Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Saaams schreef:Dees schreef:In de categorie belachelijk:
Welkoop heeft 10% korting op paardenbrok. Maar ze hebben voor het gemak wel alvast de prijzen verhoogd naar wat ze zullen zijn met 21% btw.
Heel toevallig komt die prijs met 10% korting uit op de prijs van 2024, wat het was. Rara.
Dit soort praktijken ben ik niet van Welkoop gewend. Slechte beurt.
Ik zag het inderdaad ook al. Belachelijk.
Blij dat ik nog in bestelling heb staan met de kortingscode van laatst. Gauw zondag nog even besteld
SansaS schreef:Het staat opzich ook gewoon in hun voorwaarden maar die leest vermoedelijk niemand.
Iccc schreef:Wat vreemd ik ben niet gebeld..
Mijn bestelling was gister laat in de middag pas binnen.. de metazoa was even niet leverbaar dus was niet haalbaar voor mij meer deze gister op te halen.. dus haal het morgen op. Ben erg benieuwd wat ze zeggen dan..
dravergekkie schreef:Iccc schreef:Wat vreemd ik ben niet gebeld..
Mijn bestelling was gister laat in de middag pas binnen.. de metazoa was even niet leverbaar dus was niet haalbaar voor mij meer deze gister op te halen.. dus haal het morgen op. Ben erg benieuwd wat ze zeggen dan..
Nou ik heb van de week voer besteld wat nog steeds niet klaar ligt...met korting.
En ook niet gebeld.
Dus ik ben benieuwd wat ze daarmee gaan doen.
Vuri schreef:Ik heb net mijn bestelling opgehaald bij de Welkoop en gewoon netjes de prijs betaald van 2024. Had online besteld en ze scannen dan altijd een code van een uitgeprint papier waar mijn bestelling op staat.
Ik ben dus heel blij, want door voorgaande berichten had ik er al de pest in dat ik hem niet begin van de week had opgehaald.
Tancreda4 schreef:Vuri schreef:Ik heb net mijn bestelling opgehaald bij de Welkoop en gewoon netjes de prijs betaald van 2024. Had online besteld en ze scannen dan altijd een code van een uitgeprint papier waar mijn bestelling op staat.
Ik ben dus heel blij, want door voorgaande berichten had ik er al de pest in dat ik hem niet begin van de week had opgehaald.
Dat zou ik ook verwachten. Want als je met een kortingscode besteld maar later ophaalt en betaald op een dag dat die code niet meer geldig is, betaal je ook gewoon wat op je factuur staat. Lijkt mij hiermee dan ook.
manzano schreef:Onze Welkoop heeft ook iedereen nagebeld. Geldt voor alle winkels dat je idd voor 1 januari ook betaald moest hebben. Vervelende is dat je bij Welkoop bij afhalen geen keuze hebt voor ideal. Alleen voor betalen in de winkel.
manzano schreef:Een kortingscode is wat anders dan btw.
De winkel moet nu 21% ontvangen btw afdragen terwijl ze maar 9% van jou hebben ontvangen. Netto houden ze dus minder geld over aan je bestelling.