Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_mexx_lady_ schreef:Even een vraagje hier.. Ik begin maandag met 5 weken stage in het ziekenhuis. Dit houdt in 8 uur lopen en staan. Nu is het aangeraden om goede schoenen te dragen.
Die ergonomische schoenen van Wolky ofzo zie ik even niet zitten![]()
Nu kwam een klasgenootje af dat ze Nike Air Max heeft gekocht. Door de dikke en stevige zool sta je stevig en loop je blijkbaar heerlijk. Eigenlijk een goed idee van haar. Heb Zalando al gekeken maar daar staan geen leuke op. Iemand nog een site waar ze Air Max verkopen?
Heb eigenlijk geen zin om er 130 voor te betalen, zij had ze voor 90 gekocht... Iemand?
Loose schreef:Ik vind Air Max schoenen eigenlijk leuker dan Roshe Runs, maar ik moet er wel bij zeggen dat ik ze stiekem altijd al leuk vond, ook toen ze echt nog niet konden.
Maar misschien is voor een ziekenhuis Roshe Run wel wat netter, omdat het idd kan zijn dat mensen er nog slechte associaties bij hebben.
_mexx_lady_ schreef:Even een vraagje hier.. Ik begin maandag met 5 weken stage in het ziekenhuis. Dit houdt in 8 uur lopen en staan. Nu is het aangeraden om goede schoenen te dragen.
Nu kwam een klasgenootje af dat ze Nike Air Max heeft gekocht. Door de dikke en stevige zool sta je stevig en loop je blijkbaar heerlijk. Eigenlijk een goed idee van haar. Heb Zalando al gekeken maar daar staan geen leuke op. Iemand nog een site waar ze Air Max verkopen?
Heb eigenlijk geen zin om er 130 voor te betalen, zij had ze voor 90 gekocht... Iemand?
Mroes_1992 schreef:Hai!
[ Afbeelding ]
Ik heb deze in S besteld maar die zakt lichtjes van m'n schouders af.
Nu keek ik voor de XS in Zwolle & Apeldoorn en online maar hij is helaas uitverkocht.
Mocht iemand ergens anders nog in een h&m komen en deze toch nog zien in XS,
Wil iemand hem dan voor me mee nemen?
Ik betaal uiteraard alle kosten!