Hier kwam vanmiddag een klein onweersbuitje voorbij en nu net een hele grote. Het is al sinds 9 uur hartstikke donker buiten. Behalve de vele flitsen dan. Hij hangt hier recht boven.
Het stormt het regent en het is kooouuuuddd. Zit hier met shirtje met lange mouwen en dik vest en sjawl om.... gelukkig heeft mams even geen last van de overgang en zijn gelukkig de ramen dicht..... stelde voor dat we de verwarming even aan zetten: mam vroeg of ik wel goed bij mijn hoofd was en of ik mij niet even na moet laten kijken.... verwarming aan in augustus...... nou kijkt ze mij nog steeds aan of ik gek ben
slaap inmiddels alweer onder dik donsdekbed en wollen deken en sprei
Sta ik net mijn plantjes water te geven op het balkon...(enkele dorstige exemplaren) draai me om en loop naar binnen,begint het toch te plensen . Goed...bakken zijn weer doorgespoelt
Het is op dit moment 16 graden buiten maar heb toch ook gewoon de ramen open hoor. 1 draai/kiep raam dat gekiept staat en 2 van die schuine dakramen die op een kiertje staan. Niet te ver anders regent het in.
kitty_gomez
Geplaatst: 13-08-08 22:08
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 08-03-24 20:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Dat denk ik ook. Maar hier kletterd het ook van de regen, licht het van de onweer en giert de wind langs het huis. Herfst maar dan met de blaadjes nog aan de bomen.
Zeer stormachtig. Vandaag de nodige onweer gehad met klappen zo hard dat het hele huis stond te trillen. Nu alleen nog erg veel regen en wind. Echt zo'n typische najaar storm.