MarlindeRooz schreef:SOS ben met een vriendin in de kroeg en hij komt zo “spontaan” hier heen.
Edit: nieuwe date dus
Omg hoe was het?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Rustig dames ik ben nergens van overstuur. Kan wel wat hebben.
Heb net rustig gebeld en besloten dat het beter is om even zonder elkaar gelukkig proberen te worden. En dat vinden we heel moeilijk, rot en poedersuiker! We willen het liefst weer alles doen wat zo leuk was. Onze dingetjes, rare gewoonten en grapjes behouden.
We hebben sowieso even twee weken 0 contact.
MarlindeRooz schreef:Ex belde net, hij mistte me en was emotioneel. Heb hem heel cool en kort afgekapt. Dat ik me juist enorm goed voel de laatste dagen, weer kan slapen en me geen zorgen meer maakte. Nou dat kwam volgens hem ook allemaal wel weer als we weer samen waren.
Heb maar even herhaald dat we niet bij elkaar passen en dat ik bij mijn punt blijf... heb hem niet de kans gegeven daar tegenin te gaan.
MarlindeRooz schreef:Beetje sneu dit. Was er vanavond weer... Maar ik voel me niet tot hem aangetrokken op seksueel gebied oid. En hij is denk ik een beetje verliefd op mij.
Halp.
Wilde net even met mijn ex overleggen over de afspraak van over een week. Wij hadden toen opeens een heel goed gesprek over dat we echt tijd apart moeten nemen. En dat we zelfstandig gelukkig moeten zijn en gewoon echt nuttige dingen. Niet van huil huil ik wil je terug en nu blabla. Maar echt, reflecteren en rationeel praten. Komt zijn vader binnen, die slaat de telefoon uit zijn handen. Pakt hem af en loopt weg. Vervolgens hij er achteraan en hij balt zijn vuist naar mijn ex en staat te dreigen.![]()
Dus hij boos weggereden (niet naar mij) en heb hem net rustig gehouden want was aardig bang dat hij gek ging doen (leip en roekeloos rijden). En niet de kans genomen om negatief te zijn over zijn ouders. Maar juist gezegd van ze houden van je (hij zei van niet) en ze willen het beste voor je. En je moet wel je grenzen bewaren want je bent 25 en je bepaalt zelf wat je doet. En dat hij niet direct zijn ouders kwijt raakt als hij tegen ze in gaat.![]()
Heftige avond zo.
MarlindeRooz schreef:Ho ik ben niet emotioneel, ik zit rustig een serie te kijken
MarlindeRooz schreef:We hebben sowieso even twee weken 0 contact.
MarlindeRooz schreef:Wilde net even met mijn ex overleggen over de afspraak van over een week.
[knip]
Komt zijn vader binnen, die slaat de telefoon uit zijn handen. Pakt hem af en loopt weg. Vervolgens hij er achteraan en hij balt zijn vuist naar mijn ex en staat te dreigen.
MarlindeRooz schreef:Dus hij boos weggereden (niet naar mij) en heb hem net rustig gehouden want was aardig bang dat hij gek ging doen (leip en roekeloos rijden). En niet de kans genomen om negatief te zijn over zijn ouders.
MarlindeRooz schreef:Vind het juist sterk van mezelf, want het was lekker makkelijk geweest hoor.
MarlindeRooz schreef:Komt zijn vader binnen, die slaat de telefoon uit zijn handen. Pakt hem af en loopt weg. Vervolgens hij er achteraan en hij balt zijn vuist naar mijn ex en staat te dreigen.
Tanya schreef:MarlindeRooz schreef:Komt zijn vader binnen, die slaat de telefoon uit zijn handen. Pakt hem af en loopt weg. Vervolgens hij er achteraan en hij balt zijn vuist naar mijn ex en staat te dreigen.
Ik heb dit stukje even een paar keer gelezen... De eerste keren leek het inderdaad alsof zijn vader binnenkwam terwijl ze samen waren etc, door de manier waarop het is geschreven. Maar ik denk dat Marlinde haar ex dit op de app heeft verteld, dat dit gebeurde?
MarcoBorsato schreef:Daten betekent toch niet je onafhankelijkheid opzeggen of op zoek bent naar liefde? Het is gewoon een leuke afleiding. Andere mensen zijn verantwoordelijk voor zichzelf hoor.
Een breakup is zelden rechtlijnig en ik snap best dat het contact heen en weer gaat. Nee, is niet slim en ik denk dat Marlinde ook wel weet dat het niet handig. Maar dat zal vanzelf beter worden.