[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 18:12

Ik denk dat ik ook maar eens BB-cream ga proberen dan. Ik heb nogal een vervelende huid qua putjes en bultjes dus dan valt foundation ook altijd zo erg op vind ik. Maar ik ben ook helemaal niet goed met dat soort dingen. :=

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 18:13

BB is juist heel slecht voor je huid, is laatst uitgekomen.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 18:33

Bron, artikel? :) En wat bedoel je met slecht, een foundation is ook niet goed voor je huid. Ik heb er een van Skin79 echt ideaal.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-13 18:39

Ik gebruik ook regelmatig BB, vind ik toch fijner dan foundation, omdat ik altijd het idee heb dat je foundation zo duidelijk zie zitten, omdat ik geen goede kleur kan vinden :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 18:44

Ik vind dat je bij mij ook de foundation ziet zitten, niet storend maar je weet wel dat ik het op heb meestal.. Ik ga toch maar eens een bb cream proberen, mijn huid is op het moment toch heel rustig dus ik heb niet meer zo heel veel dekking nodig. :n

Overigens zie ik er wel altijd leuk uit qua kleding hoor, als ik naar school ga ook, maar gewoon niet heel erg interessant/spannend.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-13 18:46

Ik zie er ook niet altijd even leuk uit qua kleding. Ik werk niet en zit niet op school, dus heb ook wel eens geen zin om echt veel aandacht er aan te besteden als ik toch alleen maar buiten kom om met de hond te wandelen. Dat soort dagen grijp ik het liefste naar een basic jurkje, sjaal, legging en laarzen :)
Maar ik hou sowieso wel van basic kleding, heel saai :+

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 18:48

weet iemand nog een leuke webshop die net zoiets heeft als loavies en we love musthaves?
er zitten hele leuke dingen tussen maar wat ik wil is net uitverkocht en ik zoek nog zo'n soort webshop

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-13 18:49

modemusthaves.nl?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 18:50

Ik ook, ik draag ook heel veel witte en zwarte kleding. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 18:51

Rebeccaa schreef:
Ik ook, ik draag ook heel veel witte en zwarte kleding. :')

Ik heb juist van de week eindelijk wat meer zwart gekocht, had dat bijna niet in de kast hangen _O-

LisavanLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 18:52

jaa zulke webshops zoek ik alleen hebben ze hier toevallig niet wat ik zoek :P

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-13 18:53

Ik had een periode alleen maar zwart, toen niets meer zwart en nu loop ik weer veel in zwart :')

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 19:00

_Micha_ schreef:
Bron, artikel? :) En wat bedoel je met slecht, een foundation is ook niet goed voor je huid. Ik heb er een van Skin79 echt ideaal.

https://www.google.nl/search?q=bb+cream ... t+bb+cream

Daarom gebruik ik ook poederfoundation, van al die vloeibare troep gaat mijn huid klooien.

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 19:37

Maar wat hebben jullie in het zwart dan?
Het enige wat ik in het zwart heb is een basic shirt en wat basic hempjes, verder zie ik altijd vrij weinig leuke kleding in het zwart, of ze vallen me gewoon niet op.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 20:12

ik heb juist altijd wel kleur in mijn kleding... shirts en jurkjes in alle kleuren te vinden hier, vaak combineer ik dan zwart met een kleur.

Momenteel pas ik nog maar 1 spijkerbroek, de rest is me nu allemaal te groot geworden... Best leuk natuurlijk, maar nu dus even jurkjes tijd tot ik op stabiel gewicht ben en nieuwe broeken kan gaan kopen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 21:30

Joolien schreef:
Fee_ schreef:
Ja misschien moet ik dat ook maar gewoon gaan doen. :D

Loop niet vaak ik vrijetijdskleding. Werk bijna elke dag in het daarbij behorende apenpakkie. En thuis loop ik altijd heel on charmant in een jogging broek met slobber trui. En bij de paarden natuurlijk rijkleding. Vind het echt heerlijk als ik mijn eigen normale kleding aan mag. :))

Jaaa daarom wordt uitgaan ook gwoon weer leuker! Sinds ik weer goedi n mn vel zit kleed ik me vaker gewoon leuk, ook al gaan we even de stad in. Beetje mn best doen mag wel :D Ook doe ik steeds vaker weer wat met make-up, BB cream vind ik dan ook een uitvinding :D

Aah BB cream <3 Mijn grote liefde! Begin de laatste tijd ook weer wat meer met make-up te rommelen, kleding heb ik altijd al heel leuk gevonden. Volg actief verschillende trends en vind het ook gewoon heel interessant allemaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 21:36

Grappig, ik had altijd een make-up ritueel van 30 seconden := (mascara op en gaan met die banaan) maar probeer er de laatste tijd toch weer verzorgder uit te zien. Ben weer single en dan moet je wel een beetje representabel voor de dag komen :')

