Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hahahatsjoe schreef:denisesilver schreef:Ik denk niet dat jij voor mij gaat bepalen hoe ik dingen benader. Zo'n ernstig vergrijp is mijn opmerkingen nou ook weer niet.
Je snapt het echt niet hesterkte...
Jolliegirl schreef:Oei als ik dat had geweten!
Ze hebben hier 3 weken geleden bij de kortlandsebrug gesnoeid... Kan je gewoon ophalen bij de werklui.
Nu ligt het in de bosjes daaro...
Bellatrix schreef:Moet ik volgende week weer naar Amsterdam om bloed af te geven voor extra onderzoek. 45 min rijden, parkeergeld betalen, kwartiertje binnen en weer 45 min naar huis.
_San87_ schreef:Mando schreef:Wat hadden ze dan moeten doen Marcella?
Mja, normaal haal je de rotte delen en wat hout er rondomheen weg, laat je het goed drogen waarna je de plek ontvet en impregneert. Vervolgens kun je het gat vullen het houtvuller.
Kit is geen houtvuller. Epoxy is ook nog een optie.
Daphne__ schreef:Vanmiddag lag er een pulletje aan de zijkant van de weg. Aangereden wss, plat op z'n buik iig. Als ik realistisch ben, dan kan het niet anders zijn dan dat hij dood was en ik was moe, dus niks mee gedaan..
En nu blijf ik steeds maar aan dat pulletje denken he.. Straks was ie niet doodZo irritant..
Britta31 schreef:Aan mijn zus,ze zegt iedere keer dat we een overlevingspakket moeten kopen.Als we dat in Nederland nodig hebben staat de wereld al in brand en is het toch al te laat.
En het gezeur over het milieu en stikstof enz, maar ze gaat dit jaar 3 keer een lange reis maken met een vliegtuig.