Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 23:39

Mo_86 schreef:
De weersverwachting voor morgen en het feit dat we tegen de (stevige) wind in en met veel regen dus terug moeten varen met de zeilboot van Terschelling naar onze thuishaven Enkhuizen. Heerlijk…

Ik wilde morgen naar de stad -O-

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-24 23:43

Dat allemaal mensen er maar vanuit gaan dat mijn vriend gratis vanalles wil komen fiksen. Nu heb ik mijn appartementencomplex 75 euro gevraagd voor een klus van ruim een uur! Nahh dat vinden ze heel raar :+ kom op zeg, het is zijn werk, niet zijn hobby

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 07:28

fleurtjeuh schreef:
Telpeva schreef:
Zo auw wat een timing om dan de spullen op te gaan halen...

Zou ze het fijn vinden om af en toe eens te bellen, of te facetimen? een vertrouwde en geliefde stem (met of zonder beeld) kan al troostend zijn.

Ja ik probeer mezelf steeds voor te houden om geen kant te kiezen, maar als ik dit dan zo hoor dan wordt ik toch best wel boos op mn vader...
Hoe verzin je het???

Geen kant kiezen, je weet niet alles.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 08:35

Ik ben moe, heb ongesteldheidsrugpijn, weer compleet natgeregend vanochtend, zie op tegen werk, beenpijn want overprikkeld. Ik ben zo toe aan vakantie maar die heb ik de aankomende tijd niet (ja 1.5 week vrij voor m’n verhuizing binnenkort dus dan heb ik ook geen rust). Tegen de verhuizing zie ik ook op.

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 08:46

Kan weer met een rat naar de dierenarts. Straks om 8:00 direct bellen.

Pootje was dik. Antibiotica gehad. Pootje weer dun. Antibiotica extra lang nog gegeven. Pootje alsnog weer dik. -O-

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 08:47

MarlindeRooz schreef:

Pootje was dik. Antibiotica gehad. Pootje weer dun. Antibiotica extra lang nog gegeven. Pootje alsnog weer dik. -O-

Ach neee
Sterkte

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 08:49

Is al de zoveelste keer deze maand. Ze verdienen daar goed aan mij. :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 08:50

MarlindeRooz schreef:

Gadver, wat een pech :\

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 08:56

saskiaojan schreef:
Iemand verstand van macbooks, ik zie door de bomen het bos niet meer, waarom is er zoveel keus?
Ik wil gewoon een simpele, heb hem misschien eens per week nodig om wat foto’s te uploaden en om wat mails ed te doen.

Ik heb al een decennium de MacBook Air 13 inch. De eerste ging ruim 8 jaar mee (ligt hier nog als reserve, de accu hapert wat en ik heb hem onderweg nodig). De tweede, waar ik nu op typ, refurbished gekocht. Doet alles perfect, klein, licht, heerlijk ding.

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 08:57

Nog een stem voor de Mac Air, ik heb mijne nu ook al bijna 10 jaar en hij doet het perfect!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 09:02

Hier ook een MacBook Air, heel fijn ding. Zelfs als hij maanden of langer niets doet en ik start hem op dan draait hij als een zonnetje.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 09:07

saskiaojan schreef:
Iemand verstand van macbooks, ik zie door de bomen het bos niet meer, waarom is er zoveel keus?
Ik wil gewoon een simpele, heb hem misschien eens per week nodig om wat foto’s te uploaden en om wat mails ed te doen.

Ik vind het altijd handig om bij Coolblue te kijken, daar kun je namelijk filteren op waar je het voor wil gebruiken.

In jouw geval zijn er dan alsnog wel veel keuzes, maar dan kun je ook sorteren op de laagste prijs. En dan kun je nog kijken of je een nieuwere wil (gaat nog langer mee omdat die sowieso nog langer geüpdate wordt. Al weet ik even niet of dat met MacBooks al snel afloopt) of dat een oudere voor je ook prima is.

Je hoeft het dan nog niet per se daar te kopen, maar zo is het wat makkelijker zoeken. Vind ik tenminste.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 09:29

Afgelopen vrijdag 4x nat geregend en sinds zaterdag al niet heel fit.

Nu ben ik aan t hoesten, linker neus gat zit dicht en keelpijn....
Als ik vanmiddag naar het werk ga, is de kans dat ik weer nat regen extreem groot.
En ik wil gewoon geen regen meer

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 09:34

Hopen dat het vanochtend droog blijft want ik moet wel naar de paarden, ondanks dat ik niet naar les kan omdat meneer had enorm veel last had van zijn lichaam gister. Ik woon op 5km afstand en de eigenaar om de hoek, waarom kan die niet even heen om ze eten te geven :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 09:57

Waarschijnlijk omdat jij het aanbied en de eigenaar het dan wel makkelijk vind?

