en toch wat gaan drinken. Wel echt gezellige middag gehad. Fijne gesprekken heel relaxed. Hij is heel duidelijk dat ie mij echt wel leuk vind. Maar ik had al even zo'n achtbaan aan emoties dat ik met dit even niet weet wat ik erbij voel. Iig wel gezellig genoeg om nog eens af te spreken.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 22:30

He oliebol nee wat poedersuiker Wen. Sterkte! App me if you need me!

Storm, ga je wel steeds naar hetzelfde resto met je dates? :=

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 06:23

Ah Wendy, wat ontzettend naar voor je zeg. Ik vind het knap dat je toch gegaan bent.

Ik ga steeds naar andere restaurantjes hoor, stel je voor :')

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 07:09

Ik ben er even klaar mee, dus ik lees gewoon mee met jullie verhalen :P

Ben benieuwd of er nog wat van komt Celiien.. ik vind t wel een beetje oenig om een wedstrijd 'te vergeten'... maar ok...

Aww Wen, wat naar.. wel prettig dat je dan toch een fijn gesprek hebt gehad.. :j

Lekker bezig Storm :D

Citaat:
Whaha cer, volgens mij kunnen we elkaar de hand schudden! Doe je een keer spontaan... Nu denk je wtf, straks heb je een mooi verhaal :')

Nou.. jeej... -O-
:')

Schrale troost voor mij, mijn ex is ook gecatfished.. twee x in een weekend.. }:)

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 09:31

Storm, je hebt iig goede verhalen om te vertellen over wat je meemaakt. :')

Sterkte Wendy. Fijn dat je date je beetje heeft kunnen afleiden en je toch een leuke middag hebt gehad.

Volgens mij heb ik de mannelijke versie van mezelf gevonden.. :x Single man die het wel prima vindt, maar toch op tinder zit omdat hij niet alleen wil blijven, maar ook verdomd weinig zin heeft om veel moeite te doen. Hahaha. We appen iig en ben benieuwd of er een date van komt of niet.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 09:42

Jibbel schreef:
Storm, je hebt iig goede verhalen om te vertellen over wat je meemaakt. :')

Sterkte Wendy. Fijn dat je date je beetje heeft kunnen afleiden en je toch een leuke middag hebt gehad.

Volgens mij heb ik de mannelijke versie van mezelf gevonden.. :x Single man die het wel prima vindt, maar toch op tinder zit omdat hij niet alleen wil blijven, maar ook verdomd weinig zin heeft om veel moeite te doen. Hahaha. We appen iig en ben benieuwd of er een date van komt of niet.
Klinkt herkenbaar :P

Al moet ik zeggen, relatief veel zon gehad, hormoontjes en, tja, ik ben ook wat aan het plannen.

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 09:46

Jibbel schreef:

:') heel herkenbaar!!

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 09:51

OMG Cer wat een actie! ben je spontaan en dan heb je een catfish 8)7

Heftig hoor Wendy! Ondanks alles klinkt je date goed.

Ook heel herkenbaar Jibbel!

Gisteravond opeens 1 die mij op belde. Meer dan een uur gebabbeld en zo kwamen we er achter dat we vroeger wel naar de zelfde feesten gingen. Ook wel naar dezelfde kroegen. Grappig. Nu nog maar een keer afspreken en in real live praten.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 10:07

Ik werd van het weekend uitgemaakt voor borderliner met een match waarmee ik misschien 30 zinnen heb gewisseld _O- alleen omdat ik hem niet zag zitten.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 10:13

ReadTheRulez schreef:
Jibbel schreef:

:') heel herkenbaar!!

Hahaha, nah ja, hij was er wel meteen duidelijk over. Dus we weten iig waar we aan toe zijn, hahaha

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 10:22

Haha heerlijk Jibbel!

Wat erg, een catfish :oo

Heftig Wendy! Maar wel fijn dat je goed met hem kan praten.

