Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nyaleti schreef:Vriendin die vanaf Londen, via Doha naar Kathmandu (Nepal) zou vliegen.
Eerst wordt de terminal in Londen ontruimd door een mogelijk gevaarlijke stof, toch iets spannender op een vliegveld.
Zijn ze uiteindelijk bijna in Nepal, moeten ze terug want vliegveld is gesloten door de protesten daar.
Zijn ze weer geland in Doha maar daar is Israël bezig. Thank god duurde het heel lang voor ze een hotel had daar anders zat ze al in de stad op moment van de inslagen.
Wat een soap is dit.
Mocht ze ooit op bestemming komen moet ze nog landen op een van de meest gevaarlijke vliegvelden ter wereld en nog heelhuids op en neer naar Basecamp Everest.
Ben blij als dat kind weer thuis is
Marigold schreef:Ik erger me aan mailtjes van mijn overheid en ook de apotheek herhaalrecept service: u heeft een bericht ontvangen en moet mogelijk actie ondernemen.
Ten eerste geeft het onrust.
Dan toch maar inloggen.
Is het gewoon een algemene melding waar je niks mee hoeft.
Maarja voor hetzelfde geld moest je er wel iets mee dus daarom wel inloggen he want anders blijft het spoken. Zo vervelend en irritant!
Een groot deel van die nutteloze berichten is toch met een stukje if/else code wel te ondervangen…
Tja we leven in wat later bekend zal staan als de digitale oertijd.