Mo_86 schreef:De weersverwachting voor morgen en het feit dat we tegen de (stevige) wind in en met veel regen dus terug moeten varen met de zeilboot van Terschelling naar onze thuishaven Enkhuizen. Heerlijk…
Ik wilde morgen naar de stad

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fleurtjeuh schreef:Telpeva schreef:Zo auw wat een timing om dan de spullen op te gaan halen...
Zou ze het fijn vinden om af en toe eens te bellen, of te facetimen? een vertrouwde en geliefde stem (met of zonder beeld) kan al troostend zijn.
Ja ik probeer mezelf steeds voor te houden om geen kant te kiezen, maar als ik dit dan zo hoor dan wordt ik toch best wel boos op mn vader...
Hoe verzin je het???
saskiaojan schreef:Iemand verstand van macbooks, ik zie door de bomen het bos niet meer, waarom is er zoveel keus?
Ik wil gewoon een simpele, heb hem misschien eens per week nodig om wat foto’s te uploaden en om wat mails ed te doen.
saskiaojan schreef:Iemand verstand van macbooks, ik zie door de bomen het bos niet meer, waarom is er zoveel keus?
Ik wil gewoon een simpele, heb hem misschien eens per week nodig om wat foto’s te uploaden en om wat mails ed te doen.
Niobe schreef:Ik kan je als IT'er eerlijk zeggen dat er soms echt onzin staat tussen die "waar is deze laptop geschikt voor" sectie van CoolBlue. Zag tijdje terug in de winkel een gamelaptop die netjes als gaming stond, en daarnaast een laptop met zelfde specs behalve betere dGPU en andere opslag (nogsteeds ruim genoeg) maar die was volgens hun enkel voor huis-tuin-keuken gebruiksaskiaojan schreef:Ik vind het altijd handig om bij Coolblue te kijken, daar kun je namelijk filteren op waar je het voor wil gebruiken.Iemand verstand van macbooks, ik zie door de bomen het bos niet meer, waarom is er zoveel keus?
saskiaojan schreef:heb hem misschien eens per week nodig om wat foto’s te uploaden en om wat mails ed te doen.
Cambionn schreef:Niobe schreef:Ik kan je als IT'er eerlijk zeggen dat er soms echt onzin staat tussen die "waar is deze laptop geschikt voor" sectie van CoolBlue. Zag tijdje terug in de winkel een gamelaptop die netjes als gaming stond, en daarnaast een laptop met zelfde specs behalve betere dGPU en andere opslag (nogsteeds ruim genoeg) maar die was volgens hun enkel voor huis-tuin-keuken gebruikIk vind het altijd handig om bij Coolblue te kijken, daar kun je namelijk filteren op waar je het voor wil gebruiken.. Sloeg echt nergens op. Ik zou gewoon iemand meenemen die daadwerkelijk kennis van computers heeft en die je laten helpen.
Hoewel ik denk dat bij Saskiaojan's wensen alle moderne MacBooks prima zijn. Kies een leuk kleurtje en als je (veel) foto's ook lokaal wil hebben misschien wat extra opslag. Maar verder is het al snel best voor:saskiaojan schreef:heb hem misschien eens per week nodig om wat foto’s te uploaden en om wat mails ed te doen.