Ik heb 1 match die verweg woont, als we gaan afspreken dan gaan we picknicken dus nu is het wachten op mooi weer :+ Andere jongen die ik met Koningsdag heb ontmoet ga ik waarschijnlijk ook mee afspreken, maar deze week zit ik al vol haha.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 13:08

Wat aardig Yonker :=

Weinig moeite doen is over het algemeen weinig interesse/te druk met jezelf dus dan haak ik zelf ook al snel af. Het is graag of niet hoor..

Ik zou vandaag een date hebben, heeft hij een keelontsteking :') Andere match is echt helemaal laaiend enthousiast over mij (hoezo :') ) dus dat wordt denk ik ook deze week en nóg een andere match wil ook heel graag afspreken maar zijn moeder is terminaal dus dat is ook wel heel heftig. En ondertussen ben ik fanatiek bezig met onthouden wie wat heeft gezegd, maar dat valt nog niet mee :=

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 14:09

Dat laatste is zooo herkenbaar Berdien! Contact met meerdere tegelijk is prima, maar ik heb bijna een notitieboekje nodig om alles te onthouden hahaha

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 14:29

Berdien schreef:
Wat aardig Yonker :=

Weinig moeite doen is over het algemeen weinig interesse/te druk met jezelf dus dan haak ik zelf ook al snel af. Het is graag of niet hoor..

Ik zou vandaag een date hebben, heeft hij een keelontsteking :') Andere match is echt helemaal laaiend enthousiast over mij (hoezo :') ) dus dat wordt denk ik ook deze week en nóg een andere match wil ook heel graag afspreken maar zijn moeder is terminaal dus dat is ook wel heel heftig. En ondertussen ben ik fanatiek bezig met onthouden wie wat heeft gezegd, maar dat valt nog niet mee :=

Whaha zo herkenbaar dit. Ik heb een x een match steeds bij de verkeerde naam genoemd. En ik maar denken dat hij een grapje maakte :')

Kruip even onder mee lees steen uit. Paar maanden geleden had ik het een beetje opgegeven het Tinderen. Maar nu uit verveling toch maar weer begonnen en meteen wat (niet serieus) gedate, erg leuk :D ! Wat mij betreft voor herhaling vatbaar, maar zeker niet voor een relatie.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 15:10

Hahaha onthouden wie wat heeft gezegd kan idd nogal lastig zijn _O-
Als het goed is heb ik aankomende donderdag een date, maar goed eerst nog maar eens zien of het zover komt :)

Dientje_Yara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 15:24

Kom even uit de meeleesstand.
Geen Tinder maar wel Badoo, nog niet zo lang relatie achter de rug maar had een heel leuk gesprek, lagen erg op 1 lijn en ook nog eens uit de buurt. Daten vind ik altijd een beetje spannend dus doe het alleen als ik echt denk dat het de moeite waard is
Ontzettend gezellig gehad en de 2e en 3e afspraak volgde snel.

Begin vind ik leuk en lastig tegelijk maar hij heeft wel aangeveven dat hij me leuk vind (en ik hem)
Gisteren beide badoo profiel non actief gezet.
Wil hem graag leren kennen dus ben benieuwd waar dit heen gaat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 16:25

Yvanka.. dit weekend zon en +20 graden!

Wendy, heftig! Maar fijn dat je ondanks dat een gezellige middag had met je date. Is ook wat waard. Of je hem wel of niet leuk vindt kom je vanzelf nog wel achter.

vionnesem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 18:13

Darah3 schreef:
Berdien schreef:
Ja! En voor onderweg een heupflacon mee met wat sterkers erin :')

Goed voorbereid :))

Afbeelding

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 18:18

idinn schreef:
Yvanka.. dit weekend zon en +20 graden!

Wendy, heftig! Maar fijn dat je ondanks dat een gezellige middag had met je date. Is ook wat waard. Of je hem wel of niet leuk vindt kom je vanzelf nog wel achter.

Heb hem gevraagd, maar hij heeft een optreden met zijn band dus hij kan niet helaas!
Zie zaterdag bij bevrijdingsfestival de jongen van Koningsdag waarschijnlijk wel! En denk dat we volgende week ook wel gaan daten.

Dat plaatje :')