Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 21:52

Vientje schreef:
Och wat een leuke kittens <3 *wordt hebberig* Het is dat mijn huis écht te klein is voor een kat, maar van die schattige kittens brengen m toch altijd weer aan het twijfelen :D

Ik had weer een optimist met een (toch wel bijna beledigend laag :o ) bod, tegenbod gedaan van een paar euro meer, en toen ontving ik een voorrekening wat het nieuw zou kosten en dat ik dus te veel vroeg. Tja, ik weet óók wat het nieuw kost en daar had ik toch echt rekening mee gehouden, is het je alsnog te duur dan ga maar naar een ander of ga het nieuw kopen :) Het ligt mij niet in de weg.

Soms.....heb ik zo'n zin om de uitdrukking "Ik heb dan wel een schimmelpaard, maar ben toch echt Sinterklaas niet" te gebruiken :') Nou was dit zeker nog geen heel extreem geval, dat scheelt.

_/-\o_ _O-

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 21:53

Ja, ik twijfel of ik m'n iPod Touch ga verkopen. Denk dat ik m gewoon voor een flink bedrag op mp zet, en als niemand dat er voor wil geven houd ik m toch lekker :+

En dat zou je eens een keer moeten zeggen Vientje :')

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 21:54

Lieszje schreef:
Ben ook benieuwd Joyce!
Al wat gehoord?

Zaterdag de scooter opgehaald.
Heb een plant gegeven, vonden ze wel leuk :)

Ze vroeg of ik de stoelen tegen een meerprijs wou komen brengen, maar dat is flink uit de richting, dus dat doen we maar niet ;) Ze wil de stoeltjes graag volgende week op komen halen en ik heb niets meer gehoord over het bod dat ze bij de advertentie heeft geplaatst. Hij staat nu gereserveerd, dus ik ben heeeel benieuwd of ze volgende week ook daadwerkelijk komt en of ze met 75 of 50 euro komt :D

bridgetF

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 22:08

krijg je straks een heel gedoe aan de deur, 50 nee 75 nee 50 nee 75

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 22:15

Ik ga af op de afspraken die we via de mail hebben gemaakt, die stonden het eerst en dat is ook via "persoonlijk contact" gegaan. Mijn vriend zei net: misschien heeft ze wel op meerdere sets geboden en is ze vergeten dat ze jou al had gemaild.

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 22:18

1 kitten is hoogstwaarschijnlijk verkocht :D

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 23:04

Ik heb ook twee advertenties op mp gezet... Vanmorgen om 10 uur een bod, was aant werk dus kon niet meteen reageren. Om half 12 het bod ingetrokken en een hoger bod geplaatst...
Eerste bod vond ik al prima maar dus ingestemd met het tweede bod. Nu al de hele dag op en neer aant mailen met allemaal vragen en heb alles nog eens opgemeten hopelijk hebben we nu een deal...

Andere artikel nog niks van biedingen of reacties op gehad... Maar dat staat er ook 100x op...

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 23:10

lelijke_heks schreef:
Ik heb ook twee advertenties op mp gezet... Vanmorgen om 10 uur een bod, was aant werk dus kon niet meteen reageren. Om half 12 het bod ingetrokken en een hoger bod geplaatst...
Eerste bod vond ik al prima maar dus ingestemd met het tweede bod. Nu al de hele dag op en neer aant mailen met allemaal vragen en heb alles nog eens opgemeten hopelijk hebben we nu een deal...

Andere artikel nog niks van biedingen of reacties op gehad... Maar dat staat er ook 100x op...

Mijn ervaring is: De mensen die het meeste vragen en je uren bezig houden.....die kopen uiteindelijk niet ;(

Hoop dat het bij jou anders is.

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 23:14

Had een keer een partij hondenspul op marktplaats staan voor een flinke prijs.

Kreeg een net mailtje van een meid: zijn het verschillende maten?

ik terug gemaild : Ja, van maat chihuahua tot berner senner.

Zij: mooi, mag ik je rekeningnummer?

Geld stond er meteen op, pakketje verzonden. Meid was tevreden.

Fijn zulke deals. maar helaas gebeurd dat maar weinig :(

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 00:24

Nouja dat hoop ik ook... Net weer een mail met antwoorden gestuurd...
Morgen stuur ik haar nog 1x iets over de maat op en verder krijgt ze alleen nog mijn rekeningnummer.... Pfff wat een vragen allemaal... Ik lijk wel een encyclopedie...

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 07:21

Had me toch iets bijzonders, moest een hondenhalsbandriem hebben,
dus gemaild naar ééntje met een nieuwe aangeboden hondenhalsbandriem,
kon ze hem niet meer vinden, heeft ze voor de niks een gebruikte opgestuurd.
Nou super toch!!! Ben er echt heel blij mee.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 07:31

heel netjes inderdaad !

