Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nessie

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 12:19

Nee vond het ook echt belachelijk, heb er daarna wel weer producten in goede orde besteld. Maar vind het toch wel een ervaring die blijft hangen, was echt vies. Kreeg een tegoedbon van 5 euro die ik in 1 maand moest besteden...

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 12:19

Net een mailtje vd klantenservice gekregen; er is iets fout gegaan & geld wordt terug gestort, maar m'n bestelling staat dus niet ^)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-15 12:29

_Friemel schreef:
Jolandaa schreef:
Heeft er iemand van jullie ervaring met 77 online shop? (seventyseven online shop)

Ik wil er iets bestellen maar het is een buitenlandse (Duitse) online shop dus weet niet hoe de maten zullen vallen en of het wel veilig is omdat het menu in het Nederlands is maar de rest van de site in het Duits..

Maten vallen klein! Ik heb normaal M, moet hier toch echt L of XL hebben soms :wow: verder hele fijne shop!

Ligt aan t merk... Madonna broek was L bij mij. Past precies. Seventeen of hoe dat merk heet valt normaal. Tally Weijl valt klein met broeken. Normaal met shirts

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 12:35

Hmm heb een madonna trui besteld. Ben benieuwd, heb namelijk gewoon een M besteld.
Neem aan dat je gewoon kan ruilen als het niet past?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 13:31

Vervelend Lau. :(:) Snel opnieuw bestellen dan maar, als je geld weer binnen is. Wel fijn dat ze zo'n snelle reactie geven!

Macy, wat heb je besteld? Wel laten zien, hoor!

En De, hele leuke outfit! Vind je outfits echt steeds leuker worden. Twee topics terug of zo wist ik het nooit zo goed bij je outfits, maar vind tegenwoordig al je outfits echt heel leuk! :D

Ik heb gisteren deze spijkerbroek gekocht. Voor mij best wel een overwinning, want ik draag het liefste altijd zwarte broeken. Spijkerbroeken voel ik me heel ongemakkelijk in, maar deze zit heel lekker èn ik voel me er gewoon op mijn gemak in, yeey! :D Ik leer het wel, haha!

Afbeelding

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 13:44

Super leuk Rebec, staat je goed! En je schoenen <3 ik zal straks een collage maken met dingen die ik heb besteld!

Wat vervelend Lau! Zijn de artikelen die je wou bestellen nog wel op voorraad of dat ook niet?

Nessi, wauw. Een waardebon van 5 euro en ook nog binnen een maand te besteden?! _O-

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 13:50

Ah bedankt voor de complimenten!
Broek staat je super Rebec, vind je schoenen ook zo tof!

Wat vervelend van je bestellen Lau. Ik heb het toen bij boohoo gehad, maar toen ik de bestelling nog eens plaatste was de helft al weg in mijn maat..

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 13:57

Ik heb het via zo'n programma via m'n telefoon gedaan. Werkt niet ideaal, maar je krijgt er wel een beeld van :) ik ga ook niet alles houden, moet sowieso tussen die vesten kiezen...

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 14:00

Hè, dat vest rechtsonder ziet er bekend uit. :)) Zou sowieso die houden, echt een heerlijk vest. Ik draag hem heel vaak! Vind de broek en het shirtje linksboven ook heel mooi. <3

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 14:03

Hahahaha, ik vond hem op jou outfit foto zo tof dat ik m ook heb opgezocht :') _O-

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 14:11

Mooie broek Rebecca! En leuke bestelling hierboven!

Heb de bestelling meteen opnieuw geplaatst & nu is t wel goed ggaan. Krijg binnen 5 dagen m'n geld terug, dus komt hopelijk goed :Y)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 14:36

Mooie broek, en vooral toffe Asics Rebecca!

Wil zelf volgende maand ook Asics Gel Lyte III's bestellen. De paarse uit het Haze Pack <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 14:47

Thanks girls! :*

Ja de sneakers ben ik ook super blij mee, samen met m'n doc martens echt m'n favorieten. :D Welke Asics bedoel je, Drunksheep? Ik wil zelf stiekem ook nog een paar, dus inspiratie op doen kan geen kwaad, haha. O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 14:54

Ik ben trouwens ook helemaal weg van deze schoenen, maar ik vind mezelf hier toch echt te oud voor.. _O-

Afbeelding

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 16:26

Die schoenen kunnen echt niet meer inderdaad :') er komen steeds weer nieuwe colorways van asics, super cool. Nu maar eens in gaan verdiepen welke kleur ik wil!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 16:54

Zag mooie outfit voorbij komrn, classy en heel mooi.
Die spijkerbroek vind ik echt mooi staan.

Vandaag ook weer geshopt. Had echt een nare ervaring gehad.

Was in een winkel en had shirtje gekocht. Had een dik vest van de primark aan, polyester en weet ik het wat. Bij een klein beetje zweet komt er al snel een naar luchtje. Was veel warmer dan ik dacht.
Shirtje afgerekend en alles zegt die vrouw:
Je ruikt erg naar transpirant, nu ruiken ook al onze kleren ernaar. Je moet maar niet meer winkelen vanmiddag. Ja beter toch dat ik dat even tegen je zeg.

De manier waarop was echt heel gemeen.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 17:01

Rebeccaa schreef:
Thanks girls! :*

Ja de sneakers ben ik ook super blij mee, samen met m'n doc martens echt m'n favorieten. :D Welke Asics bedoel je, Drunksheep? Ik wil zelf stiekem ook nog een paar, dus inspiratie op doen kan geen kwaad, haha. O:)

Deze <3
Afbeelding

De zool vind ik ook zo tof!

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 17:22

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 17:30

Flying_Angel, nou ja, wat erg zeg!! Ik zou een klacht indienen :oo

Mooie outfits komen er weer voorbij! Paarse vind ik, in ieder geval voor mezelf, wat minder. Maar ben benieuwd hoe ze onder een outfit staan. :P

Ik heb altijd heel graag deze gewild maar ze nergens kunnen vinden.... Adidas zx flux overkill
Afbeelding

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 17:57

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 18:00

Jaaaa ik vind ze zoooo mooi! <3 Maar kan ze nergens vinden :(

Leuke kleren!

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 18:30

Deetjeeuh schreef:
Jaaaa ik vind ze zoooo mooi! <3 Maar kan ze nergens vinden :(

Leuke kleren!

Welke maat heb je? Ik zal eens voor je kijken of ik wat kan vinden!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 18:37

Macyy schreef:
Wat vervelend Lau! Zijn de artikelen die je wou bestellen nog wel op voorraad of dat ook niet?

Ja <<)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 18:41

Ik zou ook een klacht indienen. Alsof jijzelf dat al niet door had. Ze moet zich schamen. Wie weet krijg je wel korting of iets dergelijks. Ik vind zoiers zelfs wel rede tot ontslag :j

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 18:51

Gave bestelling Lau! :D

Wat ga je doen als dat eerste jurkje doorschijnt zoals bij dat model? Is wel sexy hoor!