Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Nu blijkt dat een 'vriendin' van me erachter zit, heb ik de neiging om haar hele vervelende berichtjes te sturen, maar ik houd me in, omdat ik haar de volgende keer publiekelijk voor banketstaaf kan en ga zetten voor de hele groep.
help, ik ben een kleffe mamma geworden
zijn al wel aardig wat mensen geweest die 't nodig vonden om commentaar te leveren op m'n zoveelste babyfoto dus in die zin voel ik me best een kleffe moeder
Anoniem schreef:wat is wegcijferen... Kind heeft op dit moment wel prioriteit nr 1, maar ik gok dat dat ook nog komt door de lading hormonenzijn al wel aardig wat mensen geweest die 't nodig vonden om commentaar te leveren op m'n zoveelste babyfoto dus in die zin voel ik me best een kleffe moeder
Anoniem schreef:Confession; ik had mezelf zo voorgenomen geen moeder te worden waarbij alles kind voor kind na zou zijn, maar nu staat m'n telefoon vol met foto's van onze eigen kleine uk en hij is net 3 wekenhelp, ik ben een kleffe mamma geworden
Geniet van je kleintje! 

)
spoel het daarna wel weg hoor hahaha. 
Captain schreef:Is sushi zo duur of eten jullie zo veel?ik heb me toch wetem in te houden! *trots*
Wij eten veel! Ma had 2 nigir's en 6 ebi roll, verder hadden we nog 12 maki's (komkommer, ei, zalm, tonijn), 12 ebi roll, 3 spicy tuna, 3 spicy salmon en 3 tori maki's.. En dat was het wel weer geloof ik, die ebi roll is altijd de duurste want die is met het gebakken garnaaltje erin
Amburtjoz schreef:Sushi is soms te lekker om je in te houdenWij eten veel! Ma had 2 nigir's en 6 ebi roll, verder hadden we nog 12 maki's (komkommer, ei, zalm, tonijn), 12 ebi roll, 3 spicy tuna, 3 spicy salmon en 3 tori maki's.. En dat was het wel weer geloof ik, die ebi roll is altijd de duurste want die is met het gebakken garnaaltje erin
![]()
Aaaah dat van die haren herken ik ook, ik plak ze weleens op de muur..
Is niet allemaal op gegaan trouwens.