Begin mijn ochtend altijd met een flinke laag dagcréme. Heb een hele, hele droge huid en als ik dat niet doe ben ik aan het einde van de dag echt uitgedroogd. Dus laagje dagcreme, in de winter zelfs van Vaseline, tijdens de zomer/herfst/lente gewoon van de Etos. Dan eet ik m'n ontbijtje en rook ik m'n sigaretje, is ook belangrijk. Heb dan altijd eerst een laagje bb-cream. Altijd dun want ik houd echt totaal niet van een gigantische dikke pannenkoeklaag op mijn gezicht. Heb dan gewoon een egale huid die er wat beter uit ziet. "Probleemzones" zoals wallen en rode plekjes op mijn kin/voorhoofd krijgen nog wat extra aandacht met een laagje concealer. Daar gooi ik wat matterende poeder overheen, gewoon witte van de Etos. Dan wat oogschaduw, op schooldagen een bruintint en alleen op mijn bewegend ooglid, als ik uitga wat fellere kleuren en ook op mijn arcadeboog en soms zelfs wat hoger. Eyeliner, mascara en dan doe ik op het laatst nog wat blush op. Heeft me heel lang gekost om een goede blush te vinden die goed bij mijn huid en haar staat, maar ben heel blij met degene die ik nu heb. Is gewoon van de H&M maar vind het echt een heel leuk kleurtje.
Ik voel me gewoon veel zekerder als ik met make-up de deur uit ga eigenlijk. Is voor mij hetzelfde als wanneer ik er heel leuk uit zie voor mijn gevoel. Dan ben je toch net wat zekerder

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 21:52

oh jee, als ik dit allemaal lees dan zie ik al gelijk mijn wekker een uur eerder voor me. Ik ben namelijk heel traag, haasten komt niet in mijn systeem voor. Ja, ik heb wel altijd haast, maar dat is omdat ik altijd druk ben, maar ook omdat ik dingen langzaam doe.

Als ik eindelijk eens mijn bed uit ga, onder de douche (veel te lang), haren fohnen, aankleden, lenzen in, mascara, oogpotlood en wenkbrauwen een beetje bijzetten, en als ik nog tijd heb haar stijlen en anders maar een staart :P en dan ben ik alweer te laat en daaaag ontbijt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 21:54

Als ik om half 9 in de collegezaal moet zitten gaat mijn wekker kwart over 7 eigenlijk. Douchen doe ik 's avonds zodat ik 's morgens die tijd kan besparen. Half 8 kom ik m'n bed eindelijk een keer uit en dan begint mijn ritueel haha

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 23:47

Ja ik ga sinds kort ook de deur niet meer uit zonder make up. Terwijl me dat eerst echt geen ene flikker kon schelen. :D

Mijn haren had ik ook altijd gewoon zo simpel mogelijk in een staart. Maar sinds een paar maanden ook aan het experimenteren met opsteken en vlechten en zo. :))

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 00:01

@ Lisaah, http://www.urbanstiletto.nl misschien? Fijn terugstuur systeem ook, en een aantal van m'n favoriete kledingstukken komen daar vandaan :)

Ik draag helemaal geen foundation of blush, ik heb van mezelf altijd een gezonde kleur en rode wangetjes met wat sproetjes. Ik lijk meteen zo raar egaal als ik foundation draag, omdat ik juist altijd kleur op m'n wangen heb. Een beetje poeder op m'n wallen en het puntje van m'n neus, that's it. Dan wenkbrauwen bijtekenen, beetje bruin oogpotlood in m'n ooghoeken en wat mascara. Maar ga ook gerust naar de uni zonder make-up. Als ik uit ga; eyeliner en een mooie statement kleur lippenstift.

Wbt. kleding, ik probeer altijd een 'interest piece' in m'n outfit te hebben. Dus als ik biker boots met een zwart jurkje en een spijkerjasje combineer, een interessante panty met patroon/ statement necklace/ opvallende sjaal/ poncho/ sjaaltje in m'n haar. Mijn kleding valt denk ik in de categorie "alternatief/hipster" (oh wat heb ik een hekel aan dat woord := )

Mijn weekend outfit van vandaag, voor een wandeling over de Heath: bordeauxrood groot shirt, opgerolde spijkerbroek, allstars en poncho. Heerlijk weer, zonnetje, niet te koud. Perfect!

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 00:03

Ik ben ook een hipster, boks :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 09:52

Oeh die poncho is ook mooi. Hebbie die vandaan? :P
Ik heb een wijd vallend zwart blouse/shirtje, en een tanktop. En ik heb een zwart-grijze bomenbroek _O- (foto komt nog)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-13 09:54

DewiRox schreef:
Maar wat hebben jullie in het zwart dan?
Het enige wat ik in het zwart heb is een basic shirt en wat basic hempjes, verder zie ik altijd vrij weinig leuke kleding in het zwart, of ze vallen me gewoon niet op.

Gewoon alles :+
Een zwart basic jurkje, zwart basic shirtje, zwarte broek, zwarte blouse, zwart vestje. Leuk combineren met andere kleuren statement kettingen, sjaals en dat soort dingen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 10:31

Wat vinden jullie gepaste kleding voor op een begrafenis? Een jurkje (zwart) vind ik altijd heel erg mooi, maar door mijn kleine lengte is het heel erg lastig een mooi zittend jurkje te vinden..