Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-25 13:26

Ik moest iets printen...

Waarom is dat telkens toch zo'n test van mijn geduld?

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-25 13:34

Wilde inderdaad vragen of het vrijdagmiddag was. Was het maar zo’n feest.
Hier schijnt momenteel de zon {:}

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-25 13:38

Cer schreef:
Niobe schreef:
DP foei _O-

dit staat dan ook een beetje gek wel.. :')

Was een beetje expres :+

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-25 15:04

Ergens in de afgelopen paar dagen heeft mijn lichaam besloten dat eten een optionele functie is ipv noodzakelijk, en ik ben het er niet zo mee eens :') ik hou het er voor nu op dat het vanuit de mentale kant komt en dat als ik helemaal weer in het ritme zit met school dat t goed komt, maar hoop wel dat het niet te lang aanhoudt.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-25 15:44

Ik erger me aan mailtjes van mijn overheid en ook de apotheek herhaalrecept service: u heeft een bericht ontvangen en moet mogelijk actie ondernemen.
Ten eerste geeft het onrust.
Dan toch maar inloggen.
Is het gewoon een algemene melding waar je niks mee hoeft.

Maarja voor hetzelfde geld moest je er wel iets mee dus daarom wel inloggen he want anders blijft het spoken. Zo vervelend en irritant!

Een groot deel van die nutteloze berichten is toch met een stukje if/else code wel te ondervangen…

Tja we leven in wat later bekend zal staan als de digitale oertijd.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-25 16:50

Partner zit een US public hearing over UAP's te kijken. Heel interessant normaal gezien, maar mijn hoofs staat er niet naar dus nu vind ik het stom :')

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-25 16:57

Aan het feit dat er een 23 jarig Oekrains meisje vermoord is in de USA en voor de dader die haar uit het niets in de metro doodstak een inzameling was opgestart om hem te helpen tegen het racisme dat systematisch is en hij daardoor niet verantwoordelijk is.

Wat een wereld. Ik weet soms niet wat ik lees.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-25 17:06

Al de hele dag een gevoel van glas in m’n keel. Zo klaar mee :\ Leuk ook met een groot event morgen -O-

TessaxQuincyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-25 18:02

Zo veel haar uitval, voel me net een hond. Waarschijnlijk door stress enzv maar d'r is niet iets wat ik daar op dit moment aan kan doen |o

edit: minuut na deze bericht plast hond ook nog in bed, omdat ze niet naar buiten wilde vanmiddag want het regende en het was nat :\

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-25 19:01

Vriendin die vanaf Londen, via Doha naar Kathmandu (Nepal) zou vliegen.
Eerst wordt de terminal in Londen ontruimd door een mogelijk gevaarlijke stof, toch iets spannender op een vliegveld.
Zijn ze uiteindelijk bijna in Nepal, moeten ze terug want vliegveld is gesloten door de protesten daar.
Zijn ze weer geland in Doha maar daar is Israël bezig. Thank god duurde het heel lang voor ze een hotel had daar anders zat ze al in de stad op moment van de inslagen.
Wat een soap is dit.
Mocht ze ooit op bestemming komen moet ze nog landen op een van de meest gevaarlijke vliegvelden ter wereld en nog heelhuids op en neer naar Basecamp Everest.

Ben blij als dat kind weer thuis is :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-25 19:15

jeetje wat eng zeg Nyalati!

—-

Ik ben even super trots op mezelf want ik heb op werk echt dingen goed gedaan. En daar heb ik hard voor gewerkt. Dus ik dacht: ik heb nog een flesje champagne dat ga ik eens opentrekken.

Heb ik geen zin in champagne. -O-

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-25 19:26

Nyaleti schreef:
Vriendin die vanaf Londen, via Doha naar Kathmandu (Nepal) zou vliegen.
Eerst wordt de terminal in Londen ontruimd door een mogelijk gevaarlijke stof, toch iets spannender op een vliegveld.
Zijn ze uiteindelijk bijna in Nepal, moeten ze terug want vliegveld is gesloten door de protesten daar.
Zijn ze weer geland in Doha maar daar is Israël bezig. Thank god duurde het heel lang voor ze een hotel had daar anders zat ze al in de stad op moment van de inslagen.
Wat een soap is dit.
Mocht ze ooit op bestemming komen moet ze nog landen op een van de meest gevaarlijke vliegvelden ter wereld en nog heelhuids op en neer naar Basecamp Everest.

Ben blij als dat kind weer thuis is :=

Die heeft echt het beste moment voor die reis uitgekozen dat je maar kon bedenken :=

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-25 21:03

Marigold schreef:
Ik erger me aan mailtjes van mijn overheid en ook de apotheek herhaalrecept service: u heeft een bericht ontvangen en moet mogelijk actie ondernemen.
Ten eerste geeft het onrust.
Dan toch maar inloggen.
Is het gewoon een algemene melding waar je niks mee hoeft.

