Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Trevor McDonald was recent, die heette ook "Inside Death Row".
 Trevor McDonald was recent, die heette ook "Inside Death Row".                                                         
 Denk niet dat je opheldering kunt verwachten over hoe iemand zoiets kan doen, volgens mij is dat hetzelfde als iemand vragen waarom hij op jongens valt. Denk dat juist deze mensen wel wat extra support kunnen gebruiken, dus als je het op kunt brengen denk ik dat je iemand heel blij kunt maken.
   Denk niet dat je opheldering kunt verwachten over hoe iemand zoiets kan doen, volgens mij is dat hetzelfde als iemand vragen waarom hij op jongens valt. Denk dat juist deze mensen wel wat extra support kunnen gebruiken, dus als je het op kunt brengen denk ik dat je iemand heel blij kunt maken.                                                          

djuulsie schreef:Kindermisbruik is een onnatuurlijke drang waar ik geen enkele vorm van begrip voor op kan brengen.

SteffiiY schreef:Dit vind ik een hele rare opmerking shilady, ik ken namelijk 2 personen die heel erg gelukkig zijn momenteel ondanks hun misbruik.
 Dus ja, als ik moet kiezen tussen nu gedood worden of misbruikt zijn als kind dan kies ik het laatste. Al is dat wel een heel erg hypothetische keuze.
 Dus ja, als ik moet kiezen tussen nu gedood worden of misbruikt zijn als kind dan kies ik het laatste. Al is dat wel een heel erg hypothetische keuze.