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 10:06

Oh ze vind het zeker makkelijk, ik lease haar paard op vaste dagen dus doe alles en betaal haar ook nog. Kan nu niet naar les mede omdat zij is vergeten de medicijnen te geven afgelopen weekend, waardoor meneer nu enorm stijf is. De spanning van oud en nieuw daar ook nog bovenop en het is helemaal klaar. Heb daardoor ook niet veel zin om door te regen heen te gaan met mn scooter en zeiknat te worden alleen maar om ze eten te geven.

En ja dit is een gesprek wat ik met haar moet hebben, ik ben bezig met me daarop voorbereiden :')

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 10:09

Dat mijn dochter haar hond bij mij heeft gelaten,wat ik niet wist.Maar ik moet zo weg en ze kan niet alleen zijn.Dus ons hondje moet nu thuis blijven vandaag voor haar hond.Maar mijn vader verheugt zich altijd zo op ons hondje.Ze doen s’ middags ook samen een dutje.

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 10:30

Niobe schreef:
saskiaojan schreef:
Ik vind het altijd handig om bij Coolblue te kijken, daar kun je namelijk filteren op waar je het voor wil gebruiken.
Ik kan je als IT'er eerlijk zeggen dat er soms echt onzin staat tussen die "waar is deze laptop geschikt voor" sectie van CoolBlue. Zag tijdje terug in de winkel een gamelaptop die netjes als gaming stond, en daarnaast een laptop met zelfde specs behalve betere dGPU en andere opslag (nogsteeds ruim genoeg) maar die was volgens hun enkel voor huis-tuin-keuken gebruik :+ . Sloeg echt nergens op. Ik zou gewoon iemand meenemen die daadwerkelijk kennis van computers heeft en die je laten helpen.

Hoewel ik denk dat bij Saskiaojan's wensen alle moderne MacBooks prima zijn. Kies een leuk kleurtje en als je (veel) foto's ook lokaal wil hebben misschien wat extra opslag. Maar verder is het al snel best voor:
saskiaojan schreef:
heb hem misschien eens per week nodig om wat foto’s te uploaden en om wat mails ed te doen.

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 10:36

Hier ook erg MacBook Air na eerst altijd een pro te hebben gehad. Voor mij heeft de air voldoende capaciteit en scheelt aanzienlijk in de prijs vergeleken met de pro.

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 10:39

De wachtrij bij de huisarts. Vanochtend bellen rond 8, 15 wachtende. Terugbellen zou precies zijn als ik op de fiets zit. Afijn, bel ik wel nog een keer als ik op kantoor ben. Nu 37 wachtenden, kan om 11 uur teruggebeld worden want de wachtrij is anderhalf uur.

11 uur heb ik een belangrijke meeting dus ik probeer wel weer later :') ... vrees ergens dat ik niet zo heel snel een afspraak krijg. Ik mis de tijd dat je 8 uur belde en dezelfde middag terecht kon. Maar daar kan de HA ook niks aan doen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 11:09

2 uur geleden de dierenarts gebeld maar ze bellen niet terug.

Moet eigenlijk vandaag wel heen want anders lukt het niet meer deze week ivm werk. -O-

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 11:15

Cambionn schreef:
Niobe schreef:
Ik kan je als IT'er eerlijk zeggen dat er soms echt onzin staat tussen die "waar is deze laptop geschikt voor" sectie van CoolBlue. Zag tijdje terug in de winkel een gamelaptop die netjes als gaming stond, en daarnaast een laptop met zelfde specs behalve betere dGPU en andere opslag (nogsteeds ruim genoeg) maar die was volgens hun enkel voor huis-tuin-keuken gebruik :+ . Sloeg echt nergens op. Ik zou gewoon iemand meenemen die daadwerkelijk kennis van computers heeft en die je laten helpen.

Hoewel ik denk dat bij Saskiaojan's wensen alle moderne MacBooks prima zijn. Kies een leuk kleurtje en als je (veel) foto's ook lokaal wil hebben misschien wat extra opslag. Maar verder is het al snel best voor:
saskiaojan schreef:
heb hem misschien eens per week nodig om wat foto’s te uploaden en om wat mails ed te doen.

Oh nou ik weet ook best waar ik het over heb, ondanks geen IT'er te zijn en ik vind het juist wel heel behulpzaam. Misschien dat de winkels minder goed georganiseerd zijn dan de website?

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 11:46

Gisteravond denk je rustig je bed in te kunnen, en denk 30 min. later of juist een paar uur later
een gigantische vuurwerk knal..van wakker geschrokken..
Daarna heerlijk geslapen...

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 12:08

Ik zie werkwhatsappjes over zieken, uhhh, mij vandaag even niet gezien. Ik vul de laatste tijd al alle gaatjes op, nu eens iemand anders.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 12:20

Kairos schreef:
Ik zie werkwhatsappjes over zieken, uhhh, mij vandaag even niet gezien. Ik vul de laatste tijd al alle gaatjes op, nu eens iemand anders.

Hey hier ook al :')
Tja, ik moet met die uren werken dus het gaat lekker drama worden