Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
__Sannne schreef:chloeve schreef:Ook even om te reageren op de buggies en rolstoelen.
zelf maak ik ook gebruik van een rolstoel, en moet inderdaad vooruit duwen aangezien er weinig tot geen mensen aan de kant gaandoe het natuurlijk liever niet maar moet toch naar de uitgang kunnen gaan haha
Ik vind rolstoelen toch wel een wat ander verhaal dan buggies. Rolstoel kan je vrij weinig aan doen, maar je kiest er toch echt zelf voor om je kind met buggy en al mee te nemen naar zo'n winkel.
Yv_ schreef:Lous schreef:De BH's zijn kwalitatief echt goed. De T-shirts ook.
BH's zijn ook zo stug als weet ik het wat...
Douraque schreef:Ik heb 1x een bh gekocht van de primark, maar dat zal ik nooit meer doen. Biedt totaal geen ondersteuning en zijn van algehele slechte kwaliteit.
Maar dat kan ook komen doordat ik normaal enkel Victoria's Secret ben gewend en eigenlijk niets anders meer wil
Douraque schreef:Ik heb voor VS altijd Hunkemöller gedragen, maar dat wil ik ook nooit meer. Als eenmaal VS gewend bent, wil je niets anders meer. Het draagcomfort en de kwaliteit is zoveel beter. Ik heb denk ik nu rond 10 a 15 setjes
En laat je door hun opmeten, dan heb je gelijk de goede maat en zij geven suggesties. Dat is zo ontzettend fijn.