Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nu heb ik zoveel spijt, ik voel mijn lippen niet meer
dat begon al 2 maanden nadat ze net een relatie hadden. Ik zou er niet tegen kunnen haha. Oehlala schreef:nee, bedrijven die een impact kunnen hebben op het milieu worden met naam en toenaam bekend gemaakt, daar wordt niets meer gelakt. Dat, dat in het geval van agrarische bedrijven veelal families betreft, met hun persoonlijke huis- en woonadrs, en geen postbusbedrijven met personeel, maakt het toch wat dubieus. Aan de andere kant zijn al je gegevens al bekend als GLB aanvrager, en ook daar sta je met naam en toenaam en subsidiebedrag.
denisesilver schreef:Nou het is geregeld. Auto wordt ergens binnen 5 dagen opgehaald en bij de garage afgezet. Garage houdt er rekening mee dat de auto later kan komen dan de beoogde dinsdag. Ik zit bij Centraal Beheer overigens. Gaat me € 338 kosten, maar dan staat het ding in ieder geval waar het moet wezen. Ik moet dus straks nog even op en neer naar Raamsdonkveer om mijn sleutels af te gooien en de nota te betalen. Ik moet inderdaad gewoon bij de ANWB gaan.
Verder is het weer suuuuper gezellig met mijn ouders onderling. Als je denkt; leuk met mijn ouders samenwonen, doe het niet!