Aah wat sneu voor hem Berdien maar goed dat je zo duidelijk bent geweest, bijzonder toch ook dat hij er dan zo'n ander beeld bij had.
Sterkte Eske de komende weken, maar de tijd vliegt heus om, zeker als je zo druk bent met examens e.d.
Nou Robijntjah, date nummer 4 dat klinkt veelbelovend leuk!!!
Gaat het toch gebeuren HorseTime, leuk ben benieuwd!!
Mijn date van morgen vroeg of ik vandaag na m'n werk ook al langs wilde komen, ik zeg oh kun je donderdag toch niet, nee hij wilde 2 dagen achter elkaar afspreken haha eeh nou laten we eerst donderdag maar even afwachten he.
Queelens
Geplaatst: 04-05-16 10:25
Die heeft er zin in Lougino! Sterkte alvast Eske, komt vast goed.
hehe inderdaad even kalm aan doen hoor. Ja ik ook Lougino, ja hij begon er zelf mee en stuurde me vanochtend ook al een berichtje met fijne dag gewenst. Heerlijk eindelijk weer een man die zelf initiatief neem en s ochtends berichtjes stuurt
Volgens mij heeft mijn engelse jongen ook totaal geen idee dat er vanavond dodenherdenking is en morgen bevrijdingsdag. Zal het hem vanavond eens vragen maar hij begon er helemaal niet over
O wauw wat heerlijk Mri En wat mega romantisch. Geef mij zo'n vent. Wij gaan zaterdag ook wat doen met de zon of iets. Waarschijnlijk lekker een plek aan de rivier opzoeken en lekker praten en nixen vooral. We zullen niet binnen zitten
ach, hij houdt me op de hoogte, en hier kijkt hij al zo lang naar uit. nu is ie met de motorclub naar t zwarte woud in dld. als zei zondag naar huis gaan, rijdt hij door over Zwitserland naar Italië. daar aar Venetië, daarna Monaco en dan terug. dan is ie 18 mei even thuis en daarna met zn vader door naar schotland. dit alles op de motor
Ik heb toevallig afgelopen weekend (tijdens een weekendje weg) de 'eerste' vakantie met mij en m'n nu al bijna weer 3 maanden vriend Oh Tinder, als ik wist dat jij zulke leuke mannen had was ik veel eerder begonnen We gaan lekker een week naar Berlijn!
Oe spannend Berdien wie weet. Ah arme jongen hij was echt helemaal dol op je. Naja het is uiteindelijk beter eerlijk te zijn dan m aan t touwtje te houden
Klopt hoor, is ook helemaal zo. Ben ook wel blij dat we nog gewoon kunnen appen enzo.
Ga niet speciaal opblijven voor motorman, kijk Idols af en dan ga ik lekker slapen Als hij dan nog een drankje wil komen doen, dan moet dat maar in pyjama