Maarja voor hetzelfde geld moest je er wel iets mee dus daarom wel inloggen he want anders blijft het spoken. Zo vervelend en irritant!

Een groot deel van die nutteloze berichten is toch met een stukje if/else code wel te ondervangen…

Tja we leven in wat later bekend zal staan als de digitale oertijd.

Och jaa verschrikkelijk die krijg ik elke maand van DUO. Terwijl het automatisch wordt afgeschreven.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-25 22:22

Hele onzekere nieuwe stagiair die te vaak sorry zegt en haar excuses aanbiedt. Ben daar niet zo van.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-25 22:34

Mn ouders hebben gisterenavond mn tante uit Australië opgehaald op Schiphol. Ze blijft een week. Gaat daarna naar ooms toe.

Ik ben dr nu al zat terwijl ik nauwelijks thuis ben geweest omdat ik gewoon werk en naar mn paard ga.

Stond zeikerige muziek op toen ik thuiskwam van mn werk, ze ging opeens random zingen. Alles al klaar om te gaan eten en ze moet nog naar de wc. Continue nutteloze betweterige weetjes.
Zijn al 2x opmerkingen gemaakt 'goed voor de lijn', een keer bij eten voor morgen bespreken en een keer toen ik ÉÉN koekje pakte toen ik terug kwam van het paard. Dat zij nou geen maat kan houden en daardoor obese is en ozempic of iets gebruikt.

Ga ik na snel brood smeren naar boven om te douchen en naar bed te gaan, komt zij binnen 5 minuten ook naar boven zodat ik moet haasten en moeilijk moet doen.

Dit gaat een laaaaaaaange week worden

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-25 22:36

Dat ik heimwee heb naar huis...

Ik mis iedereen en alles toch best wel erg. En dat terwijl ik vandaag de meest fantatische bergen heb gezien , een echt edelhert en nu uitzicht heb vanuit mijn raam op ben nevis ( de hoogste berg van de UK).

Ik ben met een vriendin op vakantie. Maar merk ook wel ondanks dat we het prima kunnen vinden, merk ik wel dat ze het ook wel moeilijk vindt. Zeker na de eerste week waarin ik non stop paniekaanvallen had. Dat gaat nu al wel een stuk beter.

Maar ik tel de dagen stiekem wel een beetje af. Al zie ik mijn 2 favo mensen pas in oktober weer. Maar ik mis ook mijn ouders en paardjes met name mijn oude taaie Fjord

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-25 05:56

Munt&SEH Ladies Event bij NHG in Utrecht vanochtend en wie klinkt er als een doorgerookte kraai? ^) :') Enig dit.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-25 06:09

Zebrastreep, tot wanneer ben je op vakantie? Probeer toch te genieten, zo vaak kijk je niet tegen de Ben Nevis aan hoor! ;) Ik snap dat je vriendin het wel lastig vindt om met je om te gaan als je paniekaanvallen heeft. Dat is voor jullie beide niet leuk. Hopelijk kan je er nog wat van maken. :*

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-25 06:16

Bijna elke dag klokslag 7:15 wakker. Ook op mijn vrije dagen. Ook als ik moe ben en uit wil slapen. -O-

Als ik een keer gek doe ben ik 8:00 wakker. Zou graag eens lekker tot 10:00 willen slapen oid.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-25 06:17

Ik word ook altijd vroeg wakker, omdat ik doordeweeks ook altijd om 05.00 eruit ga. Dan ga ik er in het weekend om 06.30 uit, dat is voor mij al uitslapen. :=
Ik vind het wel fijn, mijn rug trekt het ook niet tot 10.00.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-25 06:35

Hier meestal 6 uur half 7 wakker uit mezelf. Maar ga er ook redelijk bijtijds in.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-25 06:39

Ik ook, 21.30 uiterlijk 22.00. En als het straks nog vroeger donker wordt ga ik waarschijnlijk rond 21.00 al.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-25 06:40

Vannacht nog eens om 1 uur wakker geworden, en net wakker geworden door een mug. Die nu wel gelukkig de wereld heeft verlaten }:)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-25 06:43

Suzanne F. schreef:
Hier meestal 6 uur half 7 wakker uit mezelf. Maar ga er ook redelijk bijtijds in.

Nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, want ik ben eigenlijk een nachtmens, maar: ik ook _O-

ADHD medicatie heeft echt mijn hele leven veranderd.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-25 06:43

Het gedonderd in Polen met de Russische drones....

Het baard me zorgen!

Adhd medicatie red mij ook !!