Hier mijn bestelling:

Ik vind autumn leaves droog teveel naar Gember ruiken.
De geuren zijn inderdaad heel puur.
Secrets is mijn favoriet droog. Stoere geur

(Iets met verkeerde knopje haha)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alwiene schreef:LOL, ik heb hier dus Cozy Cabin van Kringle opstaan, maar na hooguit een uurtje of 3 rook ik niks meer. Dus ik al helemaal boos dat de geur er zó snel al vanaf was. Kijk ik nog eens goed, is gewoon mijn kaarsje al een hele tijd op want de wax was al helemaal gestold. Oeps, ja dat krijg je als je weer eens de gewone brander ipv de elektrische gebruikt. Nu een nieuw kaarsje erin en hopen dat het snel weer lekker ruikt.
Staat hier dus Cozy Cabin in de huiskamer op, in de gang staat Winter Candy op en op de WC Christmas memories. Een tripje van de huiskamer naar de wc is dus een reisje door geurenland hahaha.
@DeMolenhoek, oef dat klinkt niet best van die bierkaars
ittheclown schreef:Waxmelt liefhebbers .. Help !
Hoe haal je.. de wax uit je melt van daan zodra hij opgedroogd is ? Ik heb een setje van de action ( mijn excuses als dat niet onder wax melts valt) Maar ik krijg dus met geen mogelijkheid het gedroogde geurlooze wax gedeelte er uit, het legen als het nog warm is is helaas geen optie want het houdertje word echt enorm warm ( zo warm dat kaarsen die er naast staan zijn gaan smelten)