Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:26

Ik moest iets printen...

Waarom is dat telkens toch zo'n test van mijn geduld?

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:34

Wilde inderdaad vragen of het vrijdagmiddag was. Was het maar zo’n feest.
Hier schijnt momenteel de zon {:}

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:38

Cer schreef:
Niobe schreef:
DP foei _O-

dit staat dan ook een beetje gek wel.. :')

Was een beetje expres :+

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:04

Ergens in de afgelopen paar dagen heeft mijn lichaam besloten dat eten een optionele functie is ipv noodzakelijk, en ik ben het er niet zo mee eens :') ik hou het er voor nu op dat het vanuit de mentale kant komt en dat als ik helemaal weer in het ritme zit met school dat t goed komt, maar hoop wel dat het niet te lang aanhoudt.

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:44

Ik erger me aan mailtjes van mijn overheid en ook de apotheek herhaalrecept service: u heeft een bericht ontvangen en moet mogelijk actie ondernemen.
Ten eerste geeft het onrust.
Dan toch maar inloggen.
Is het gewoon een algemene melding waar je niks mee hoeft.

Maarja voor hetzelfde geld moest je er wel iets mee dus daarom wel inloggen he want anders blijft het spoken. Zo vervelend en irritant!

Een groot deel van die nutteloze berichten is toch met een stukje if/else code wel te ondervangen…

Tja we leven in wat later bekend zal staan als de digitale oertijd.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:50

Partner zit een US public hearing over UAP's te kijken. Heel interessant normaal gezien, maar mijn hoofs staat er niet naar dus nu vind ik het stom :')

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:57

Aan het feit dat er een 23 jarig Oekrains meisje vermoord is in de USA en voor de dader die haar uit het niets in de metro doodstak een inzameling was opgestart om hem te helpen tegen het racisme dat systematisch is en hij daardoor niet verantwoordelijk is.

Wat een wereld. Ik weet soms niet wat ik lees.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:06

Al de hele dag een gevoel van glas in m’n keel. Zo klaar mee :\ Leuk ook met een groot event morgen -O-

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:02

Zo veel haar uitval, voel me net een hond. Waarschijnlijk door stress enzv maar d'r is niet iets wat ik daar op dit moment aan kan doen |o

edit: minuut na deze bericht plast hond ook nog in bed, omdat ze niet naar buiten wilde vanmiddag want het regende en het was nat :\

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:01

Vriendin die vanaf Londen, via Doha naar Kathmandu (Nepal) zou vliegen.
Eerst wordt de terminal in Londen ontruimd door een mogelijk gevaarlijke stof, toch iets spannender op een vliegveld.
Zijn ze uiteindelijk bijna in Nepal, moeten ze terug want vliegveld is gesloten door de protesten daar.
Zijn ze weer geland in Doha maar daar is Israël bezig. Thank god duurde het heel lang voor ze een hotel had daar anders zat ze al in de stad op moment van de inslagen.
Wat een soap is dit.
Mocht ze ooit op bestemming komen moet ze nog landen op een van de meest gevaarlijke vliegvelden ter wereld en nog heelhuids op en neer naar Basecamp Everest.

Ben blij als dat kind weer thuis is :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:15

jeetje wat eng zeg Nyalati!

—-

Ik ben even super trots op mezelf want ik heb op werk echt dingen goed gedaan. En daar heb ik hard voor gewerkt. Dus ik dacht: ik heb nog een flesje champagne dat ga ik eens opentrekken.

Heb ik geen zin in champagne. -O-

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:26

Nyaleti schreef:
Vriendin die vanaf Londen, via Doha naar Kathmandu (Nepal) zou vliegen.
Eerst wordt de terminal in Londen ontruimd door een mogelijk gevaarlijke stof, toch iets spannender op een vliegveld.
Zijn ze uiteindelijk bijna in Nepal, moeten ze terug want vliegveld is gesloten door de protesten daar.
Zijn ze weer geland in Doha maar daar is Israël bezig. Thank god duurde het heel lang voor ze een hotel had daar anders zat ze al in de stad op moment van de inslagen.
Wat een soap is dit.
Mocht ze ooit op bestemming komen moet ze nog landen op een van de meest gevaarlijke vliegvelden ter wereld en nog heelhuids op en neer naar Basecamp Everest.

Ben blij als dat kind weer thuis is :=

Die heeft echt het beste moment voor die reis uitgekozen dat je maar kon bedenken :=

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30 min geleden

Marigold schreef:
Ik erger me aan mailtjes van mijn overheid en ook de apotheek herhaalrecept service: u heeft een bericht ontvangen en moet mogelijk actie ondernemen.
Ten eerste geeft het onrust.
Dan toch maar inloggen.
Is het gewoon een algemene melding waar je niks mee hoeft.

Maarja voor hetzelfde geld moest je er wel iets mee dus daarom wel inloggen he want anders blijft het spoken. Zo vervelend en irritant!

Een groot deel van die nutteloze berichten is toch met een stukje if/else code wel te ondervangen…

Tja we leven in wat later bekend zal staan als de digitale oertijd.

Och jaa verschrikkelijk die krijg ik elke maand van DUO. Terwijl het automatisch wordt afgeschreven.