Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
DanielleB schreef:Blijf hoop houdenOoit zit er vast iemand tussen waarvan je denkt, ja dit loopt soepel! Hahah
anne_bento schreef:Leuk voor je DanielleB, en inderdaad dit is geen date meer hoor haha!
Flessuh: jammer dat het voor jou niet echt lukt nog allemaal
Ketly schreef:Leuk om de succesverhalen te horen! En voor de rest komt het allemaal ook zeker wel..
Ik ben inmiddels een meelezer, omdat ik met een hele leuke jongen aan het daten ben! Het leukste is dat als ik niet in dit topic zat, ik hem nooit tegengekomen was..Voor degenen die nieuwsgierig zijn, mogen altijd een pb sturen want ik kan het hier niet openbaar neerzetten.
Thenexttry schreef:Ketly schreef:Leuk om de succesverhalen te horen! En voor de rest komt het allemaal ook zeker wel..
Ik ben inmiddels een meelezer, omdat ik met een hele leuke jongen aan het daten ben! Het leukste is dat als ik niet in dit topic zat, ik hem nooit tegengekomen was..Voor degenen die nieuwsgierig zijn, mogen altijd een pb sturen want ik kan het hier niet openbaar neerzetten.
Ik denk zoooooo ik ben nieuwsgierig![]()
3 tellen later..
Ohja ik weet het gewoon![]()
anne_bento schreef:Ja ik moet zeggen als het gezellig is en klikt geef ik ook mijn nummer, stuk makkelijker dan via tinder. Voordeel van tinder vind ik dan weer dat ze niet zien wanneer je online bent.
Flessuh, even geduldze vraagt toch niet voor niets je nummer!
Ketly: nu ben ik wel nieuwsgierig haha
Nickyyyy schreef:anne_bento schreef:Ja ik moet zeggen als het gezellig is en klikt geef ik ook mijn nummer, stuk makkelijker dan via tinder. Voordeel van tinder vind ik dan weer dat ze niet zien wanneer je online bent.
Dat kan je op whatsapp uitzetten
Nickyyyy schreef:anne_bento schreef:Ja ik moet zeggen als het gezellig is en klikt geef ik ook mijn nummer, stuk makkelijker dan via tinder. Voordeel van tinder vind ik dan weer dat ze niet zien wanneer je online bent.
Dat kan je op whatsapp uitzetten