Maar ik wordt er ook niet echt anders van, heb alleen wat meer schijt aan alles haha. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar ik wordt er ook niet echt anders van, heb alleen wat meer schijt aan alles haha. 
Beetje de situatie uitgelegd dat ik even niet op mn best was en toch wat gaan drinken. Wel echt gezellige middag gehad. Fijne gesprekken heel relaxed. Hij is heel duidelijk dat ie mij echt wel leuk vind. Maar ik had al even zo'n achtbaan aan emoties dat ik met dit even niet weet wat ik erbij voel. Iig wel gezellig genoeg om nog eens af te spreken.

Citaat:Whaha cer, volgens mij kunnen we elkaar de hand schudden! Doe je een keer spontaan... Nu denk je wtf, straks heb je een mooi verhaal
Single man die het wel prima vindt, maar toch op tinder zit omdat hij niet alleen wil blijven, maar ook verdomd weinig zin heeft om veel moeite te doen. Hahaha. We appen iig en ben benieuwd of er een date van komt of niet. Jibbel schreef:Klinkt herkenbaarStorm, je hebt iig goede verhalen om te vertellen over wat je meemaakt.![]()
Sterkte Wendy. Fijn dat je date je beetje heeft kunnen afleiden en je toch een leuke middag hebt gehad.
Volgens mij heb ik de mannelijke versie van mezelf gevonden..Single man die het wel prima vindt, maar toch op tinder zit omdat hij niet alleen wil blijven, maar ook verdomd weinig zin heeft om veel moeite te doen. Hahaha. We appen iig en ben benieuwd of er een date van komt of niet.

Jibbel schreef:Volgens mij heb ik de mannelijke versie van mezelf gevonden..Single man die het wel prima vindt, maar toch op tinder zit omdat hij niet alleen wil blijven, maar ook verdomd weinig zin heeft om veel moeite te doen. Hahaha. We appen iig en ben benieuwd of er een date van komt of niet.
heel herkenbaar!!
alleen omdat ik hem niet zag zitten. ReadTheRulez schreef:Jibbel schreef:Volgens mij heb ik de mannelijke versie van mezelf gevonden..Single man die het wel prima vindt, maar toch op tinder zit omdat hij niet alleen wil blijven, maar ook verdomd weinig zin heeft om veel moeite te doen. Hahaha. We appen iig en ben benieuwd of er een date van komt of niet.
heel herkenbaar!!

Andere jongen die ik met Koningsdag heb ontmoet ga ik waarschijnlijk ook mee afspreken, maar deze week zit ik al vol haha.
Andere match is echt helemaal laaiend enthousiast over mij (hoezo
) dus dat wordt denk ik ook deze week en nóg een andere match wil ook heel graag afspreken maar zijn moeder is terminaal dus dat is ook wel heel heftig. En ondertussen ben ik fanatiek bezig met onthouden wie wat heeft gezegd, maar dat valt nog niet mee
Berdien schreef:Wat aardig Yonker![]()
Weinig moeite doen is over het algemeen weinig interesse/te druk met jezelf dus dan haak ik zelf ook al snel af. Het is graag of niet hoor..
Ik zou vandaag een date hebben, heeft hij een keelontstekingAndere match is echt helemaal laaiend enthousiast over mij (hoezo
) dus dat wordt denk ik ook deze week en nóg een andere match wil ook heel graag afspreken maar zijn moeder is terminaal dus dat is ook wel heel heftig. En ondertussen ben ik fanatiek bezig met onthouden wie wat heeft gezegd, maar dat valt nog niet mee
! Wat mij betreft voor herhaling vatbaar, maar zeker niet voor een relatie.
idinn schreef:Yvanka.. dit weekend zon en +20 graden!
Wendy, heftig! Maar fijn dat je ondanks dat een gezellige middag had met je date. Is ook wat waard. Of je hem wel of niet leuk vindt kom je vanzelf nog wel achter.