Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Samsie schreef:Nu had ik interesse in een fiets die ik zelf op kon halen, maar ik moet vaak meer dan een halve dag wachten op een email. Dus ik ben maar verder gaan kijken.
Samsie schreef:Gistermiddag kon ze vrij snel antwoorden en nu al vanaf gisteravond half 6 niks meer van der vernomen. En er staat ook telkens dat ze het vanaf een samsung mobile beantwoord dus
GamblersCup schreef:Giolli schreef:En toch, als iemand een mail van jou verwacht is het not-done om diegene dagen lang te laten wachten. 1 of anderhalf dag, oke.
Er wordt gezegd dat ze "al een halve dag niet gereageerd heeft!". Dat is niet iemand "laten wachten", dat is heel normaal
Kinke schreef:Giolli schreef:Tegenwoordig is iedereen mobiel dus ik vind het een stomme smoes om maar gewoon niet meer te reageren.
Daar ken ik dan toevallig vele uitzonderingen op. Ben er zelf ook 1. Ik peins er niet over om internet op mijn mobiel te plaatsen.
GamblersCup schreef:Giolli, het gaat om een halve dag!!! Waar gaat het over, verwacht je écht dat iedereen maar direct en altijd op internet bezig is??