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 08:49

Ik zou het met die stoelen zelf toch even navragen hoor, wat de bedoeling is van dat bod van 50 euro...dan weet je tenminste waar je aan toe bent :)

Bij poesjes vind ik het ook altijd wel fijn om er een verhaaltje bij te horen, wat voor poezen zijn pa & ma, hoe groeien ze op, idd. op ze al geënt worden en ik vind het ook altijd wel prettig staan als er gezegd wordt dat ze een zakje voer en eventueel een speelgoedje meekrijgen ofzo, daaraan zie je dan dat mensen om de diertjes geven :)

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 08:53

Hier ook weer een positieve ervaring op MP :)
Zumba schoenen te koop gezet (wegens verkeerde maat besteld)... vrouw mailde, heel goed mailcontact, foto's gestuurd via whatsapp, prijs overeengekomen, geld is al bijgeschreven... :D Ze stuurt me een pakketzegel en een adressticker toe en dan breng ik het gelijk naar het postkantoor :)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 09:04

Hier ook weer een positieve ervaring.

Gister twee IKEA stoelen opgehaald voor 35 euro die nieuw 140 euro hadden gekost samen, waren bijna niet te onderscheiden van nieuw! :))

Donderdag nog een nieuwe hoes voor m'n IKEA fauteuil ophalen en hopelijk ook meteen een tweepersoons hoogslaper! :))

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 09:09

En dan heb ik nog een vraagje..

Zouden jullie verf kopen via marktplaats? :)

We willen twee muren verven, waarvan één al geverfd is dus alleen nog een laag eroverheen nodig heeft en de ander is echt muur-muur dus daar moet eerst voorstrijk overheen.. Het zou ons wel een stuk geld schelen als we het van marktplaats halen denk ik!

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 10:03

ik heb eens een keer verf gekocht via marktplaats, dat scheelde een hoop geld!
Je moet wel even weten hoe oud de verf is, misschien zit er wel een vel op van 10 cm dik.

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 13:20

nou ik heb dan eindelijk na nog meer opmeten eindelijk een deal (lijkt 't op iig) rekeningnummer doorgegeven en zodra het geld erop staat verstuur ik 't pakje...

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 14:12

35 euro voor 2 zo goed als nieuwe stoelen is niets!

Verf zou ik alleen kopen als ik het ook kan ophalen

Ik heb ook weer van alles op mp gezet Dekens Lederen bank eethoek enz
Gelijk reacties op dekens enz
Een bod van 4 euro op een 2 a 3 keer gebruikte luxe zweet deken
Heb maar terug gemailt 4 euro?

Op een andere deken doet ze ook al zn belachelijk laag bod

Klaaswoeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 17:02

Ik zit er ook aan te denken om via MP verf te kopen. Als de pot gewoon nog dicht is lijkt me het geen probleem, dan is het een beetje hetzelfde als het van zo'n dumpzaak/restantgigant halen. Zijn op MP ook wel echte bedrijven die met goedkope verf adverteren (budgetbehangland oid). Daar zou ik wel vertrouwen in hebben. Particulier weet ik zo niet. Waarschijnlijk inderdaad alleen als je het kan komen halen en dus controleren.

Woont er hier iemand toevallig in Noord-Holland die richting Oerol (Terschelling) óf Westerbork komt een dezer dagen? Zou je daar ook een advertentie voor op de BM kunnen plaatsen en zo ja, onder welke categorie zou je dat dan doen?
Laatst bijgewerkt door Klaaswoeba op 11-06-13 17:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 17:03

ik ben een prijs overeen gekomen met de vrouw die 8 dingen van me wil overnemen, ze komt het morgen ophalen. Ben weer benieuwd!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 17:19

Wie van jullie reageert/bied wel op een advertentie met een lager prijs/bod dan dat er in de ad staat, ook al staat erbij lager bieden geen nut (hier wordt niet op gereageerd).? En krijgen jullie dan soms toch reactie :')

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 17:20

Als het er echt bij staat niet. En anders hooguit een paar euro minder, want ja, proberen kan altijd toch? maar als ik dan terug krijg dat het alleen voor de vp weg mag wil ik die er ook wel voor betalen

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 17:37

ik ga het erbij zetten denk ik. Nu weer een die dus ruim 20 euro minder bied. Ik ga er gewoon niet meer op reageren ook. Over een paar euro zal ik niet zeuren, maar bij combi aanschaffen denken mensen altijd dat je dan ook vast wel akkoord gaat met 1 stuk gratis of voor 90% minder dan de vraagprijs voor dat ene item.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 17:47

ik heb weer een koopje gedaan :
3 x peesbeschermers + achterkappen
1 x losse peesbeschermers
1 x anky halster

voor 30 incl :D

hopelijk gaat alles goed :P