Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 01:13

Heb net een heel bakje cookie dough ijs weggewerkt :+

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 01:26

@ Vuurneon Nog van harte gefeliciteerd met je zoontje! Gaat alles goed met jullie? Na de PB's ben ik best wel nieuwsgierig naar zijn naam... :o

Confession 1: Ik heb de hele dag boze en geïrriteerde whatsappjes verstuurd naar m'n beste vriend, wat uiteindelijk niet terecht bleek te zijn maar waar ik me nu wel heel erg schuldig over voel. Heb hem echt voor van alles uitgemaakt. -O- Nu blijkt dat een 'vriendin' van me erachter zit, heb ik de neiging om haar hele vervelende berichtjes te sturen, maar ik houd me in, omdat ik haar de volgende keer publiekelijk voor banketstaaf kan en ga zetten voor de hele groep. :o

Confession 2: Ik heb m'n kat net gelanceerd die op m'n benen lag, omdat ik zelf schrok van vuurwerk wat nog net niet onder m'n raam werd afgestoken( ja, nu al) en had zo'n medelijden met haar! :(:)
Ze krijste er ook echt bij, zo zielig. :\

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 09:42

De buren van mijn pensionstalling lopen als sinds jaar en dag te mopperen als er weer eens een paard langs hun tuin komt gelopen. Dit omdat het gras wat grenst aan hun tuin (en van de gemeente is) door hun strak wordt onderhouden en de paarden laten er sporen in achter (nauwelijks, maar je moet toch ergens over mopperen).
Ik moest dan ook net heel erg hard in mijzelf lachen toen ik tegemoet werd gereden door een trekker en die trekker (om mij te passeren ) dwars door dat stuk gras heen jakkerde...
Diepe geulen liggen er nu in dat gras en ik zag de buurman (die buiten stond) heel gefrustreerd kijken er naar...

Tjah, nu was het wel fijn geweest als het maar een paard was :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 09:47

Confession; ik had mezelf zo voorgenomen geen moeder te worden waarbij alles kind voor kind na zou zijn, maar nu staat m'n telefoon vol met foto's van onze eigen kleine uk en hij is net 3 weken :') help, ik ben een kleffe mamma geworden :')

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 09:49

Maar je telefoon vol hebben staan met foto's maakt je nog geen 'kind voor kind na' mama...
Je cijfert je zelf immers niet weg of wel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 09:51

wat is wegcijferen... Kind heeft op dit moment wel prioriteit nr 1, maar ik gok dat dat ook nog komt door de lading hormonen :') zijn al wel aardig wat mensen geweest die 't nodig vonden om commentaar te leveren op m'n zoveelste babyfoto dus in die zin voel ik me best een kleffe moeder :')

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 10:47

Anoniem schreef:
wat is wegcijferen... Kind heeft op dit moment wel prioriteit nr 1, maar ik gok dat dat ook nog komt door de lading hormonen :') zijn al wel aardig wat mensen geweest die 't nodig vonden om commentaar te leveren op m'n zoveelste babyfoto dus in die zin voel ik me best een kleffe moeder :')

Offtopic: Gefeliciteerd :)F

JolisaJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 11:22

Anoniem schreef:
Confession; ik had mezelf zo voorgenomen geen moeder te worden waarbij alles kind voor kind na zou zijn, maar nu staat m'n telefoon vol met foto's van onze eigen kleine uk en hij is net 3 weken :') help, ik ben een kleffe mamma geworden :')

Wat leuk, gefeliciteerd! :D Geniet van je kleintje! <3

Vuurneon: Jij ook gefeliciteerd met je kindje! :)

Confession: Ik ben sinds gisterenavond al een gesprek in m'n hoofd aan het voeren, waarvan ik weet dat het vandaag gaat gebeuren. Ik weet dat ik een keer boos zou moeten worden maar ik ben zo slecht in confrontaties.

HokeyPokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 18:30

Ik heb werkelijk alles opgegeten wat ik maar tegen ben gekomen en nu durf ik mijn lijstje in het afval topic niet up te daten.. :D :D

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 18:32

LaraLise schreef:
Ik heb werkelijk alles opgegeten wat ik maar tegen ben gekomen en nu durf ik mijn lijstje in het afval topic niet up te daten.. :D :D

Gewoon doen hoor, de mensen daar zijn ook niet allemaal perfect. Ik ben de ts :)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 18:34

Busted. :')

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 18:34

Ik heb echt een huildag om alles :(

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 19:18

Ik zeg al de hele week dat ik gezond ga eten, maar zit nu aan een bak patat. :o)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 19:31

Oehh ja, ik heb er bijna 3 kilo af maar ik heb zo'n zin in iets vets zometeen dat ik patat ga halen. Mag ook wel van mezelf want heb een lange schooldag gehad en ben pas over een half uur thuis. :+

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 20:20

Wij hebben voor 40 euro sushi besteld (mam, vriendlief en ik), contant afgerekend. Pa denkt dat we brood gegeten hebben vanavond :j

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 20:25

Ik heb 350 euro uitgegeven aan een zadel (waar ik ontzettend blij mee ben hoor), maar het paard waar het voor bedoeld is is niet van mij O:)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 20:26

Is sushi zo duur of eten jullie zo veel? :') ik heb me toch wetem in te houden! *trots*

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 21:09

Ik plak altijd de losse haren op de douchedeur := spoel het daarna wel weg hoor hahaha.

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 21:32

LaraLise schreef:

Ik ben vandaag aan de chocola en kaasbroodje gegaan...
En ja ik zit ook in het afvaltopic!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 21:42

Annabel schreef:
Ik plak altijd de losse haren op de douchedeur := spoel het daarna wel weg hoor hahaha.

Ik dacht dat ik de enige was die dag deed. Ik drapeer ze altijd heel mooi op de muur. :o

Catoohh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 21:51

Jolien87 schreef:
Annabel schreef:

Ik dacht dat ik de enige was die dag deed. Ik drapeer ze altijd heel mooi op de muur. :o

Herkenbaar!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 21:55

:)) Herkenbaar hierzo!

Ik ga altijd even met mijn hand over mijn onderrug, net boven m'n kont. Daar kan ik ze meestal onderscheppen om gedrapeerd te worden :')

Na het douchen doe ik ze wel altijd in de vuilbak. Liever zo dan het putje van de douche moeten uitkuisen met zo'n harige drap en zeepresten.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 22:08

Captain schreef:
Is sushi zo duur of eten jullie zo veel? :') ik heb me toch wetem in te houden! *trots*

Sushi is soms te lekker om je in te houden :(:) Wij eten veel! Ma had 2 nigir's en 6 ebi roll, verder hadden we nog 12 maki's (komkommer, ei, zalm, tonijn), 12 ebi roll, 3 spicy tuna, 3 spicy salmon en 3 tori maki's.. En dat was het wel weer geloof ik, die ebi roll is altijd de duurste want die is met het gebakken garnaaltje erin :+:

Aaaah dat van die haren herken ik ook, ik plak ze weleens op de muur.. :')

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 22:10

Amburtjoz schreef:
Sushi is soms te lekker om je in te houden :(:) Wij eten veel! Ma had 2 nigir's en 6 ebi roll, verder hadden we nog 12 maki's (komkommer, ei, zalm, tonijn), 12 ebi roll, 3 spicy tuna, 3 spicy salmon en 3 tori maki's.. En dat was het wel weer geloof ik, die ebi roll is altijd de duurste want die is met het gebakken garnaaltje erin :+:

Aaaah dat van die haren herken ik ook, ik plak ze weleens op de muur.. :')

Vriendin en ik hebben laatst met z'n tweeën voor 42euro besteld :') Is niet allemaal op gegaan trouwens.

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 22:49

Ik kan echt heel erg janken om de reclame van ouderen mishandeling, dat raakt mij zo erg dat ik er echt van van slag ben :o